TEST Subaru XV 2.0i-E Executive+ MY21: Do města, na pole, do lesa i do bahna

21 komentářů

Maph
28. ledna • 10:40

Auto je to naprosto parádní. Špičkové zpracování interiéru, měkké plasty, obšití. Pohodlí pro všechny cestující, i pro ty vzadu.
Jízdní vlastnosti jako málokteré jiné. Rychlost, s jakou dokáže projíždět zatáčky, je impozantní. Tam, kde jiná auta musí brzdit, v XV stačí otočit volantem. Ano, motor nedisponuje dechberoucími parametry. Nesetkal jsem se však se situací, kde by mi nestačil výkon motoru. CVT dokáže poslat na kola plný výkon hned.
Městský provoz - kolony (Brno) - 5,8 l/100 km, mimo město 5,6 l/100 km, dálnice 8,8+ l/100 km. Z toho vyplývá, že se hodí spíše na vesnici a do města, nehodí se na každodenní dálniční provoz. Na ten se hodí spíše jiní polykače km.
Eyesight funguje, ulehčí práci řidičovi, ale vše se dá povypínat (tlačítky!) a auto dokáže být i velice zábavné. Informace na třech displejích dávají řidičovi přehled o stavu vozidla v míře víc než dostačující.
Běžte si ho vyzkoušet, především vy, kteří to auto odsuzujete, určitě zjistíte, jak moc mu křivdíte.

TIA
25. ledna • 10:25

Bohužel všechny japonské vozy jsou památkou na zašlou slávu. Škoda. Jaká to byla fára v 80. a 90. letech. Mazdy, Hondy, Nissany, i Subaru. Dnes? Dávno je předstihli Korejci a Francouzi. A to je už co říct.

homer
22. ledna • 18:58

Ostravak pojede vydělat do Vídně, Pražák do Mnichova. Mezi Prahou a Ostravou vznikne leda šméčko.

ACE
21. ledna • 17:16

Holt auto, které si člověk nekupuje pro parádu, ale když ho potřebuje. Pokud je jeho nejčastějí trasa Praha - Ostrava, tak je to nesmysl, pokud město a okresky plus výlety mimo zpevněnou cestu, těžko hledat konkurenci.

homer
21. ledna • 19:20

Kdo z Prahy by něco hledal v Ostravě a naopak?

ACE
22. ledna • 10:47

Kolega jezdí 2x týdně pracovně do Prahy a....asi se mu to vyplatí.

Mirek
21. ledna • 21:49

Naposledy jsem jel rychlíkem, oběma směry, někdy před covidem. Když to tak tvrdíš, proč byly potom ty rychlíky plné lidí?

To je úroveň
21. ledna • 19:37

Pobočky firem, inteligente.

Honimir
22. ledna • 8:11

Pobočky firem, kde neumí video hovory v roce 2022? To je něco státního že na nějakou schůzku co by nejspíš mohla být i mail je potřeba být 6h v autě?

To je úroveň
22. ledna • 9:44

Tak třeba majitel projekční kanceláře jednou za pár týdnů zajede Pendolinem do Ostravy na pobočku a osobně jedná s místním ředitelem, protože na videohovory se hodí běžné méně podstatné tlachání.

Anonymizovaný
21. ledna • 18:10

Cokoli udela lepsi sluzbu. Komfort. Cokoli…

Peter(Charouz)
22. ledna • 11:53

Mám kamaráda, který vlastní 2 autosalony ve kterých prodává a servisuje 4 japonské značky. A představ si v čem on I jeho manželka jezdí. Subaru XV. Měří okolo 190cm celkem kus chlapa. Předtím jezdil Outback a ještě předtím LC 100, LC200 . A je naprosto spokojen.

Mirek
22. ledna • 17:12

A to vypovídá o čem? Prodávat japonská auta a jezdit třeba v Audi, to by asi pro něj nebyla dobrá reklama. Navíc, když prodává japonská auta, asi je jejich fandou a tudíž jimi budou jezdit.

Peter(Charouz)
23. ledna • 17:17

Tím jsem chtěl říct, že by klidně mohl jezdit i v něčem jiném, třeba i o 2 třídy výše nebo jinou z těch 4 značek. Mezi majiteli autosalonů bývá zvykem, že jezdí tím nejlepším co prodávají. Ale evidentně to XV nebude tak špatné.

ACE
22. ledna • 18:53

Asi spíš bylo myšleno, že je to prostě přijemné auto které je prostě pohodlné na denodenní ježdění a navíc vlastně ve srovnání s konkurencí není ani drahý a třeba podvozkem nebo kvalitou AS na něj většina nedosáhne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
22. ledna • 20:31

Možná je i tato varianta, ale když bys byl na jejím místě, čím bys jezdil, nadával bys na to, nebo tvrdil, že jsi spokojený? Myslím, že nenadával a povídal, že jsi spokojený. Jiná varianta tady nepřipadá v úvahu, jinak bys byl sám proti sobě. Tím nemám na mysli, že jsou to špatná auta, ale určitě jsou i lepší auta.

ACE
23. ledna • 9:18

Tak to máš naprostou pravdu, to opravdu prodejci dělají. Ale musím konstatovat, že některým to vskutku nezávidím. Když se podívám do ceníku a za ty peníze je třeba takovej Karoq s uškubanou převodovkou, uskákaným podvozkem a náhonem jen na čumák, tak to chce od prodejce slušnou hroší kůži předstírat jak si to užívá.

ACE
21. ledna • 20:18

Tak si kup cokoli

OnlyTruth
21. ledna • 14:42

Subaru sa mi vzdy pacilo , len ich interiery boli vzdy tak 10 rokov dozadu

Anonymizovaný
21. ledna • 13:39

dynamika neni "neoslni" ale dynamika je naprosto tragicka, na deklarovany vykon ma dynamiku jako jini co maji vykon polovicni... K tomu spotreba co je o 2-3 litry vyssi, nez vykonejsi konkurence bez hybridu a cenovka tuplem mimo...Ano, dobre uz bylo.

šofér
21. ledna • 11:31

Pokud je motor studený i v hybridu Toyoty se spustí a jede na benzín, teprve po zahřátí se přepne do elektromódu. Jinak ten subarácký dvoulitr sice dobře vrní, ale to je asi všechno...dobře už bylo.

Doporučujeme

Články odjinud