Auto je to naprosto parádní. Špičkové zpracování interiéru, měkké plasty, obšití. Pohodlí pro všechny cestující, i pro ty vzadu. Jízdní vlastnosti jako málokteré jiné. Rychlost, s jakou dokáže projíždět zatáčky, je impozantní. Tam, kde jiná auta musí brzdit, v XV stačí otočit volantem. Ano, motor nedisponuje dechberoucími parametry. Nesetkal jsem se však se situací, kde by mi nestačil výkon motoru. CVT dokáže poslat na kola plný výkon hned.Městský provoz - kolony (Brno) - 5,8 l/100 km, mimo město 5,6 l/100 km, dálnice 8,8+ l/100 km. Z toho vyplývá, že se hodí spíše na vesnici a do města, nehodí se na každodenní dálniční provoz. Na ten se hodí spíše jiní polykače km. Eyesight funguje, ulehčí práci řidičovi, ale vše se dá povypínat (tlačítky!) a auto dokáže být i velice zábavné. Informace na třech displejích dávají řidičovi přehled o stavu vozidla v míře víc než dostačující. Běžte si ho vyzkoušet, především vy, kteří to auto odsuzujete, určitě zjistíte, jak moc mu křivdíte.
Bohužel všechny japonské vozy jsou památkou na zašlou slávu. Škoda. Jaká to byla fára v 80. a 90. letech. Mazdy, Hondy, Nissany, i Subaru. Dnes? Dávno je předstihli Korejci a Francouzi. A to je už co říct.
Ostravak pojede vydělat do Vídně, Pražák do Mnichova. Mezi Prahou a Ostravou vznikne leda šméčko.
Holt auto, které si člověk nekupuje pro parádu, ale když ho potřebuje. Pokud je jeho nejčastějí trasa Praha - Ostrava, tak je to nesmysl, pokud město a okresky plus výlety mimo zpevněnou cestu, těžko hledat konkurenci.
Kdo z Prahy by něco hledal v Ostravě a naopak?
Kolega jezdí 2x týdně pracovně do Prahy a....asi se mu to vyplatí.
Naposledy jsem jel rychlíkem, oběma směry, někdy před covidem. Když to tak tvrdíš, proč byly potom ty rychlíky plné lidí?
Pobočky firem, inteligente.
Pobočky firem, kde neumí video hovory v roce 2022? To je něco státního že na nějakou schůzku co by nejspíš mohla být i mail je potřeba být 6h v autě?
Tak třeba majitel projekční kanceláře jednou za pár týdnů zajede Pendolinem do Ostravy na pobočku a osobně jedná s místním ředitelem, protože na videohovory se hodí běžné méně podstatné tlachání.
Cokoli udela lepsi sluzbu. Komfort. Cokoli…
Mám kamaráda, který vlastní 2 autosalony ve kterých prodává a servisuje 4 japonské značky. A představ si v čem on I jeho manželka jezdí. Subaru XV. Měří okolo 190cm celkem kus chlapa. Předtím jezdil Outback a ještě předtím LC 100, LC200 . A je naprosto spokojen.
A to vypovídá o čem? Prodávat japonská auta a jezdit třeba v Audi, to by asi pro něj nebyla dobrá reklama. Navíc, když prodává japonská auta, asi je jejich fandou a tudíž jimi budou jezdit.
Tím jsem chtěl říct, že by klidně mohl jezdit i v něčem jiném, třeba i o 2 třídy výše nebo jinou z těch 4 značek. Mezi majiteli autosalonů bývá zvykem, že jezdí tím nejlepším co prodávají. Ale evidentně to XV nebude tak špatné.
Asi spíš bylo myšleno, že je to prostě přijemné auto které je prostě pohodlné na denodenní ježdění a navíc vlastně ve srovnání s konkurencí není ani drahý a třeba podvozkem nebo kvalitou AS na něj většina nedosáhne.
Možná je i tato varianta, ale když bys byl na jejím místě, čím bys jezdil, nadával bys na to, nebo tvrdil, že jsi spokojený? Myslím, že nenadával a povídal, že jsi spokojený. Jiná varianta tady nepřipadá v úvahu, jinak bys byl sám proti sobě. Tím nemám na mysli, že jsou to špatná auta, ale určitě jsou i lepší auta.
Tak to máš naprostou pravdu, to opravdu prodejci dělají. Ale musím konstatovat, že některým to vskutku nezávidím. Když se podívám do ceníku a za ty peníze je třeba takovej Karoq s uškubanou převodovkou, uskákaným podvozkem a náhonem jen na čumák, tak to chce od prodejce slušnou hroší kůži předstírat jak si to užívá.
Tak si kup cokoli
Subaru sa mi vzdy pacilo , len ich interiery boli vzdy tak 10 rokov dozadu
dynamika neni "neoslni" ale dynamika je naprosto tragicka, na deklarovany vykon ma dynamiku jako jini co maji vykon polovicni... K tomu spotreba co je o 2-3 litry vyssi, nez vykonejsi konkurence bez hybridu a cenovka tuplem mimo...Ano, dobre uz bylo.
Pokud je motor studený i v hybridu Toyoty se spustí a jede na benzín, teprve po zahřátí se přepne do elektromódu. Jinak ten subarácký dvoulitr sice dobře vrní, ale to je asi všechno...dobře už bylo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.