Subaru WRX STI se představí už v Detroitu, s motorem 2,5 l

Špičkové provedení modelu Subaru WRX nepřijde o označení STI a o jeho podobě budeme mít jasno už za dva týdny.
Subaru WRX STI se představí už v Detroitu, s motorem 2,5 l

Podrobnosti ani fotografie zatím k dispozici nemáme, nicméně už nyní víme, že za několik dní se v Detroitu poprvé představí nejnovější inkarnace legendární formule Subaru WRX STI. Novinka bude vycházet z modelu Subaru WRX uvedeného loni na autosalonu v Los Angeles a uspokojit má ty nejvyšší nároky příznivců sportovně střižených automobilů.

Klepněte pro větší obrázek
Subaru WRX STI už za několik dnů...
 

Oproti standardnímu Subaru WRX nabídne nové STI údajně rozsáhlou sadu aerodynamických doplňků složenou z nástavců blatníků či výrazného křídla na víku zavazadlového prostoru, těšit se můžeme také na upravený podvozek se sníženou světlostí a tužší charakteristikou pro přesnější vedení v extrémních jízdních podmínkách.

Subaru WRX přichází jako ostrá verze konceptu Levorg

Subaru WRX přichází jako ostrá verze konceptu Levorg

Zatímco výchozí WRX nabízí dvoulitrový „boxer“, WRX STI má být osazeno čtyřválcem 2,5 l z nové rodiny jednotek DIT s výkonem navýšeným na 305 koní (224 kW) a točivým momentem vrcholícím hodnotou 393 Nm. Pro srovnání, stávající Subaru WRX nabízí 268 koní (197 kW) a točivý moment 349 Nm.

Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

Škoda Slavia 1.5 TSI DSG

Naposledy vyráběla Škodovka kabriolet v 60. letech. Že by se tento fakt měl změnit, dávají jasně najevo studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto, kteří postavili už sedmý koncept. Počtvrté jde o otevřený vůz, nazvaný Škoda Slavia.

28.  7.  2020 | Michal Dokoupil | 17 příspěvků