Subaru WRX STI: nová generace dostane přeplňovaný dvoulitr

Subaru WRX STI: nová generace dostane přeplňovaný dvoulitr

Na autosalonu v Los Angeles, který proběhl minulý týden, se kromě několika zajímavých novinek objevily také další a neméně zajímavé informace týkající se připravované nové generace Subaru WRX STI. Japonská automobilka už dříve oznámila, že vrchol její nabídky nebude vycházet z Imprezy a že oba modely budou od sebe definitivně odděleny nejen jménem, ale také technikou.

Test Subaru Impreza XV 2,0 D: japonský skaut

Test Subaru Impreza XV 2,0 D: japonský skaut

Magazín Car & Driver v průběhu amerického autosalonu zjistil další podrobnosti k tomuto tématu. Nové WRX STI dostihne pojem zvaný downsizing. Z původního čtyřválce o velikosti dvou a půl litru klesne objem na dva litry. Výkon se ale bude pohybovat na původních hodnotách. Avizováno je maximum přesahující 300 koní. Na podrobnější informace si samozřejmě musíme ještě počkat, nabízí se ovšem možnost, že budoucí STI dostane přeplňované provedení nového motoru použitého v kupé BRZ. Uvidíme, jak to celé nakonec dopadne. 
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků