Subaru WRX STI NBR Challenge: 340 koní pro okruhové závody

Subaru WRX STI NBR Challenge: 340 koní pro okruhové závody

Automobilka Subaru oficiálně oznámila, že se zúčastní 24 hodinového závodu na Nürburgringu. Ačkoliv by se mohlo zdát, že jde o definitivní pohřeb historických úspěchů na závodních tratích rallye, není to tak docela pravda. značka Subaru zde zdaleka nestartuje poprvé. V roce 2011 a 2012 si navíc odnesla z tohoto závodu vítězství v kategorii automobilů s přeplňovanými motory do dvou litrů.

Subaru WRX STI: Nová generace se známou technikou

Subaru WRX STI: Nová generace se známou technikou

Jak už jste určitě poznali podle obrázku, nově se na trati ukáže nedávno představená poslední generace WRX STI. Podle Subaru bude po všech stránkách lepší, protože nový automobil disponuje lepší aerodynamikou a nižším těžištěm. Pod kapotou je umístěn přeplňovaný dvoulitr s parametry 340 koní a 461 Nm. Ten spolupracuje se šestistupňovou sekvenční převodovkou.

Subaru WRX STI pojede 264 km/h a nabídne sklopná zadní opěradla

Subaru WRX STI pojede 264 km/h a nabídne sklopná zadní opěradla

Na trať vyrazí dvě posádky, a to přesně 21. června. Než se tak ale stane, otestuje Subaru nový stroj na dvou závodech v rámci série VLN Endurance, kde poměří síly kromě jiného také se závodní novinkou z dílny automobilky BMW.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků