Subaru WRX STI NBR Challenge: 340 koní pro okruhové závody

Subaru WRX STI NBR Challenge: 340 koní pro okruhové závody

Automobilka Subaru oficiálně oznámila, že se zúčastní 24 hodinového závodu na Nürburgringu. Ačkoliv by se mohlo zdát, že jde o definitivní pohřeb historických úspěchů na závodních tratích rallye, není to tak docela pravda. značka Subaru zde zdaleka nestartuje poprvé. V roce 2011 a 2012 si navíc odnesla z tohoto závodu vítězství v kategorii automobilů s přeplňovanými motory do dvou litrů.

Subaru WRX STI: Nová generace se známou technikou

Subaru WRX STI: Nová generace se známou technikou

Jak už jste určitě poznali podle obrázku, nově se na trati ukáže nedávno představená poslední generace WRX STI. Podle Subaru bude po všech stránkách lepší, protože nový automobil disponuje lepší aerodynamikou a nižším těžištěm. Pod kapotou je umístěn přeplňovaný dvoulitr s parametry 340 koní a 461 Nm. Ten spolupracuje se šestistupňovou sekvenční převodovkou.

Subaru WRX STI pojede 264 km/h a nabídne sklopná zadní opěradla

Subaru WRX STI pojede 264 km/h a nabídne sklopná zadní opěradla

Na trať vyrazí dvě posádky, a to přesně 21. června. Než se tak ale stane, otestuje Subaru nový stroj na dvou závodech v rámci série VLN Endurance, kde poměří síly kromě jiného také se závodní novinkou z dílny automobilky BMW.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

dnes | Radek Pecák | 3 příspěvky
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků