České Subaru dává sbohem WRX STI. A je to loučení ve velkém stylu!

14 komentářů

Petr
20. června • 19:44

Každý vyrobený mobilní telefon zatíží životní prostředí stejně jako půl roční ježdění autem. Auta mají globální podíl na emisích opravdu jen pár procent... kupovat každý rok nové auto s nepatrně šetrnějším motorem je naprostá ekologická blbost asi jako elektromobil.

Josef
19. března • 18:01

Je smutné, když zmizí z trhu výborné auto, které má emoce (pro někoho i duši) a které není pouhou konfekcí. Vzhledem k tomu, že se jich ročně prodalo jen pár kousků, mohla se snad najít výjimka, aby se taková auta mohla dál omezeně vyrábět (a existovat). Těch pár aut přece životní prostředí nezničí, i když nesplní nejnovější/ nejpřísnější kriteria emisí. Navíc tato auta se většinou používají jako další auto "pro zábavu" a ne pro každodenní dojíždění do práce a do města na nákupy a podobně. "Povození se" těmito "AUTY" někde po okreskách mimo obce o víkendech přece zdraví spoluobčanů neohrožuje...

Kankunen
19. března • 13:22

Zbohem modrá, sbohem zlaté kola, sbohem žluté hvězdičky na dveřích. Tentokrát je v tom EU nevinně. Subaru podpořené úspěchy v rally mělo obrovský náskok. Zbytek staré image je cítit dodnes. Jenže ostatní kolem v poslední době projeli a Subaru frčí povinně na CVT, kvůli nějakého elektronického blba, který kecá do řízení. Ach jo.

GR8
19. března • 11:11

R.I.P.
Šikovní úředníci v Bruselu.Za naše daně dělají záslužnou práci.,yslím, že menší defenestrace by byla na místě.B-]

Sir CHerokee
20. března • 19:09

Stačí dojít k volbám a nevolit furt zelenorudou levici. Můžeme si za to sami. To samé u nás, furt tam posíláme Babiše s Ťokem a pak se divíme, že nás šikanují na každém kroku (řidiče), že jsou v prdeli cesty, že se protahuje dálnice, že není elektronické mýto dodnes a že se utrácí za maskované buzerkáry. Jo a pak prohlásí, že jsme zpovykaní, když chcem jezdit plynule...

k22
19. března • 11:50

Ty chytráčku, až budeš mít děti a budeš běhat z plicního na plicní změniš názor....tvrdý omezení mělo ovšem přijít dřív, teď už je asi pozdě...

king014
19. března • 15:54

než běhat s dětma po plicních je lepší vyrazit do přírody, je řada míst která skutečně léčí akorát na ně medicína zase zapomněla, nejznámější jsou asi lesy v okolí bývalé léčebny Hrudkov

stealth01
19. března • 14:56

Tak já myslím, že když GR8 bude lítat někde mezi vesnicemi na točitých okreskách, tak z toho žádné dítě rozhodně na plicní nepůjde. :-D

GR8
19. března • 19:02

Dekuji. :-D

Marek71
19. března • 13:45

To auto sa prestane predávať len v EU. To znamená, že všade inde asi nemajú deti?

GR8
19. března • 13:15

Možná by neškodilo nastudovat si zdroje znečištění. Když jsi to zmínil. Mám 4 děti. CHYTRÁČKU. B-]

stealth01
19. března • 14:56

Ale že se činíš teda... Já umím jenom holky, dvě ale bohatě stačí... ;-)

Adam
19. března • 12:43

Tak se prijed podivat do nasi chranene oblasti v beskydech - vzduch je tu videt kazdy vecer - jak sousede spaluji co najdou - nejake auta jsou minimalni problem.. je se psalo ze tak 2-3% celosvetove produkce...

Jakub
19. března • 12:25

Tvrdý omezení? Tak to by mě zajímalo, jaký máš na mysli. Mohli jsme totiž jezdit dost ekologickýma benzíňákama s katalyzátorem, který vypouštěl minimum skutečně škodlivých karcinogeních látek a zato velké množství CO2. Bohužel si někdo usmyslel, že CO2 je supr měřítko pro zdanění a tak byly automobilky donuceny upravit spalování ve prospěch emisí CO2 ale na úkor těch karcinogeních. Toto bruselské a celosvětové rozhodnutí je důsledkem skutečné škodlivosti současné generace aut. Jak těch naftových, tak i těch benzínových!

Doporučujeme

Články odjinud