České Subaru dává sbohem WRX STI. A je to loučení ve velkém stylu!

GR8  |  19. 03. 2018 11:11

R.I.P.
Šikovní úředníci v Bruselu.Za naše daně dělají záslužnou práci.,yslím, že menší defenestrace by byla na místě.

Odpovědět  |   | 
k22  |  19. 03. 2018 11:50

Ty chytráčku, až budeš mít děti a budeš běhat z plicního na plicní změniš názor....tvrdý omezení mělo ovšem přijít dřív, teď už je asi pozdě...

Odpovědět  |   | 
Jakub  |  19. 03. 2018 12:25

Tvrdý omezení? Tak to by mě zajímalo, jaký máš na mysli. Mohli jsme totiž jezdit dost ekologickýma benzíňákama s katalyzátorem, který vypouštěl minimum skutečně škodlivých karcinogeních látek a zato velké množství CO2. Bohužel si někdo usmyslel, že CO2 je supr měřítko pro zdanění a tak byly automobilky donuceny upravit spalování ve prospěch emisí CO2 ale na úkor těch karcinogeních. Toto bruselské a celosvětové rozhodnutí je důsledkem skutečné škodlivosti současné generace aut. Jak těch naftových, tak i těch benzínových!

Odpovědět  |   | 
Adam  |  19. 03. 2018 12:43

Tak se prijed podivat do nasi chranene oblasti v beskydech - vzduch je tu videt kazdy vecer - jak sousede spaluji co najdou - nejake auta jsou minimalni problem.. je se psalo ze tak 2-3% celosvetove produkce...

Odpovědět  |   | 
GR8  |  19. 03. 2018 13:15

Možná by neškodilo nastudovat si zdroje znečištění. Když jsi to zmínil. Mám 4 děti. CHYTRÁČKU.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 03. 2018 14:56

Ale že se činíš teda... Já umím jenom holky, dvě ale bohatě stačí...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 03. 2018 13:45

To auto sa prestane predávať len v EU. To znamená, že všade inde asi nemajú deti?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 03. 2018 14:56

Tak já myslím, že když GR8 bude lítat někde mezi vesnicemi na točitých okreskách, tak z toho žádné dítě rozhodně na plicní nepůjde.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  19. 03. 2018 19:02

Dekuji.

Odpovědět  |   | 
king014  |  19. 03. 2018 15:54

než běhat s dětma po plicních je lepší vyrazit do přírody, je řada míst která skutečně léčí akorát na ně medicína zase zapomněla, nejznámější jsou asi lesy v okolí bývalé léčebny Hrudkov

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  20. 03. 2018 19:09

Stačí dojít k volbám a nevolit furt zelenorudou levici. Můžeme si za to sami. To samé u nás, furt tam posíláme Babiše s Ťokem a pak se divíme, že nás šikanují na každém kroku (řidiče), že jsou v prdeli cesty, že se protahuje dálnice, že není elektronické mýto dodnes a že se utrácí za maskované buzerkáry. Jo a pak prohlásí, že jsme zpovykaní, když chcem jezdit plynule...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  19. 03. 2018 13:22

Zbohem modrá, sbohem zlaté kola, sbohem žluté hvězdičky na dveřích. Tentokrát je v tom EU nevinně. Subaru podpořené úspěchy v rally mělo obrovský náskok. Zbytek staré image je cítit dodnes. Jenže ostatní kolem v poslední době projeli a Subaru frčí povinně na CVT, kvůli nějakého elektronického blba, který kecá do řízení. Ach jo.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  19. 03. 2018 18:01

Je smutné, když zmizí z trhu výborné auto, které má emoce (pro někoho i duši) a které není pouhou konfekcí. Vzhledem k tomu, že se jich ročně prodalo jen pár kousků, mohla se snad najít výjimka, aby se taková auta mohla dál omezeně vyrábět (a existovat). Těch pár aut přece životní prostředí nezničí, i když nesplní nejnovější/ nejpřísnější kriteria emisí. Navíc tato auta se většinou používají jako další auto "pro zábavu" a ne pro každodenní dojíždění do práce a do města na nákupy a podobně. "Povození se" těmito "AUTY" někde po okreskách mimo obce o víkendech přece zdraví spoluobčanů neohrožuje...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 06. 2018 19:44

Každý vyrobený mobilní telefon zatíží životní prostředí stejně jako půl roční ježdění autem. Auta mají globální podíl na emisích opravdu jen pár procent... kupovat každý rok nové auto s nepatrně šetrnějším motorem je naprostá ekologická blbost asi jako elektromobil.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 35 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A