Subaru WRX STI dostalo od H&R vylepšený podvozek

Subaru WRX STI dostalo od H&R vylepšený podvozek

Subaru WRX STI není zrovna automobil, který by potřeboval nějak zásadně upravovat podvozek, ale pokud byste přece jen chtěli sportovnější odpružení zrovna pro tento model, řešení existují. Jedno z nich nedávno představila německá společnost H&R.

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Zájemci si mohou pořídit nastavitelné odpružení, které znamená v praxi možnost upravit podvozek podle toho, kam s autem vyrazíte. Své STI tak můžete vyladit pro jízdu po okreskách, na závodním okruhu, nebo třeba po šotolině. Subaru WRX STI současně dostane spolu s instalací nového odpružení také nižší světlou výšku. Ta vpředu klesne o 35 mm, vzadu o 30 mm.

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

A Žiguli s motorem ze Subaru WRX STI jste už viděli?

Motoru se tato úprava netýká, nicméně i standardních 221 kW (300 k) a 407 Nm produkovaných čtyřválcovým boxerem o objemu 2,5 litru pro běžné svezení stačí více než bohatě. Akceleraci z nuly na 100 km/h zvládne aktuální WRX STI za 5,2 s. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků