Subaru WRX STI 2011: i u nás jako sedan, připravte si 1,1 milionu Kč

Importér vozů Subaru do České republiky představuje domácímu publiku inovovanou vlajkovou loď stávající řady Impreza, která od nynějška ponese pouze jméno WRX STI. Dodávat se bude hned ve dvou výbavových stupních a za příplatek 20 000 Kč se do nabídky vrátí karoserie sedan.

Při vývoji verze pro modelový rok 2011 byl kladen důraz zejména na další vylepšení jízdních výkonů a návrat čtyřdveřového modelu WRX STI sedan. Vozidlo bylo sníženo o 5 mm a změny nastaly též v případě nastavení zavěšení kol, vůz mj. dostal tužší odpružení. Nezůstaloale jen jízdních výkonů, automobilka slibuje i lepší kvalitu interiéru a jeho audiosystému.

Již dříve také koncern Fuji Heavy Industries, výrobce vozů Subaru, oznámil, že na evropských trzích bude modelové označení „Impreza“ u extrémních verzí této modelové řady nahrazeno jen názvem „WRX STI“. Jasně tím budou odděleny výkonné a základní modely Imprezy.

Subaru bude na český trh dovážet obě karosářské varianty ve dvou výbavách WRX STI a WRX STI Top. Bohatá základní výbava bude ve výším stupni Top obohacena např. o kola BBS, sportovní sedadla Recaro, integrovaný DVD navigační systém či bezklíčkové odemykání a startování vozu. Ceny výbav jsou 1 080 000 Kč a 1 200 000 Kč. Karoserie sedan je o 20 000 Kč dražší a pouť ceníkem tedy začíná na částce 1 100 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru WRX STI 2011 ve verzi sedan
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků