Subaru WRX S4: 300 koní, EyeSight a tlačítkem ovládaná parkovací brzda

10 komentářů

Kankunen
25. srpna • 11:31

K tomu autu mi sedí při ručce rozpojený diferák a na přání dvouspojka, kterou tam jdou valit kvalty pořádným klackem sekvenčně.

Antiautomat
25. srpna • 11:19

nech to zabalia a radsej idu vyrabat herne konzoly

Zelí
25. srpna • 9:54

Elektromechanický posilovač a elektromechanická brzdy v japonském provedení. Klasické japonské zpoždění 10 let. Je to jenom demonstrace toho, co už se jim podařilo technicky a technologicky opajcovat. Tzv. japonský standard. Nic nového.

Aladin
25. srpna • 13:46

Kolik peněz, tolik muziky. Oboje je na dostatečné úrovni. Kdo chce od Japonce víc, má tu napříkad Lexus IS F.

TommyAngello
25. srpna • 8:33

Elektronická parkovací brzda? Tak to tahle impreza nebude oblíbená ...

Lukas
25. srpna • 9:37

Přesně tak, to musel vymyslet nějaky kokot. To auto díky tomuto ztrací význam.

WildWave
25. srpna • 9:43

Lebo keby mala ručnú, tak si ju obaja necháte z Japonska doviezť, že?

Lukas
25. srpna • 18:55

Co to placáš? Obhajuješ to jak dítě. K čemu je takový sporťák s elektronickou ručkou? Tady vubec nejde o to jestli se to mě nebo kolegovi nademnou nelibi. Jde o celkovo použitelnost. Ty kdyby sis kupoval Imprezu nebo Lancera, tak by si tam chtěl ručku nebo čudlík? Myslím že každy zákazník co si toto auto koupí, tak si tam vezme ručku! Vim, že na just jako male díte řekneš že chceš čudlík, ale to je druhá věc, ja si pomyslím své.

WildWave
25. srpna • 20:12

Ja nič neobhajujem. Máš možnosť kúpiť si ju s ručkou? Máš. Tak čo riešiš verziu dostupnú len v Japonsku?

Lukas
25. srpna • 18:56

Já vlastně zapoměl, že na autorevue chodí ty největší automobilový odbornící z celýho světa.

Doporučujeme

Články odjinud