Subaru WRX S4: 300 koní, EyeSight a tlačítkem ovládaná parkovací brzda

Subaru odhalilo model WRX S4. Jde o sportovní sedan, který nabídne více pohodlí než vrcholné STI, ale dynamika bude velmi podobná. Špatnou zprávou hned na začátek budiž fakt, že jde zatím o vůz určený výhradně pro japonský trh.

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

O pohon nového WRX S4 se stará přeplňovaný dvoulitrový boxer vybavený systémem přímého vstřiku paliva. Maximální výkon činí 221 kW (300 k) a točivý moment vrcholí na 400 Nm v rozmezí od 2000 do 4800 ot./min. Pohon všech kol je samozřejmostí, v tomto případě je ale motor kombinován s bezstupňovou automatickou převodovkou.

Nové Subaru WRX STI obletělo Isle of Man v rekordním čase

Nové Subaru WRX STI obletělo Isle of Man v rekordním čase

WRX S4 navíc používá elektromechanický posilovač řízení a na místě páky ruční brzdy najdete pouze tlačítko parkovací brzdy. S4 je tak prvním zástupcem řady WRX, který takovou věc nabízí.

Nové Subaru WRX STI chce být ještě lepší než to staré první jízdní dojmy

Nové Subaru WRX STI chce být ještě lepší než to staré první jízdní dojmy

S4 je taktéž vybavené systémem EyeSight. Díky němu bude auto aktivně hlídat jízdní pruhy a nabídne další systémy typu Brake Light Recognition, Pre-Collision Braking Control nebo adaptivní tempomat.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků