Subaru WRX S4: 300 koní, EyeSight a tlačítkem ovládaná parkovací brzda

Subaru odhalilo model WRX S4. Jde o sportovní sedan, který nabídne více pohodlí než vrcholné STI, ale dynamika bude velmi podobná. Špatnou zprávou hned na začátek budiž fakt, že jde zatím o vůz určený výhradně pro japonský trh.

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

O pohon nového WRX S4 se stará přeplňovaný dvoulitrový boxer vybavený systémem přímého vstřiku paliva. Maximální výkon činí 221 kW (300 k) a točivý moment vrcholí na 400 Nm v rozmezí od 2000 do 4800 ot./min. Pohon všech kol je samozřejmostí, v tomto případě je ale motor kombinován s bezstupňovou automatickou převodovkou.

Nové Subaru WRX STI obletělo Isle of Man v rekordním čase

Nové Subaru WRX STI obletělo Isle of Man v rekordním čase

WRX S4 navíc používá elektromechanický posilovač řízení a na místě páky ruční brzdy najdete pouze tlačítko parkovací brzdy. S4 je tak prvním zástupcem řady WRX, který takovou věc nabízí.

Nové Subaru WRX STI chce být ještě lepší než to staré první jízdní dojmy

Nové Subaru WRX STI chce být ještě lepší než to staré první jízdní dojmy

S4 je taktéž vybavené systémem EyeSight. Díky němu bude auto aktivně hlídat jízdní pruhy a nabídne další systémy typu Brake Light Recognition, Pre-Collision Braking Control nebo adaptivní tempomat.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků