Subaru WRX S4: 300 koní, EyeSight a tlačítkem ovládaná parkovací brzda

Subaru odhalilo model WRX S4. Jde o sportovní sedan, který nabídne více pohodlí než vrcholné STI, ale dynamika bude velmi podobná. Špatnou zprávou hned na začátek budiž fakt, že jde zatím o vůz určený výhradně pro japonský trh.

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

O pohon nového WRX S4 se stará přeplňovaný dvoulitrový boxer vybavený systémem přímého vstřiku paliva. Maximální výkon činí 221 kW (300 k) a točivý moment vrcholí na 400 Nm v rozmezí od 2000 do 4800 ot./min. Pohon všech kol je samozřejmostí, v tomto případě je ale motor kombinován s bezstupňovou automatickou převodovkou.

Nové Subaru WRX STI obletělo Isle of Man v rekordním čase

Nové Subaru WRX STI obletělo Isle of Man v rekordním čase

WRX S4 navíc používá elektromechanický posilovač řízení a na místě páky ruční brzdy najdete pouze tlačítko parkovací brzdy. S4 je tak prvním zástupcem řady WRX, který takovou věc nabízí.

Nové Subaru WRX STI chce být ještě lepší než to staré první jízdní dojmy

Nové Subaru WRX STI chce být ještě lepší než to staré první jízdní dojmy

S4 je taktéž vybavené systémem EyeSight. Díky němu bude auto aktivně hlídat jízdní pruhy a nabídne další systémy typu Brake Light Recognition, Pre-Collision Braking Control nebo adaptivní tempomat.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků