Po  americké verzi  nového WRX zde máme ještě japonské provedení. Kromě drobných designových změn, daných legislativou, se od varianty pro USA liší ještě znáčky S4 a WRX.  Zdroj: Subaru

Po americké verzi nového WRX zde máme ještě japonské provedení. Kromě drobných designových změn, daných legislativou, se od varianty pro USA liší ještě znáčky S4 a WRX.  | Zdroj: Subaru

Můžete si ho dopřát (pokud jste Japonec) jako klasický sedan, nebo kombi Levorg. Zdroj: Subaru

Můžete si ho dopřát (pokud jste Japonec) jako klasický sedan, nebo kombi Levorg. | Zdroj: Subaru

Oba vozy pohání přeplňovaný boxer o objemu 2,4 litru s výkonem 202 kW a točivým momentem 350 Nm, přičemž u Levorgu je k mání i slabší provedení, osazené přeplňovanou osmnáctistovkou (130 kW, 300 Nm). Zdroj: Subaru

Oba vozy pohání přeplňovaný boxer o objemu 2,4 litru s výkonem 202 kW a točivým momentem 350 Nm, přičemž u Levorgu je k mání i slabší provedení, osazené přeplňovanou osmnáctistovkou (130 kW, 300 Nm). | Zdroj: Subaru

Japonské verze obou aut mají výhradně bezestupňový automat Lineartronic, zatím co v USA je WRX k dostání i s manuálem.  Zdroj: Subaru

Japonské verze obou aut mají výhradně bezestupňový automat Lineartronic, zatím co v USA je WRX k dostání i s manuálem.  | Zdroj: Subaru

A pozor – WRX má zadní stěrač! Schválně, kolik nových evropských sedanů něčím takovým disponuje? Zdroj: Subaru

A pozor – WRX má zadní stěrač! Schválně, kolik nových evropských sedanů něčím takovým disponuje? | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Subaru WRX Zdroj: Subaru

Subaru WRX | Zdroj: Subaru

Můžete si ho dopřát (pokud jste Japonec) jako klasický sedan, nebo kombi Levorg. Zdroj: Subaru
Oba vozy pohání přeplňovaný boxer o objemu 2,4 litru s výkonem 202 kW a točivým momentem 350 Nm, přičemž u Levorgu je k mání i slabší provedení, osazené přeplňovanou osmnáctistovkou (130 kW, 300 Nm). Zdroj: Subaru
Japonské verze obou aut mají výhradně bezestupňový automat Lineartronic, zatím co v USA je WRX k dostání i s manuálem.  Zdroj: Subaru
A pozor – WRX má zadní stěrač! Schválně, kolik nových evropských sedanů něčím takovým disponuje? Zdroj: Subaru
31
Fotogalerie

Subaru WRX přijíždí v japonské verzi S4. Má funkci, na kterou evropská auta dávno zapomněla

Po americkém provedení se nyní ostřejší japonská čtyřkolka vydává na silnice své domoviny. Je možné ho mít i s praktickým „batohem“ jako Levorg.

Evropa si na uvedení nového Subaru musí tradičně hezkou chvíli počkat – na naše trhy se japonské čtyřkolky vždy dostanou s velkým zpožděním. Po americké verzi nového WRX zde tedy máme ještě japonské provedení. Kromě drobných designových změn, daných legislativou, se od varianty pro USA liší ještě znáčky S4 a WRX. Můžete si ho dopřát (pokud jste Japonec) jako klasický sedan, nebo kombi Levorg.

Oba vozy pohání přeplňovaný boxer o objemu 2,4 litru s výkonem 202 kW a točivým momentem 350 Nm, přičemž u Levorgu je k mání i slabší provedení, osazené přeplňovanou osmnáctistovkou (130 kW, 300 Nm), kterou jsme z hlediska techniky měli možnost důkladně rozebrat.

Japonské verze obou aut mají výhradně bezestupňový automat Lineartronic, zatímco v USA je WRX k dostání i s manuálem. A pozor – WRX má zadní stěrač! Schválně, kolik nových evropských sedanů něčím takovým disponuje? Ještě se ale neradujme - zatím totiž není jisté, že se k nám nové WRX vůbec dostane.

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Doporučujeme

Články odjinud