Subaru vysvětluje, proč nemá BRZ přeplňování. Zároveň vzpomíná na sportovní historii

21 komentářů

Skeptik
22. listopadu • 21:25

Teda nevím co řešíte, když v nejosvícenější ze všech osvícených, EU, se to prodávat nebude. A mě by bohate stačila final edition.

Epidem
22. listopadu • 7:00

Dvakrat promarnena sance...

Twan
22. listopadu • 0:29

Popravdě, jak mám toho posledního mohykána rád, tak mně ten motor štve. Ne že bych chtěl turbo, ale ten motor má na mnohem víc než umí. Bohužel to má volksvagenoidní křivku, kde než přijde orgasmus, musí se řadit a celkově motor přes 6,5k RPM trpí, točit ho víc je zbytečné. Trochu ostřejší vačka by tomu prospěla....ale mluvím o starší generaci, počkám zda náhodou nečtou v Japonsku myšlenky.

WRC Fabia R2 TwinCharger
22. listopadu • 10:51

Ctu ti myslenky. Ten centrifugal Vortech je sice trochu hlasity ale ma hlavne tu vyhodu, ze az treba pujdes na STK a emise tak ho pred tim na par dni jednoduse odmontujes.. hodina prace.

Twan
22. listopadu • 12:53

Jdi doprčic s tím hvízdadlem :-D

JA-NE
20. listopadu • 15:53

Je dobre ze ho nema. 228 koni bohate na lahke auto so zadkom staci..

Medved
20. listopadu • 18:07

Taky si myslím, ze jeho fajn. Dnes je to samy turbomotor. Jako hračka pro nadšence je to paráda, točit a točit.

Pikus
21. listopadu • 19:16

Spíš než točit, aby se to prodávalo... A trh je tak trochu i víc zvyknuty na menší turbo co tahne. Tohle není Lotus, aby jim stačilo vyrábět pro pár nadšenců.

Twan
22. listopadu • 18:57

Jak vidíš, tak jim to stačí. A turbo je odjakživa ta primitivní cesta za výkonem, není na tom moc co obdivovat.

WRC Fabia R2 TwinCharger
20. listopadu • 16:49

..na tohle nainstalovat aftermarketovy, odstredivy, versatilni typ kompresoru Vortech a to by byl najednou kalupB-] Vzdyd v clanku se pise i o moznostech tuninguB-]

WRC Fabia R2 TwinCharger
20. listopadu • 21:38

vlastně ne..jsem idiot..

WRC Fabia R2 TwinCharger
20. listopadu • 21:54

..to je mozne, docela me tesi, ze uz fakt nevis kudy.. ale je dost ubohe krast mi nick :-D:-D

Twan
22. listopadu • 0:41

Namontovat na to supercharger je prostě přiznání se, že nevíš kudy kam, jak hrotíš sám sebe. To na to nepatří a ten motor má veliký potenciál ;) 300 koní zvládne i v atmosféře.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WRC Fabia R2 TwinCharger
22. listopadu • 10:20

..stacilo by na Vortechu pak jednoduse nastavit "tzv. pulley" na pouhy jeden bezpecny bar a tankovat premium. Nemusis pak mit ani intercooler a mel bys tam okolo 300hp a nechtelo by se ti z auta ven.B-]

runner42
20. listopadu • 15:16

Subaru vyhrává cenu v podobě 10 kil bezbarvého laku za lakování veřejnosti stupidními výroky.Ušetřili jsme tři kila hmotnosti, protože to je pro sportovní auto se slabým motorem lepší, než 60kW navíc... Jo jasně.

Axel Toronto (xax41)
21. listopadu • 7:10

Jak ti slape Lumia a mobilni vidle tak nejak obecne? Kdyby se mel clovek ridit tvejma zcestnejma halucinacema a predstavama ( u tebe jde o jedno a to same ), tak jsme jeste na stromech, trubko zakomplexovana.

runner42
22. listopadu • 11:02

Lumii 950XL jsem před dvěma měsíci s těžkým srdcem odložil, přece jenom pátá baterka už nedávala smysl.Bohužel musím konstatovat, že za tři čtyři roky se mobilní telefony vyjma displeje neposunuly naprosto nikam. Naopak mi přibyl oser s Androidem, jehož bonzování prorostlého systémem jsem se zbavoval dva dny.

runner42
21. listopadu • 10:28

ty jsi hnůj..

runner42
20. listopadu • 21:37

oprava 11,5 kilo

runner42
22. listopadu • 10:59

Ty falešný runnere42 si oprav hlavně mozek, někde si z něj vytrousil sebeúctu a společenskou úroveň.

Petr
21. listopadu • 10:01

Přečti si článek znovu- ani není tak problém v hmotnosti, ale údajně ve zvýšení těžiště, což jistou logiku má. Osadit motor turbem neznamená osadit pouze šneka, ale je potřeba i intercooler, který Subaru ze zvyklosti montuje navrch motoru. A to možná těžiště opravdu zvýší.

Doporučujeme

Články odjinud