Veliká gratulace! Je radost vlastnit dva kousky z oněch 15 milonů :-). Ten z roku 1983 je samozřejmě neskutečný a neporovnatelný s čímkoli moderním (hlavně kvůli karburátoru), ale i ten mladší z roku 2005 má charismatu a krásného zvuku na rozdávání. Kdo nezkusil a zná jen řadové čtyřválce, nepochopí. Už je tomu tak, že konstrukčně nejlepší řešení používají jen dvě opravdové automobilky pro opravdové milovníky (Porsche a Subaru) a je veliká škoda, že např. Ferrari už dávno od plochých motorů ustoupilo. Ale myslím, že obě zmíněné automobilky nám tu ještě s danou koncepcí nějaký ten pátek zůstanou a bude to jen dobře :-)
Tatra, Citroen, Alfa Romeo...a dalsi.. tyto vsetci od boxeru upustili...este skor ako Subaru existovalo
Masy chtějí maso za cenu pečiva, tak se pro ně vyrábí sekaná. To už je prostě takový život. Samý kompromis.:-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.