Subaru Viziv Performance STI je novému WRX STi zase o kousek blíže

Král pravděpodobně není mrtev, jenom se bude muset přizpůsobit současným trendům. Nová generace Subaru WRX STi by se v mnohém mohla podobat konceptu Subaru Viziv Performance STI.

Možná si právě říkáte, proč píšeme o konceptu Subaru Viziv Performance STI, když jej japonská automobilka představila už loni na podzim v Tokiu. Jenže ono to rozhodně má svou logiku.

Poté, co se internetem, tiskem a kdo ví čím ještě začaly šířit informace o ukončení prodeje Subaru WRX STi na našem trhu, vznikla rovněž spousta spekulací o jeho nástupci. Všichni hovoří o hybridu, jenže ten automobilka, ani přes mé naléhání, zatím nepotvrdila. Právě koncepty jsou tedy v současnosti tím, od čeho se můžeme odpíchnout.

Subaru ukázalo nový Ascent. Má nový turbomotor a uveze až 8 lidí

Subaru ukázalo nový Ascent. Má nový turbomotor a uveze až 8 lidí

Koncept Viziv Performance představilo Subaru už loni v říjnu na autosalonu v Tokiu a k nové podobě WRX STi má nejblíže. Délka 4,6 metru, výška 1430 milimetrů, šířka 1930 a rozvor 2730 milimetrů vlastně na STi přímo odkazují, stejně jako skutečně agresivní vzhled. Velká změna se odehrála na zádi – vůz dostal ohromné přítlačné křídlo. V jeho jméně rovněž přibyla zkratka STI (Subaru Technica International) a přepracován byl například i přední nárazník.

Jsem toho názoru, aby už Subaru na design vůbec nesahalo a uvedlo auto takových tvarů, jaké vidíte na snímcích. Ať se nakonec jedná o cokoliv a pohání jej třeba myš v kolotoči. A znova se dostáváme ke spekulacím.

Za volantem Subaru Impreza: Prostě perfektní auto. Hlavně s dvoulitrem!

Za volantem Subaru Impreza: Prostě perfektní auto. Hlavně s dvoulitrem!

Čistě mezi námi má největší šanci dostat se pod kapotu hybridní agregát. Vždyť s ohledem na tuto techniku Subaru vyvíjelo novou globální platformu. Jistý je v tuto chvíli snad pouze to, že už se nesetkáme se samotným boxerem o objemu 2,5 litru, který používá současná generace WRX STi, protože se nelíbí Evropské unii.  No co, život jde dál…

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 4 příspěvky
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků