Subaru Viziv 2: plug-in hybrid zase o krůček blíže k realitě

Značka Subaru v Ženevě představila novou studii Viziv 2. Má zážehový boxer 1,6 DIT a tři elektromotory.

Viziv se vrací na místo činu. Přesně před rokem slavila v Ženevě svoji premiéru studie Subaru Viziv a nyní na stejném místě přichází pokračování tohoto příběhu. Je ale třeba podotknout, že Subaru Viziv 2 působí výrazně propracovanějším dojmem a v běžném provozu si jej možná představíte i bez extrémní dávky kreativity. Viziv 2 stojí na podvozku s rozvorem náprav 2 730 mm a je 4 435 mm dlouhý, 1 920 mm široký a 1 530 mm vysoký.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Viziv 2 s výraznými kruhovými elementy v obou náraznících

V designu vozu jsou kombinována různá témata včetně ostrých hran a křivek a kruhových elementů, což má být dle tvrzení automobilky Subaru výrazem „přátelství k životnímu prostředí a jízdních výkonů“. Na rozdíl od svého předchůdce má Viziv 2 nikoli jeden, ale dva páry bočních dveří, přední výklopný, zadní posuvný. Čtyřmístný interiér se nese v podobném duchu jako karoserie a sází na digitální displeje a minimum samostatných ovládacích prvků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyřmístný interiér nového konceptu je pohodlně přístupný čtveřicí velkých dveří

O pohon se stará hybridní pohonná soustava typu plug-in hybrid, jejímž srdcem je vpředu uložený přeplňovaný zážehový boxer 1,6 DIT s bezstupňovou samočinnou převodovkou CVT Lineartronic. Systém doplňují tři elektromotory, jeden vpředu a dva vzadu, a sada li-ionových akumulátorů. Má jít opět o „symetrický“ pohon AWD, ovšem bez mechanické vazby spalovacího motoru se zadními koly, jež jsou poháněna elektromotory.

V další kapitole si můžete prohlédnout Viziv 2 v galerii našich živých snímků přímo z Ženevy

 

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Předchozí KAPITOLY Následující
TEST Renault Arkana TCe 140 EDC: Velká show na skromných základech

Renault Arkana TCe 140 EDC

Stále se nemůžete rozhodnout mezi Meganem Grandtour a GrandCoupé? Řešení má automobilka ve formě SUV s tvary kupé. Prostorem nešetří, ale co vaše peněženka?

včera | Richard Herbich | 11 příspěvků
První jízda s novým Rolls-Roycem Ghost Extended: Vezl nás nejlepší řidič světa!

Rolls-Royce Ghost Extended

Pokud se rozhodnete poskytovat lidem lázeňskou péči, připravte si pořádný balík. Nebo si za zlomek kupte nový Rolls-Royce Ghost a klienty vozte na zadním sedadle s barem.

12.  6.  2021 | Jiří Baborský | 15 příspěvků
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým

Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI

Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?

11.  6.  2021 | Jan MičkaVladimír Kadera | 26 příspěvků