Subaru Viziv 2: plug-in hybrid zase o krůček blíže k realitě

Značka Subaru v Ženevě představila novou studii Viziv 2. Má zážehový boxer 1,6 DIT a tři elektromotory.

Viziv se vrací na místo činu. Přesně před rokem slavila v Ženevě svoji premiéru studie Subaru Viziv a nyní na stejném místě přichází pokračování tohoto příběhu. Je ale třeba podotknout, že Subaru Viziv 2 působí výrazně propracovanějším dojmem a v běžném provozu si jej možná představíte i bez extrémní dávky kreativity. Viziv 2 stojí na podvozku s rozvorem náprav 2 730 mm a je 4 435 mm dlouhý, 1 920 mm široký a 1 530 mm vysoký.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Viziv 2 s výraznými kruhovými elementy v obou náraznících

V designu vozu jsou kombinována různá témata včetně ostrých hran a křivek a kruhových elementů, což má být dle tvrzení automobilky Subaru výrazem „přátelství k životnímu prostředí a jízdních výkonů“. Na rozdíl od svého předchůdce má Viziv 2 nikoli jeden, ale dva páry bočních dveří, přední výklopný, zadní posuvný. Čtyřmístný interiér se nese v podobném duchu jako karoserie a sází na digitální displeje a minimum samostatných ovládacích prvků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Čtyřmístný interiér nového konceptu je pohodlně přístupný čtveřicí velkých dveří

O pohon se stará hybridní pohonná soustava typu plug-in hybrid, jejímž srdcem je vpředu uložený přeplňovaný zážehový boxer 1,6 DIT s bezstupňovou samočinnou převodovkou CVT Lineartronic. Systém doplňují tři elektromotory, jeden vpředu a dva vzadu, a sada li-ionových akumulátorů. Má jít opět o „symetrický“ pohon AWD, ovšem bez mechanické vazby spalovacího motoru se zadními koly, jež jsou poháněna elektromotory.

V další kapitole si můžete prohlédnout Viziv 2 v galerii našich živých snímků přímo z Ženevy

 

Předchozí KAPITOLY Následující
Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků