Subaru v Tokiu: Facelift Foresteru, nová Impreza, ostřejší STI a další

Dnešním dnem startuje autosalon v Tokiu, kde samozřejmě nechybí domácí automobilka Subaru. A program si připravila poměrně bohatý. K vidění jsou totiž facelifty pro XV a Forester, koncept ukazující budoucí Imprezu, studii VIZIV Future Concept, limitovanou edici STI a další.

Dva nové koncepty ukazují budoucnost automobilky Subaru

Dva nové koncepty ukazují budoucnost automobilky Subaru

Světovou premiéru zde slaví oba zmíněné koncepty. Subaru VIZIV Future Concept je crossover, který prezentuje kromě designu samotného také novou techniku. Jedná se o hybrid s pohonem všech kol, přičemž zadní nápravu nepohání spalovací motor, ale samostatný elektromotor. Druhou studií je Impreza 5-Door Concept, která pro změnu naznačuje podobu příští generace tohoto hatchbacku. Vůz je dlouhý 4400 mm, široký 1880 mm a vysoký 1440 mm.

Subaru Forester dostalo další facelift. Tentokrát je změn poměrně dost

Subaru Forester dostalo další facelift. Tentokrát je změn poměrně dost

Tím ovšem program nekončí. K vidění jsou také facelifty pro XV a Forester.  Obě modernizace přináší upravený design, nové disky kol, v případě Foresteru slibuje tisková zpráva také lepší odhlučnění a nově přichází do tohoto modelu systém EyeSight.

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa  

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa  

Za pozornost stojí rovněž limitovaná edice S207 určená pro model WRX STI. V plánu je výroba 400 kusů, kdy každý bude mít výkon motoru posílený na 241 kW (328 koní), nastavitelné tlumiče na přední nápravě, brzdy Brembo, nová devatenáctipalcová kola a velký přední spoiler. Upravený je také zadní nárazník, v interiéru najdeme sedadla Recaro a jiný přístrojový štít. Připomeňme, že japonská verze má pod kapotou přeplňovaný dvoulitr, nikoliv starý čtyřválec o objemu 2,5 litru jako evropská varianta. 

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Komu to nestačí, ten si může pořídit ještě NBR Challenge Package (na fotkách). Ten přidá karbonový přední spoiler a pořádné karbonové křídlo dozadu. Subaru ale nenasadí tento paket na více než 200 automobilů a navíc žlutý lak karoserie dostane pouze 100 exemplářů. Mimochodem, nedělejte si naděje, WRX STI S207 přirozeně není určeno pro Evropu.

Abychom měli výčet novinek kompletní, zmínit musíme ještě edici SporVita, ve které se představují modely WRX S4 a Legacy B4. Toto provedení kombinuje sportovní vzhled obou automobilů s luxusním interiérem, kterému vládne čalounění kůží z italské dílny Mario Levi. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků