Subaru v Tokiu: Facelift Foresteru, nová Impreza, ostřejší STI a další

Dnešním dnem startuje autosalon v Tokiu, kde samozřejmě nechybí domácí automobilka Subaru. A program si připravila poměrně bohatý. K vidění jsou totiž facelifty pro XV a Forester, koncept ukazující budoucí Imprezu, studii VIZIV Future Concept, limitovanou edici STI a další.

Dva nové koncepty ukazují budoucnost automobilky Subaru

Dva nové koncepty ukazují budoucnost automobilky Subaru

Světovou premiéru zde slaví oba zmíněné koncepty. Subaru VIZIV Future Concept je crossover, který prezentuje kromě designu samotného také novou techniku. Jedná se o hybrid s pohonem všech kol, přičemž zadní nápravu nepohání spalovací motor, ale samostatný elektromotor. Druhou studií je Impreza 5-Door Concept, která pro změnu naznačuje podobu příští generace tohoto hatchbacku. Vůz je dlouhý 4400 mm, široký 1880 mm a vysoký 1440 mm.

Subaru Forester dostalo další facelift. Tentokrát je změn poměrně dost

Subaru Forester dostalo další facelift. Tentokrát je změn poměrně dost

Tím ovšem program nekončí. K vidění jsou také facelifty pro XV a Forester.  Obě modernizace přináší upravený design, nové disky kol, v případě Foresteru slibuje tisková zpráva také lepší odhlučnění a nově přichází do tohoto modelu systém EyeSight.

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa  

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa  

Za pozornost stojí rovněž limitovaná edice S207 určená pro model WRX STI. V plánu je výroba 400 kusů, kdy každý bude mít výkon motoru posílený na 241 kW (328 koní), nastavitelné tlumiče na přední nápravě, brzdy Brembo, nová devatenáctipalcová kola a velký přední spoiler. Upravený je také zadní nárazník, v interiéru najdeme sedadla Recaro a jiný přístrojový štít. Připomeňme, že japonská verze má pod kapotou přeplňovaný dvoulitr, nikoliv starý čtyřválec o objemu 2,5 litru jako evropská varianta. 

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Komu to nestačí, ten si může pořídit ještě NBR Challenge Package (na fotkách). Ten přidá karbonový přední spoiler a pořádné karbonové křídlo dozadu. Subaru ale nenasadí tento paket na více než 200 automobilů a navíc žlutý lak karoserie dostane pouze 100 exemplářů. Mimochodem, nedělejte si naděje, WRX STI S207 přirozeně není určeno pro Evropu.

Abychom měli výčet novinek kompletní, zmínit musíme ještě edici SporVita, ve které se představují modely WRX S4 a Legacy B4. Toto provedení kombinuje sportovní vzhled obou automobilů s luxusním interiérem, kterému vládne čalounění kůží z italské dílny Mario Levi. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků