Subaru v Tokiu: Facelift Foresteru, nová Impreza, ostřejší STI a další

Dnešním dnem startuje autosalon v Tokiu, kde samozřejmě nechybí domácí automobilka Subaru. A program si připravila poměrně bohatý. K vidění jsou totiž facelifty pro XV a Forester, koncept ukazující budoucí Imprezu, studii VIZIV Future Concept, limitovanou edici STI a další.

Dva nové koncepty ukazují budoucnost automobilky Subaru

Dva nové koncepty ukazují budoucnost automobilky Subaru

Světovou premiéru zde slaví oba zmíněné koncepty. Subaru VIZIV Future Concept je crossover, který prezentuje kromě designu samotného také novou techniku. Jedná se o hybrid s pohonem všech kol, přičemž zadní nápravu nepohání spalovací motor, ale samostatný elektromotor. Druhou studií je Impreza 5-Door Concept, která pro změnu naznačuje podobu příští generace tohoto hatchbacku. Vůz je dlouhý 4400 mm, široký 1880 mm a vysoký 1440 mm.

Subaru Forester dostalo další facelift. Tentokrát je změn poměrně dost

Subaru Forester dostalo další facelift. Tentokrát je změn poměrně dost

Tím ovšem program nekončí. K vidění jsou také facelifty pro XV a Forester.  Obě modernizace přináší upravený design, nové disky kol, v případě Foresteru slibuje tisková zpráva také lepší odhlučnění a nově přichází do tohoto modelu systém EyeSight.

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa  

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa  

Za pozornost stojí rovněž limitovaná edice S207 určená pro model WRX STI. V plánu je výroba 400 kusů, kdy každý bude mít výkon motoru posílený na 241 kW (328 koní), nastavitelné tlumiče na přední nápravě, brzdy Brembo, nová devatenáctipalcová kola a velký přední spoiler. Upravený je také zadní nárazník, v interiéru najdeme sedadla Recaro a jiný přístrojový štít. Připomeňme, že japonská verze má pod kapotou přeplňovaný dvoulitr, nikoliv starý čtyřválec o objemu 2,5 litru jako evropská varianta. 

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Srovnávací test: Subaru WRX STI 2015 vs. Audi S3 vs. Subaru WRX STI

Komu to nestačí, ten si může pořídit ještě NBR Challenge Package (na fotkách). Ten přidá karbonový přední spoiler a pořádné karbonové křídlo dozadu. Subaru ale nenasadí tento paket na více než 200 automobilů a navíc žlutý lak karoserie dostane pouze 100 exemplářů. Mimochodem, nedělejte si naděje, WRX STI S207 přirozeně není určeno pro Evropu.

Abychom měli výčet novinek kompletní, zmínit musíme ještě edici SporVita, ve které se představují modely WRX S4 a Legacy B4. Toto provedení kombinuje sportovní vzhled obou automobilů s luxusním interiérem, kterému vládne čalounění kůží z italské dílny Mario Levi. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků