Subaru v Tokiu: ATC, Impreza Sport a hlavně BRZ

Automobilka Subaru na nadcházejícím autosalonu v domácím Tokiu vystaví několik novinek, mezi nimiž mají vynikat zvláště dvě.
Subaru v Tokiu: ATC, Impreza Sport a hlavně BRZ

Nejdůležitější z nich bude jistě již nesčetněkrát přetřásané sportovní kupé Subaru BRZ, jež se zde dočká světové premiéry. Připomeňme, že o jeho pohon zadních kol se postará nový „čtvercový“ dvoulitr boxer s přímým vstřikovaní D-4S od Toyoty. Subaru BRZ má stát na podvozku s rozvorem náprav 2 570 mm a jeho karoserie bude 4 240 mm dlouhá, 1 775 mm široká a 1 300 mm vysoká.

Klepněte pro větší obrázek
Subaru BRZ: první oficiální teaser

Druhou světovou premiérou se v Tokiu stane koncepční studie Subaru Advanced Tourer Concept (ATC), jež má v rámci sloganu „jistota v pohybu“ naznačovat podobu další generace řady Subaru Legacy. Opatřena má být hybridní soustavou sestávající z přeplňovaného motoru boxer s přímým vstřikováním a objemem 1,6 l a pohonu všech kol.

Subaru Advanced Tourer Concept: nové Legacy se ukáže v Tokiu

Subaru Advanced Tourer Concept: nové Legacy se ukáže v Tokiu

Interiér se bude vyznačovat prvotřídními materiály včetně pravého dřeva a kovu a monitorem vestavěným přímo ve volantu. Subaru ATC bude jakožto kombi střední třídy 4 580 mm dlouhé, 1 840 mm široké a 1 430 mm vysoké. Na spalovací motor navazuje bezstupňová převodovka Lineartronic, elektromotr schopný regenerativního brzdění je napájen li-ionovými akumulátory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Advanced Tourer Concept

Japonskou premiéru si v Tokiu odbude modernizovaná verze modelu Impreza Sport (hatchback) a Impreza 4G (sedan). Kombinují atmosféricky plněné boxery s objemy 1,6 a 2,0 l s bezstupňovými převodovkami Lineartronic. Úpravy vedly ke snížení celkové hmotnosti a dílčí redukci valivých a aerodynamických odporů. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky