Subaru v Tokiu: ATC, Impreza Sport a hlavně BRZ

Automobilka Subaru na nadcházejícím autosalonu v domácím Tokiu vystaví několik novinek, mezi nimiž mají vynikat zvláště dvě.
Subaru v Tokiu: ATC, Impreza Sport a hlavně BRZ

Nejdůležitější z nich bude jistě již nesčetněkrát přetřásané sportovní kupé Subaru BRZ, jež se zde dočká světové premiéry. Připomeňme, že o jeho pohon zadních kol se postará nový „čtvercový“ dvoulitr boxer s přímým vstřikovaní D-4S od Toyoty. Subaru BRZ má stát na podvozku s rozvorem náprav 2 570 mm a jeho karoserie bude 4 240 mm dlouhá, 1 775 mm široká a 1 300 mm vysoká.

Klepněte pro větší obrázek
Subaru BRZ: první oficiální teaser

Druhou světovou premiérou se v Tokiu stane koncepční studie Subaru Advanced Tourer Concept (ATC), jež má v rámci sloganu „jistota v pohybu“ naznačovat podobu další generace řady Subaru Legacy. Opatřena má být hybridní soustavou sestávající z přeplňovaného motoru boxer s přímým vstřikováním a objemem 1,6 l a pohonu všech kol.

Subaru Advanced Tourer Concept: nové Legacy se ukáže v Tokiu

Subaru Advanced Tourer Concept: nové Legacy se ukáže v Tokiu

Interiér se bude vyznačovat prvotřídními materiály včetně pravého dřeva a kovu a monitorem vestavěným přímo ve volantu. Subaru ATC bude jakožto kombi střední třídy 4 580 mm dlouhé, 1 840 mm široké a 1 430 mm vysoké. Na spalovací motor navazuje bezstupňová převodovka Lineartronic, elektromotr schopný regenerativního brzdění je napájen li-ionovými akumulátory.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Advanced Tourer Concept

Japonskou premiéru si v Tokiu odbude modernizovaná verze modelu Impreza Sport (hatchback) a Impreza 4G (sedan). Kombinují atmosféricky plněné boxery s objemy 1,6 a 2,0 l s bezstupňovými převodovkami Lineartronic. Úpravy vedly ke snížení celkové hmotnosti a dílčí redukci valivých a aerodynamických odporů. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

dnes | Michal Žďárský
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků