Ochutnávku na novou generaci kombi Levorg nám Subaru předvedlo ve fázi prototypů  již na konci minulého roku , přičemž následně se předvedla i  sportovnější verze STI Sport . | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Ochutnávku na novou generaci kombi Levorg nám Subaru předvedlo ve fázi prototypů již na konci minulého roku, přičemž následně se předvedla i sportovnější verze STI Sport. | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Teď už automobilka na domácím trhu vytahuje na světlo produkční verzi novinky a jak je vidět, od dřívějších prototypů se vlastně vůbec neliší. | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Teď už automobilka na domácím trhu vytahuje na světlo produkční verzi novinky a jak je vidět, od dřívějších prototypů se vlastně vůbec neliší. | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Sportovně střižený kombík po designové stránce dále vyvíjí styl současné generace a ve výsledku působí možná ještě odvážnějším a drsnějším dojem... | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Sportovně střižený kombík po designové stránce dále vyvíjí styl současné generace a ve výsledku působí možná ještě odvážnějším a drsnějším dojem... | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

...– tím více ve verzi STI Sport s agresivnějšími nárazníky a dalšími drobnostmi. Ostatně při návrhu exteriéru využili designéři nového směru „Bolder“ z  konceptu VIZIV Adrenaline . | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

...– tím více ve verzi STI Sport s agresivnějšími nárazníky a dalšími drobnostmi. Ostatně při návrhu exteriéru využili designéři nového směru „Bolder“ z konceptu VIZIV Adrenaline. | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Druhá generace Levorgu stojí na platformě SGP (Subaru Global Platform), která je základem třeba Imprezy či XV. | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Druhá generace Levorgu stojí na platformě SGP (Subaru Global Platform), která je základem třeba Imprezy či XV. | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Vůči dosavadnímu modelu má zajistit více místa uvnitř, už jen díky prodlouženému rozvoru o 20 mm (2670 mm), přičemž celkově narostla délka vozu o 65 mm (4755 mm). | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Vůči dosavadnímu modelu má zajistit více místa uvnitř, už jen díky prodlouženému rozvoru o 20 mm (2670 mm), přičemž celkově narostla délka vozu o 65 mm (4755 mm). | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Zvětšil se i objem zavazadlového prostoru na 561 litrů (současný evropský Levorg nabízí 522 litrů). | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Zvětšil se i objem zavazadlového prostoru na 561 litrů (současný evropský Levorg nabízí 522 litrů). | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Poprvé máme možnost nahlédnout i do interiéru nového Levorgu, kterému vévodí nová architektura palubní desky s 11,6palcovým displejem infotainmentu zasazeným na výšku. | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Poprvé máme možnost nahlédnout i do interiéru nového Levorgu, kterému vévodí nová architektura palubní desky s 11,6palcovým displejem infotainmentu zasazeným na výšku. | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Před řidičem je pak digitální přístrojový štít, nový je i design volantu a středový panel s voličem převodovky. Premiéru má i nová generace bezpečnostního systému EyeSight s větším počtem kamer, radarů a senzorů pro asistenční funkce. | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Před řidičem je pak digitální přístrojový štít, nový je i design volantu a středový panel s voličem převodovky. Premiéru má i nová generace bezpečnostního systému EyeSight s větším počtem kamer, radarů a senzorů pro asistenční funkce. | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

V kombíku uvádí Subaru i nově vyvinutý přeplňovaný čtyřválcový boxer o objemu 1,8 litru, který zajistí výkon 130 kW (177 koní) a točivý moment 300 N.m. | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

V kombíku uvádí Subaru i nově vyvinutý přeplňovaný čtyřválcový boxer o objemu 1,8 litru, který zajistí výkon 130 kW (177 koní) a točivý moment 300 N.m. | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Dále se objevuje vylepšená bezstupňová převodovka CVT a pohon všech kol. Více informací o dynamice vozu zatím Subaru nezveřejnilo. | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Dále se objevuje vylepšená bezstupňová převodovka CVT a pohon všech kol. Více informací o dynamice vozu zatím Subaru nezveřejnilo. | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

V STI Sport bude také volič jízdních režimů pro různá nastavení rozdělení točivého momentu systému pohonu všech kol a rozdílnou odezvu řízení a motoru. | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

V STI Sport bude také volič jízdních režimů pro různá nastavení rozdělení točivého momentu systému pohonu všech kol a rozdílnou odezvu řízení a motoru. | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Kromě toho budou v Levorgu uvedeny i nové elektronicky řízené adaptivní tlumiče, které by mohly následně putovat do dalších modelů značky. | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Kromě toho budou v Levorgu uvedeny i nové elektronicky řízené adaptivní tlumiče, které by mohly následně putovat do dalších modelů značky. | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Subaru se tedy drží plánu uvedení produkční verze nového Levorgu na domácím trhu v druhé polovině roku. Další trhy, včetně toho evropského, by měly nyní následovat. | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Subaru se tedy drží plánu uvedení produkční verze nového Levorgu na domácím trhu v druhé polovině roku. Další trhy, včetně toho evropského, by měly nyní následovat. | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Prozatím tedy máme alespoň dobrou představu, co bychom mohli od nové generace kombíku čekat. | Subaru Levorg Zdroj: Subaru

Prozatím tedy máme alespoň dobrou představu, co bychom mohli od nové generace kombíku čekat. | Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg Zdroj: Subaru

| Subaru Levorg | Zdroj: Subaru

Teď už automobilka na domácím trhu vytahuje na světlo produkční verzi novinky a jak je vidět, od dřívějších prototypů se vlastně vůbec neliší. | Subaru Levorg Zdroj: Subaru
Sportovně střižený kombík po designové stránce dále vyvíjí styl současné generace a ve výsledku působí možná ještě odvážnějším a drsnějším dojem... | Subaru Levorg Zdroj: Subaru
...– tím více ve verzi STI Sport s agresivnějšími nárazníky a dalšími drobnostmi. Ostatně při návrhu exteriéru využili designéři nového směru „Bolder“ z  konceptu VIZIV Adrenaline . | Subaru Levorg Zdroj: Subaru
Druhá generace Levorgu stojí na platformě SGP (Subaru Global Platform), která je základem třeba Imprezy či XV. | Subaru Levorg Zdroj: Subaru
30
Fotogalerie

Subaru ukazuje nový Levorg pro domácí trh. Kombík je teď prostornější a hi-tech

Po dvojici prototypů se už nová generace sportovně zaměřeného kombíku ukazuje světu. Prozatím však ve specifikaci pro domácí japonský trh.

Ochutnávku na novou generaci kombi Levorg nám Subaru předvedlo ve fázi prototypů již na konci minulého roku, přičemž následně se předvedla i sportovnější verze STI Sport. Teď už automobilka na domácím trhu vytahuje na světlo produkční verzi novinky a jak je vidět, od dřívějších prototypů se vlastně vůbec neliší.

Sportovně střižený kombík po designové stránce dále vyvíjí styl současné generace a ve výsledku působí možná ještě odvážnějším a drsnějším dojem – tím více ve verzi STI Sport s agresivnějšími nárazníky a dalšími drobnostmi. Ostatně při návrhu exteriéru využili designéři nového směru „Bolder“ z konceptu VIZIV Adrenaline.

Druhá generace Levorgu stojí na platformě SGP (Subaru Global Platform), která je základem třeba Imprezy či XV. Vůči dosavadnímu modelu má zajistit více místa uvnitř, už jen díky prodlouženému rozvoru o 20 mm (2670 mm), přičemž celkově narostla délka vozu o 65 mm (4755 mm). Zvětšil se i objem zavazadlového prostoru na 561 litrů (současný evropský Levorg nabízí 522 litrů).

Poprvé máme možnost nahlédnout i do interiéru nového Levorgu, kterému vévodí nová architektura palubní desky s 11,6palcovým displejem infotainmentu zasazeným na výšku. Před řidičem je pak digitální přístrojový štít, nový je i design volantu a středový panel s voličem převodovky. Premiéru má i nová generace bezpečnostního systému EyeSight s větším počtem kamer, radarů a senzorů pro asistenční funkce.

V kombíku uvádí Subaru i nově vyvinutý přeplňovaný čtyřválcový boxer o objemu 1,8 litru, který zajistí výkon 130 kW (177 koní) a točivý moment 300 N.m. Dále se objevuje vylepšená bezstupňová převodovka CVT a pohon všech kol. Více informací o dynamice vozu zatím Subaru nezveřejnilo.

V STI Sport bude také volič jízdních režimů pro různá nastavení rozdělení točivého momentu systému pohonu všech kol a rozdílnou odezvu řízení a motoru. Kromě toho budou v Levorgu uvedeny i nové elektronicky řízené adaptivní tlumiče, které by mohly následně putovat do dalších modelů značky.

Subaru se tedy drží plánu uvedení produkční verze nového Levorgu na domácím trhu v druhé polovině roku. Další trhy, včetně toho evropského, by měly nyní následovat. Prozatím tedy máme alespoň dobrou představu, co bychom mohli od nové generace kombíku čekat.

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Doporučujeme

Články odjinud