Subaru ukázalo prototyp Levorgu STI Sport. Uvede s ním nové chytré tlumiče

kari  |  10. 01. 2020 15:09

A předpokládám, že to bude jen v kombinaci s CVT

Odpovědět  |   | 
Twan  |  10. 01. 2020 17:14

Samozřejmě, CVT prodají tupounům do evropy a ameriky aby zafinancovali šťavnaté varianty pro japonsko.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  10. 01. 2020 23:35

No z těch skoro nulových prodejů v Evropě toho moc nezafinancují, těch tupounů, co si koupí krámy s CVT je tady minimum.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  11. 01. 2020 01:07

Já si myslím že takhle to vidí Subaru. Na jakýkoliv jiný, než japonský trh totiž nikdy nevyvezlo nic zajímavého a vždy jen to nejhorší...

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  11. 01. 2020 07:22

Aspoň si sa unúval pozrieť si ponuku napríklad v USA? Lebo tam manuál v Impreze stále kúpiš. No a zákazníci v EU si rozhodli sami. Ešte keď bolo na výber tak 90% predajov boli automaty. Schválne koľko vozov s manuálom od Subaru si mal ty? Ja som jeden vlastnil a keďže som si pri garančkách vždy pokecal s technikom aj predajcom, tak som videl kam to smeruje. Po skomplikovaní homologizácie nechali len to čo sa reálne predávalo. BYkupci ich nejak nezaujímali.

Odpovědět  |   | 

není u některých subaru, že manuál je jenom předek a automat je 4x4 a ještě má redukci?

Odpovědět  |   | 
olej  |  12. 01. 2020 15:24

není, opravdu ne!

Odpovědět  |   | 

je, existují subaru i jenom s jednou poháněnou nápravou

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  13. 01. 2020 13:37

Existuovali nejaké rebrandované auta a možno stále existujú pre špecificke trhy, ale to čo schádza z liniek Subaru je vždy 4x4 či to má CVT alebo manuál.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 01. 2020 13:43

Nee, byly vozy jen s prednim pohonem origo subaru. Treba impreza. Naopak ten rebrand jsem zatim vzdy videl 4x4, byt vetsinou visco.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  13. 01. 2020 16:03

Tak toto jsem opravdu nikdy neslyšel...

Ale jinou věc... A sice, rozdíl mezi verzí s automatem a manuálem, konkrétně u XV. Totiž, pokud to má automat (lineatronic - CVT), tak už nemá mezinápravový diferenciál, ale "jenom" spojku.Ale nevím, co je na tom pravdy.

Odpovědět  |   | 
St.  |  11. 01. 2020 19:27

Je možné si všimnout, že v Japonsku mají omezenou rychlost na 180 km/h, a to i na tachometru v autě. V Levorgu mám evropské cejchování do 260. Takže sice mají třeba výkonnější verze, ale legálně s nimi moc rychle jezdit nesmějí...

Odpovědět  |   | 
 |  10. 01. 2020 17:25

Bohuzel , souhlas.

Odpovědět  |   | 

Já bych se nedivil, kdyby tam byla hybridní 1,8 od toyoty.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 01. 2020 21:00

Kdyby tam byl 1.8 od Toyoty tak se to těžké Subaru ani nerozjede.Možná bude ňáký mild hybrid nebo plugin ale chtělo by to aspoň 200koní

Odpovědět  |   | 

tak vlastník subaru tam má i 2,0 a 2,5 hybrid.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  12. 01. 2020 15:25

Toyota nemá 100% Subaru

Odpovědět  |   | 

no a?

Odpovědět  |   | 
feroj  |  17. 01. 2020 09:45

Toyota nevlastní SUBARU, ale aby mohli navzájom využívať určité technológie tak si vymenili podiely vo firmách... všetky motory vo vozidlách sú od SUBARU a sú ploché 4-valce... boxer (ako u Porsche)
Ale v SUBARU motory používa aj Toyota v modeli GT86 a aj ďalej bude..(dvojčata BRZ/GT86) kde sa použilo vstrekovanie(kombinované priame aj nepriame) a prevodovka s priamou kulisou radenia pre zadný pohon, ktoré má patentované Lexus...
Spolupracujú na hybridoch, bateria a riadiaci systém je rovnaký ako v RAV4 ale v SUBARU je na pohon len jeden elektromotor zabudovaný v prevodovke na hnací hriadeľ a tým zachováva sťandardný 4x4 ako vo všetkých ostatných SUBARU modeloch(https://www.subaru.ca/WebPage.aspx... ), RAV4 má dva elektromotory jeden pri motore, druhý na zadnej náprave ako elektrická 4-kolka(dosť poruchové)

Odpovědět  |   | 
Milan  |  10. 01. 2020 18:01

Samozrejme, že bude CVT, pretože len v spojení s automatom sa dajú využiť všetky výhody EyeSightu.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 01. 2020 12:09

T oby snad ani nevadilo, ale já předpokládám, že tam zase hodí kládu od 900 tis, jak Subaru v poslední době dělá. Takže toto auto na silnicích bude fakt rarita....

Odpovědět  |   | 
Ze by zas....  |  10. 01. 2020 17:50

Jednou subaru dalo do neceho v EU motor? Modlete se

Odpovědět  |   | 
Rumburak  |  11. 01. 2020 10:09

Proč by se měl někdo modlit? Všichni už dávno od Subaru zdrhli ke slušným značkám, které jim nes€rou zdechlé motory, cvtčka, eyesighty a další pikačoviny.

Odpovědět  |   | 
D  |  11. 01. 2020 11:16

Bohužel to je smutná pravda. Od roku 1992 jsem měl postupně 5 Imprez kombi v manuálu. Nejlepší byla ta první, s hydraulickými zdvihatky ventilů. Ale postupně byla ta auta čím dál křehčí a fórovějši. A teď už to je úplně mimo původní charakter, s kterým kdysi přišlo Subo k nám. Smůla.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  13. 01. 2020 13:43

Ja som mal GG, teda posledný kombík 2.0R. Dával som jej zabrať v blate, hlbokom snehu, alebo vyprošťovaním aut a keď som ju 9 ročnú predával, tak to auto stále fungovalo veľmi slušne. Zo súčastí pohonného ústrojenstva bola menená len spojka. Ale to je spotrebák.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šéf Škody. Levnější vozy jsou ve hře

Nová Fabia Combi vypadá fakt dobře, říká šé…

Thomas Schäfer nahradil v čele automobilky Škoda Auto jejího dlouholetého šéfa Bernharda Maiera. Kudy se bude Škodovka ubírat, jaké modely sehrají v budoucnu velkou roli a jaké dopady prozatím měla koronakrize? O tom jsme si povídali i během jízdy v novém elektromobilu Enyaq iV.

30.  11.  2020 | | 45 N/A
Auto Tip
ŠkodaRozhovory
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster