Subaru ukázalo prototyp Levorgu STI Sport. Uvede s ním nové chytré tlumiče

25 komentářů

Ze by zas....
10. ledna • 17:50

Jednou subaru dalo do neceho v EU motor? Modlete se :-)

Rumburak
11. ledna • 10:09

Proč by se měl někdo modlit? Všichni už dávno od Subaru zdrhli ke slušným značkám, které jim nes€rou zdechlé motory, cvtčka, eyesighty a další pikačoviny.

D
11. ledna • 11:16

Bohužel to je smutná pravda. Od roku 1992 jsem měl postupně 5 Imprez kombi v manuálu. Nejlepší byla ta první, s hydraulickými zdvihatky ventilů. Ale postupně byla ta auta čím dál křehčí a fórovějši. A teď už to je úplně mimo původní charakter, s kterým kdysi přišlo Subo k nám. Smůla.

Niemand
13. ledna • 13:43

Ja som mal GG, teda posledný kombík 2.0R. Dával som jej zabrať v blate, hlbokom snehu, alebo vyprošťovaním aut a keď som ju 9 ročnú predával, tak to auto stále fungovalo veľmi slušne. Zo súčastí pohonného ústrojenstva bola menená len spojka. Ale to je spotrebák.

kari
10. ledna • 15:09

A předpokládám, že to bude jen v kombinaci s CVT :-/

šofér
11. ledna • 12:09

T oby snad ani nevadilo, ale já předpokládám, že tam zase hodí kládu od 900 tis, jak Subaru v poslední době dělá. Takže toto auto na silnicích bude fakt rarita....

Milan
10. ledna • 18:01

Samozrejme, že bude CVT, pretože len v spojení s automatom sa dajú využiť všetky výhody EyeSightu.

petr r. (petrumr)
10. ledna • 17:57

Já bych se nedivil, kdyby tam byla hybridní 1,8 od toyoty.

Michal
10. ledna • 21:00

Kdyby tam byl 1.8 od Toyoty tak se to těžké Subaru ani nerozjede.Možná bude ňáký mild hybrid nebo plugin ale chtělo by to aspoň 200koní

petr r. (petrumr)
11. ledna • 8:15

tak vlastník subaru tam má i 2,0 a 2,5 hybrid.

feroj
17. ledna • 9:45

Toyota nevlastní SUBARU, ale aby mohli navzájom využívať určité technológie tak si vymenili podiely vo firmách... všetky motory vo vozidlách sú od SUBARU a sú ploché 4-valce... boxer (ako u Porsche)
Ale v SUBARU motory používa aj Toyota v modeli GT86 a aj ďalej bude..(dvojčata BRZ/GT86) kde sa použilo vstrekovanie(kombinované priame aj nepriame) a prevodovka s priamou kulisou radenia pre zadný pohon, ktoré má patentované Lexus...
Spolupracujú na hybridoch, bateria a riadiaci systém je rovnaký ako v RAV4 ale v SUBARU je na pohon len jeden elektromotor zabudovaný v prevodovke na hnací hriadeľ a tým zachováva sťandardný 4x4 ako vo všetkých ostatných SUBARU modeloch(https://www.subaru.ca/WebPage.aspx... ), RAV4 má dva elektromotory jeden pri motore, druhý na zadnej náprave ako elektrická 4-kolka(dosť poruchové)

šofér
12. ledna • 15:25

Toyota nemá 100% Subaru

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
12. ledna • 17:41

no a?

10. ledna • 17:25

Bohuzel , souhlas.

Twan
10. ledna • 17:14

Samozřejmě, CVT prodají tupounům do evropy a ameriky aby zafinancovali šťavnaté varianty pro japonsko.

St.
11. ledna • 19:27

Je možné si všimnout, že v Japonsku mají omezenou rychlost na 180 km/h, a to i na tachometru v autě. V Levorgu mám evropské cejchování do 260. Takže sice mají třeba výkonnější verze, ale legálně s nimi moc rychle jezdit nesmějí...

Niemand
11. ledna • 7:22

Aspoň si sa unúval pozrieť si ponuku napríklad v USA? Lebo tam manuál v Impreze stále kúpiš. No a zákazníci v EU si rozhodli sami. Ešte keď bolo na výber tak 90% predajov boli automaty. Schválne koľko vozov s manuálom od Subaru si mal ty? Ja som jeden vlastnil a keďže som si pri garančkách vždy pokecal s technikom aj predajcom, tak som videl kam to smeruje. Po skomplikovaní homologizácie nechali len to čo sa reálne predávalo. BYkupci ich nejak nezaujímali.

petr r. (petrumr)
11. ledna • 8:14

není u některých subaru, že manuál je jenom předek a automat je 4x4 a ještě má redukci?

Marek71
13. ledna • 16:03

Tak toto jsem opravdu nikdy neslyšel...Ale jinou věc... A sice, rozdíl mezi verzí s automatem a manuálem, konkrétně u XV. Totiž, pokud to má automat (lineatronic - CVT), tak už nemá mezinápravový diferenciál, ale "jenom" spojku.Ale nevím, co je na tom pravdy.

olej
12. ledna • 15:24

není, opravdu ne! :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
12. ledna • 17:40

je, existují subaru i jenom s jednou poháněnou nápravou

Niemand
13. ledna • 13:37

Existuovali nejaké rebrandované auta a možno stále existujú pre špecificke trhy, ale to čo schádza z liniek Subaru je vždy 4x4 či to má CVT alebo manuál.

Tom
13. ledna • 13:43

Nee, byly vozy jen s prednim pohonem origo subaru. Treba impreza. Naopak ten rebrand jsem zatim vzdy videl 4x4, byt vetsinou visco.

Kosanovič
10. ledna • 23:35

No z těch skoro nulových prodejů v Evropě toho moc nezafinancují, těch tupounů, co si koupí krámy s CVT je tady minimum.

Twan
11. ledna • 1:07

Já si myslím že takhle to vidí Subaru. Na jakýkoliv jiný, než japonský trh totiž nikdy nevyvezlo nic zajímavého a vždy jen to nejhorší...

Doporučujeme

Články odjinud