Jednou subaru dalo do neceho v EU motor? Modlete se :-)
Proč by se měl někdo modlit? Všichni už dávno od Subaru zdrhli ke slušným značkám, které jim nes€rou zdechlé motory, cvtčka, eyesighty a další pikačoviny.
Bohužel to je smutná pravda. Od roku 1992 jsem měl postupně 5 Imprez kombi v manuálu. Nejlepší byla ta první, s hydraulickými zdvihatky ventilů. Ale postupně byla ta auta čím dál křehčí a fórovějši. A teď už to je úplně mimo původní charakter, s kterým kdysi přišlo Subo k nám. Smůla.
Ja som mal GG, teda posledný kombík 2.0R. Dával som jej zabrať v blate, hlbokom snehu, alebo vyprošťovaním aut a keď som ju 9 ročnú predával, tak to auto stále fungovalo veľmi slušne. Zo súčastí pohonného ústrojenstva bola menená len spojka. Ale to je spotrebák.
A předpokládám, že to bude jen v kombinaci s CVT :-/
T oby snad ani nevadilo, ale já předpokládám, že tam zase hodí kládu od 900 tis, jak Subaru v poslední době dělá. Takže toto auto na silnicích bude fakt rarita....
Samozrejme, že bude CVT, pretože len v spojení s automatom sa dajú využiť všetky výhody EyeSightu.
Já bych se nedivil, kdyby tam byla hybridní 1,8 od toyoty.
Kdyby tam byl 1.8 od Toyoty tak se to těžké Subaru ani nerozjede.Možná bude ňáký mild hybrid nebo plugin ale chtělo by to aspoň 200koní
tak vlastník subaru tam má i 2,0 a 2,5 hybrid.
Toyota nevlastní SUBARU, ale aby mohli navzájom využívať určité technológie tak si vymenili podiely vo firmách... všetky motory vo vozidlách sú od SUBARU a sú ploché 4-valce... boxer (ako u Porsche)Ale v SUBARU motory používa aj Toyota v modeli GT86 a aj ďalej bude..(dvojčata BRZ/GT86) kde sa použilo vstrekovanie(kombinované priame aj nepriame) a prevodovka s priamou kulisou radenia pre zadný pohon, ktoré má patentované Lexus...Spolupracujú na hybridoch, bateria a riadiaci systém je rovnaký ako v RAV4 ale v SUBARU je na pohon len jeden elektromotor zabudovaný v prevodovke na hnací hriadeľ a tým zachováva sťandardný 4x4 ako vo všetkých ostatných SUBARU modeloch(https://www.subaru.ca/WebPage.aspx... ), RAV4 má dva elektromotory jeden pri motore, druhý na zadnej náprave ako elektrická 4-kolka(dosť poruchové)
Toyota nemá 100% Subaru
no a?
Bohuzel , souhlas.
Samozřejmě, CVT prodají tupounům do evropy a ameriky aby zafinancovali šťavnaté varianty pro japonsko.
Je možné si všimnout, že v Japonsku mají omezenou rychlost na 180 km/h, a to i na tachometru v autě. V Levorgu mám evropské cejchování do 260. Takže sice mají třeba výkonnější verze, ale legálně s nimi moc rychle jezdit nesmějí...
Aspoň si sa unúval pozrieť si ponuku napríklad v USA? Lebo tam manuál v Impreze stále kúpiš. No a zákazníci v EU si rozhodli sami. Ešte keď bolo na výber tak 90% predajov boli automaty. Schválne koľko vozov s manuálom od Subaru si mal ty? Ja som jeden vlastnil a keďže som si pri garančkách vždy pokecal s technikom aj predajcom, tak som videl kam to smeruje. Po skomplikovaní homologizácie nechali len to čo sa reálne predávalo. BYkupci ich nejak nezaujímali.
není u některých subaru, že manuál je jenom předek a automat je 4x4 a ještě má redukci?
Tak toto jsem opravdu nikdy neslyšel...Ale jinou věc... A sice, rozdíl mezi verzí s automatem a manuálem, konkrétně u XV. Totiž, pokud to má automat (lineatronic - CVT), tak už nemá mezinápravový diferenciál, ale "jenom" spojku.Ale nevím, co je na tom pravdy.
není, opravdu ne! :-D
je, existují subaru i jenom s jednou poháněnou nápravou
Existuovali nejaké rebrandované auta a možno stále existujú pre špecificke trhy, ale to čo schádza z liniek Subaru je vždy 4x4 či to má CVT alebo manuál.
Nee, byly vozy jen s prednim pohonem origo subaru. Treba impreza. Naopak ten rebrand jsem zatim vzdy videl 4x4, byt vetsinou visco.
No z těch skoro nulových prodejů v Evropě toho moc nezafinancují, těch tupounů, co si koupí krámy s CVT je tady minimum.
Já si myslím že takhle to vidí Subaru. Na jakýkoliv jiný, než japonský trh totiž nikdy nevyvezlo nic zajímavého a vždy jen to nejhorší...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.