Subaru ukázalo prototyp Levorgu STI Sport. Uvede s ním nové chytré tlumiče

kari  |  10. 01. 2020 15:09

A předpokládám, že to bude jen v kombinaci s CVT

Odpovědět  |   | 
Twan  |  10. 01. 2020 17:14

Samozřejmě, CVT prodají tupounům do evropy a ameriky aby zafinancovali šťavnaté varianty pro japonsko.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  10. 01. 2020 23:35

No z těch skoro nulových prodejů v Evropě toho moc nezafinancují, těch tupounů, co si koupí krámy s CVT je tady minimum.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  11. 01. 2020 01:07

Já si myslím že takhle to vidí Subaru. Na jakýkoliv jiný, než japonský trh totiž nikdy nevyvezlo nic zajímavého a vždy jen to nejhorší...

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  11. 01. 2020 07:22

Aspoň si sa unúval pozrieť si ponuku napríklad v USA? Lebo tam manuál v Impreze stále kúpiš. No a zákazníci v EU si rozhodli sami. Ešte keď bolo na výber tak 90% predajov boli automaty. Schválne koľko vozov s manuálom od Subaru si mal ty? Ja som jeden vlastnil a keďže som si pri garančkách vždy pokecal s technikom aj predajcom, tak som videl kam to smeruje. Po skomplikovaní homologizácie nechali len to čo sa reálne predávalo. BYkupci ich nejak nezaujímali.

Odpovědět  |   | 

není u některých subaru, že manuál je jenom předek a automat je 4x4 a ještě má redukci?

Odpovědět  |   | 
olej  |  12. 01. 2020 15:24

není, opravdu ne!

Odpovědět  |   | 

je, existují subaru i jenom s jednou poháněnou nápravou

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  13. 01. 2020 13:37

Existuovali nejaké rebrandované auta a možno stále existujú pre špecificke trhy, ale to čo schádza z liniek Subaru je vždy 4x4 či to má CVT alebo manuál.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  13. 01. 2020 13:43

Nee, byly vozy jen s prednim pohonem origo subaru. Treba impreza. Naopak ten rebrand jsem zatim vzdy videl 4x4, byt vetsinou visco.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  13. 01. 2020 16:03

Tak toto jsem opravdu nikdy neslyšel...

Ale jinou věc... A sice, rozdíl mezi verzí s automatem a manuálem, konkrétně u XV. Totiž, pokud to má automat (lineatronic - CVT), tak už nemá mezinápravový diferenciál, ale "jenom" spojku.Ale nevím, co je na tom pravdy.

Odpovědět  |   | 
St.  |  11. 01. 2020 19:27

Je možné si všimnout, že v Japonsku mají omezenou rychlost na 180 km/h, a to i na tachometru v autě. V Levorgu mám evropské cejchování do 260. Takže sice mají třeba výkonnější verze, ale legálně s nimi moc rychle jezdit nesmějí...

Odpovědět  |   | 
 |  10. 01. 2020 17:25

Bohuzel , souhlas.

Odpovědět  |   | 

Já bych se nedivil, kdyby tam byla hybridní 1,8 od toyoty.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  10. 01. 2020 21:00

Kdyby tam byl 1.8 od Toyoty tak se to těžké Subaru ani nerozjede.Možná bude ňáký mild hybrid nebo plugin ale chtělo by to aspoň 200koní

Odpovědět  |   | 

tak vlastník subaru tam má i 2,0 a 2,5 hybrid.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  12. 01. 2020 15:25

Toyota nemá 100% Subaru

Odpovědět  |   | 

no a?

Odpovědět  |   | 
feroj  |  17. 01. 2020 09:45

Toyota nevlastní SUBARU, ale aby mohli navzájom využívať určité technológie tak si vymenili podiely vo firmách... všetky motory vo vozidlách sú od SUBARU a sú ploché 4-valce... boxer (ako u Porsche)
Ale v SUBARU motory používa aj Toyota v modeli GT86 a aj ďalej bude..(dvojčata BRZ/GT86) kde sa použilo vstrekovanie(kombinované priame aj nepriame) a prevodovka s priamou kulisou radenia pre zadný pohon, ktoré má patentované Lexus...
Spolupracujú na hybridoch, bateria a riadiaci systém je rovnaký ako v RAV4 ale v SUBARU je na pohon len jeden elektromotor zabudovaný v prevodovke na hnací hriadeľ a tým zachováva sťandardný 4x4 ako vo všetkých ostatných SUBARU modeloch(https://www.subaru.ca/WebPage.aspx... ), RAV4 má dva elektromotory jeden pri motore, druhý na zadnej náprave ako elektrická 4-kolka(dosť poruchové)

Odpovědět  |   | 
Milan  |  10. 01. 2020 18:01

Samozrejme, že bude CVT, pretože len v spojení s automatom sa dajú využiť všetky výhody EyeSightu.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  11. 01. 2020 12:09

T oby snad ani nevadilo, ale já předpokládám, že tam zase hodí kládu od 900 tis, jak Subaru v poslední době dělá. Takže toto auto na silnicích bude fakt rarita....

Odpovědět  |   | 
Ze by zas....  |  10. 01. 2020 17:50

Jednou subaru dalo do neceho v EU motor? Modlete se

Odpovědět  |   | 
Rumburak  |  11. 01. 2020 10:09

Proč by se měl někdo modlit? Všichni už dávno od Subaru zdrhli ke slušným značkám, které jim nes€rou zdechlé motory, cvtčka, eyesighty a další pikačoviny.

Odpovědět  |   | 
D  |  11. 01. 2020 11:16

Bohužel to je smutná pravda. Od roku 1992 jsem měl postupně 5 Imprez kombi v manuálu. Nejlepší byla ta první, s hydraulickými zdvihatky ventilů. Ale postupně byla ta auta čím dál křehčí a fórovějši. A teď už to je úplně mimo původní charakter, s kterým kdysi přišlo Subo k nám. Smůla.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  13. 01. 2020 13:43

Ja som mal GG, teda posledný kombík 2.0R. Dával som jej zabrať v blate, hlbokom snehu, alebo vyprošťovaním aut a keď som ju 9 ročnú predával, tak to auto stále fungovalo veľmi slušne. Zo súčastí pohonného ústrojenstva bola menená len spojka. Ale to je spotrebák.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A
VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromobilů. Umožní nabíjení kdekoliv

VW možná vyřešil hlavní nevýhodu elektromob…

Německá automobilka přichází s konceptem mobilních nabíječek, které by mohly alespoň částečně řešit problém nedostatečné infrastruktury pro dobíjení elektromobilů.

27.  12.  2019 | | 77 N/A