Subaru ukázalo obrysy své studie pro Los Angeles

Automobilka Subaru vystaví na svém stánku na autosalonu v Los Angeles, jenž otevře své brány již 17. listopadu, novou studii pod sloganem Confidence in Motion (důvěra v pohyb/u). Zda půjde o hybrid, nebo dokonce o elektromobil, to zatím jasné není, o významu této studie ale svědčí také skutečnost, že ji v Los Angeles představí přímo Ikuo Mori, nejvyšší muž impéria Fuji Heavy Industries Ltd., vlastníka Subaru.

Podle oficiálního vyjádření má motto Confidence in Motion „povýšit značku Subaru“. Její jméno by se také mělo poněkud „zazelenat“. V tiskové zprávě se přímo píše: „Subaru věří, že automobily mohou být něčím víc než jen dopravním prostředkem. Zároveň by měly být zdrojem potěšení a potěšení do značné míry vychází z pokoje v duši.“ Inu, na novou studii Subaru jsme zvědavi...

Klepněte pro větší obrázek
Subaru Confidence in Motion zatím takto
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 41 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků