Subaru ukázalo obrysy své studie pro Los Angeles

Automobilka Subaru vystaví na svém stánku na autosalonu v Los Angeles, jenž otevře své brány již 17. listopadu, novou studii pod sloganem Confidence in Motion (důvěra v pohyb/u). Zda půjde o hybrid, nebo dokonce o elektromobil, to zatím jasné není, o významu této studie ale svědčí také skutečnost, že ji v Los Angeles představí přímo Ikuo Mori, nejvyšší muž impéria Fuji Heavy Industries Ltd., vlastníka Subaru.

Podle oficiálního vyjádření má motto Confidence in Motion „povýšit značku Subaru“. Její jméno by se také mělo poněkud „zazelenat“. V tiskové zprávě se přímo píše: „Subaru věří, že automobily mohou být něčím víc než jen dopravním prostředkem. Zároveň by měly být zdrojem potěšení a potěšení do značné míry vychází z pokoje v duši.“ Inu, na novou studii Subaru jsme zvědavi...

Klepněte pro větší obrázek
Subaru Confidence in Motion zatím takto
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků