Nový model Ascent vychází z konceptu VIZIV-7 a bude se vyrábět a prodávat v USA. Není jisté, jestli se podívá i do Evropy.

Nový model Ascent vychází z konceptu VIZIV-7 a bude se vyrábět a prodávat v USA. Není jisté, jestli se podívá i do Evropy.

Ale víte, jak to bylo s Levorgem - Subaru nejdříve dělalo "ofuky", ale pak jej do Evropy stejně dovezlo.

Ale víte, jak to bylo s Levorgem - Subaru nejdříve dělalo "ofuky", ale pak jej do Evropy stejně dovezlo.

Mastodontní SUV stojí na zcela nové globální platformě Subaru, kterou využívají i modely Impreza a XV,což je pro nás alespoň prozatím příslibem tuhé konstrukce a velmi dobrých jízdních vlastností

Mastodontní SUV stojí na zcela nové globální platformě Subaru, kterou využívají i modely Impreza a XV,což je pro nás alespoň prozatím příslibem tuhé konstrukce a velmi dobrých jízdních vlastností

Na výběr bude ze dvou konfigurací interiéru – 2+2+3 a 2+3+3.

Na výběr bude ze dvou konfigurací interiéru – 2+2+3 a 2+3+3.

Ve výbavě nebude chybět ani rozměrné střešní okno

Ve výbavě nebude chybět ani rozměrné střešní okno

Vůz na délku měří 4.998 milimetrů, je 1930 milimetrů široký, 1819 milimetrů vysoký a rozvor náprav činí 2890 milimetrů.

Vůz na délku měří 4.998 milimetrů, je 1930 milimetrů široký, 1819 milimetrů vysoký a rozvor náprav činí 2890 milimetrů.

Převodovka je  bezstupňová Lineartronic a samozřejmostí je i symetrický pohon všech kol.

Převodovka je bezstupňová Lineartronic a samozřejmostí je i symetrický pohon všech kol.

Se světlou výškou 220 milimetrů se už navíc dá vyrazit i mimo silnice, kde se zase hodí režim X-Mode s asistentem pro sjíždění svahů.

Se světlou výškou 220 milimetrů se už navíc dá vyrazit i mimo silnice, kde se zase hodí režim X-Mode s asistentem pro sjíždění svahů.

Ve výbavě se poprvé objeví odvětrávaná sedadla a v rámci zvýšení komfortu našlo uplatnění nezávislé ovládání klimatizace pro pasažéry vzadu.

Ve výbavě se poprvé objeví odvětrávaná sedadla a v rámci zvýšení komfortu našlo uplatnění nezávislé ovládání klimatizace pro pasažéry vzadu.

Standardem je sedm airbagů a systém podpory řidiče EyeSight s adaptivním tempomatem a funkcí nouzového brzdění před překážkou.

Standardem je sedm airbagů a systém podpory řidiče EyeSight s adaptivním tempomatem a funkcí nouzového brzdění před překážkou.

Přístrojová deska jako by z oka vypadla Impreze, což je ale jenom dobře, pokud uvážím úroveň materiálů, zpracování a ovládání.

Přístrojová deska jako by z oka vypadla Impreze, což je ale jenom dobře, pokud uvážím úroveň materiálů, zpracování a ovládání.

Vůz se objeví na americkém trhu v létě příštího roku.

Vůz se objeví na americkém trhu v létě příštího roku.

Vůz uveze až osm cestujících, přičemž se značka chlubí i velkým úhlem otevírání dveří, aby bylo zajištěno pohodlné nastupování.

Vůz uveze až osm cestujících, přičemž se značka chlubí i velkým úhlem otevírání dveří, aby bylo zajištěno pohodlné nastupování.

Zadní sedadla budou spíše nouzovky, i to se ale počítá.

Zadní sedadla budou spíše nouzovky, i to se ale počítá.

V nabídce bude jediný motor – přeplňovaný 2,4litrový čtyřválec s protilehlými válci (FA24), který nabídne v 5600 otáčkách výkon 194 kW (260 koní) a točivý moment 375 N.m v rozmezí 2000 – 4800 otáček.

V nabídce bude jediný motor – přeplňovaný 2,4litrový čtyřválec s protilehlými válci (FA24), který nabídne v 5600 otáčkách výkon 194 kW (260 koní) a točivý moment 375 N.m v rozmezí 2000 – 4800 otáček.

Ve standardnu bude i systém podpory řidiče EyeSight, který nabízejí i modely na českém trhu.

Ve standardnu bude i systém podpory řidiče EyeSight, který nabízejí i modely na českém trhu.

Ale víte, jak to bylo s Levorgem - Subaru nejdříve dělalo "ofuky", ale pak jej do Evropy stejně dovezlo.
Mastodontní SUV stojí na zcela nové globální platformě Subaru, kterou využívají i modely Impreza a XV,což je pro nás alespoň prozatím příslibem tuhé konstrukce a velmi dobrých jízdních vlastností
Na výběr bude ze dvou konfigurací interiéru – 2+2+3 a 2+3+3.
Ve výbavě nebude chybět ani rozměrné střešní okno
17
Fotogalerie

Subaru ukázalo nový Ascent. Má nový turbomotor a uveze až 8 lidí

Nový Ascent je vůbec největší model v historii značky Subaru. Na délku měří pět metrů, uveze až 8 lidí a jediným agregátem je přeplňovaný čtyřválec.

Vzpomínáte si na koncept VIZIV-7? Subaru jej představilo na loňském autosalonu v Los Angeles a předznamenával směr, kterým se bude ubírat. Nový model Ascent, který z konceptu VIZIV-7 de facto vychází, se bude vyrábět a prodávat v USA, a není jisté, jestli se podívá i do Evropy. Ale víte, jak to bylo s Levorgem - Subaru nejdříve dělalo "ofuky", ale pak jej do Evropy stejně dovezlo.

Ascent se představuje na stejném místě jako VIZIV-7, jenom o rok později. Mastodontní SUV stojí na zcela nové globální platformě Subaru, kterou využívají i modely Impreza a XV,což je pro mě alespoň prozatím příslibem tuhé konstrukce a velmi dobrých jízdních vlastností. Ty samozřejmě nebudou stejné jako u mrštné Imprezy, základ je ale vynikající. Vůz na délku měří 4.998 milimetrů, je 1930 milimetrů široký, 1819 milimetrů vysoký a rozvor náprav činí 2890 milimetrů. Jak říkám – mastodontní SUV.

Na výběr bude ze dvou konfigurací interiéru – 2+2+3 a 2+3+3. Vůz tedy uveze až osm cestujících, přičemž se značka chlubí i velkým úhlem otevírání dveří, aby bylo zajištěno pohodlné nastupování. Přístrojová deska jako by z oka vypadla Impreze, což je ale jenom dobře, pokud uvážím úroveň materiálů, zpracování a ovládání. V těchto ohledech se totiž Japoncům nedá vlastně nic vytknout.

V nabídce bude jediný motor – nový přeplňovaný 2,4litrový čtyřválec s protilehlými válci (FA24), který nabídne v 5600 otáčkách výkon 194 kW (260 koní) a točivý moment 375 N.m v rozmezí 2000 – 4800 otáček. Převodovka je  bezstupňová Lineartronic a samozřejmostí je i symetrický pohon všech kol. Se světlou výškou 220 milimetrů se už navíc dá vyrazit i mimo silnice, kde se zase hodí režim X-Mode s asistentem pro sjíždění svahů.

Ve výbavě se poprvé objeví odvětrávaná sedadla a v rámci zvýšení komfortu našlo uplatnění nezávislé ovládání klimatizace pro pasažéry vzadu. Standardem je sedm airbagů a systém podpory řidiče EyeSight s adaptivním tempomatem a funkcí nouzového brzdění před překážkou. Tak jako u Imprezy a XV. Vůz se objeví na americkém trhu v létě příštího roku.

Subaru Ascent - základní technická data
Motor 2,4 Turbo FA24
Zdvihový objem [cm3] 2387
Válce/ventily 4/4
Největší výkon [kW/min] 194/5600
Točivý moment [N.m/min] 375/2000-4000
Převodovka CVT
Max. rychlost [km/h] neudáno
Zrychlení 0-100 km/h [s] neudáno

Prohlédnětě si fotky největšího Subaru historie:

01.jpg02.jpg03.jpg

 

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Doporučujeme

Články odjinud