Subaru Tribeca: nová maska, místo pro sedm

O novém Subaru Tribeca jsme psali již loni v létě, kdy jsme zveřejnili první špionážní fotografie. Novinka má oproti dřívějším modelům úplně novou masku, která se představila již na konceptu B9SC. Tribeca je sedmimístné SUV, které má, jak je u vozů této značky obvyklé, stálý pohon všech kol. Platformu novinka převzala z modelu Legacy, celkově však vůz narostl do délky i do výšky; rozměry jsou 4,82 x 1,88 x 1,69 m, rozvor činí 2,75 m. Uvnitř je místa dostatek pro pět cestujících, ti, co budou sedět vzadu, si ho ale už moc neužijí. Poslední řadu sedadel je možné složit do podlahy a zvětšit tak zavazadlový prostor.

Pod kapotou se skrývá další prvek z Legacy, a sice třílitrový šestiválcový boxer s výkonem 184 kW. Podle dostupných informací chystá podobný model také Saab, který by se mohl prodávat i v Evropě. Na zdejším trhu by se pak pod kapotou objevil i nafťák.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků