Subaru Tribeca: facelift pana kontroverzního

Není zrovna obvyklé, aby automobilka přišla s faceliftem již po roce prodejů. Jenže někdy je to prostě nutnost.

Když přišlo Subaru Tribeca na trh, bylo to malé pozdvižení. Design vozu byl až příliš kontroverzní, aby se dokázal na trhu udržet delší dobu. Nelze se tak divit, že automobilka sáhla již po roce prodejů k inovacím. A jak jsme psali již na jaře, nepůjde jen o detaily.

Jak jsme již dříve zmínili, zcela radikální změna proběhla na přídi vozu. Původní tvarování masky chladiče, nárazníků a světlometů je pryč a vše je nyní nové, daleko uhlazenější a daleko klasičtější. Extravaganci tak vystřídal spíše silný konzervativizmus.

Jenže tvary facelift neskončil a pod kapotou se objevuje i upravený boxer o objemu 3,6 l, který vychází ze staršího motoru 3,0. Nově poskytuje výkon o 10 kW vyšší, tedy rovných 190 kW (258 k) a točivý moment 350 Nm. Vyšší výkon pak znamená lepší dynamiku a maximální rychlost.

Základní cena nové verze byla stanovena pro český trh na 1 249 800 Kč. Za tyto peníze získáte pětimístnou verzi, pětistupňový automat, automatickou dvouzonovou klimatizaci, stabilizaci, tempomat, rádio s CD a mp3, bi-xenony a další. Za 7místnou verzi se stejnou výbavou pak zaplatíte 1 320 800 Kč.

Za příplatek 149 000 si pak můžete pořídit výbavu Executive, která navíc nabídne kožené čalounění, navigační systém, multimediální systém s LCD o úhlopříčce 7", el.stavitelné sedadla a další.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Tribeca 08

 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků