Subaru Tribeca: facelift pana kontroverzního

Není zrovna obvyklé, aby automobilka přišla s faceliftem již po roce prodejů. Jenže někdy je to prostě nutnost.

Když přišlo Subaru Tribeca na trh, bylo to malé pozdvižení. Design vozu byl až příliš kontroverzní, aby se dokázal na trhu udržet delší dobu. Nelze se tak divit, že automobilka sáhla již po roce prodejů k inovacím. A jak jsme psali již na jaře, nepůjde jen o detaily.

Jak jsme již dříve zmínili, zcela radikální změna proběhla na přídi vozu. Původní tvarování masky chladiče, nárazníků a světlometů je pryč a vše je nyní nové, daleko uhlazenější a daleko klasičtější. Extravaganci tak vystřídal spíše silný konzervativizmus.

Jenže tvary facelift neskončil a pod kapotou se objevuje i upravený boxer o objemu 3,6 l, který vychází ze staršího motoru 3,0. Nově poskytuje výkon o 10 kW vyšší, tedy rovných 190 kW (258 k) a točivý moment 350 Nm. Vyšší výkon pak znamená lepší dynamiku a maximální rychlost.

Základní cena nové verze byla stanovena pro český trh na 1 249 800 Kč. Za tyto peníze získáte pětimístnou verzi, pětistupňový automat, automatickou dvouzonovou klimatizaci, stabilizaci, tempomat, rádio s CD a mp3, bi-xenony a další. Za 7místnou verzi se stejnou výbavou pak zaplatíte 1 320 800 Kč.

Za příplatek 149 000 si pak můžete pořídit výbavu Executive, která navíc nabídne kožené čalounění, navigační systém, multimediální systém s LCD o úhlopříčce 7", el.stavitelné sedadla a další.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Tribeca 08

 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků