Subaru Tribeca: facelift pana kontroverzního

Není zrovna obvyklé, aby automobilka přišla s faceliftem již po roce prodejů. Jenže někdy je to prostě nutnost.

Když přišlo Subaru Tribeca na trh, bylo to malé pozdvižení. Design vozu byl až příliš kontroverzní, aby se dokázal na trhu udržet delší dobu. Nelze se tak divit, že automobilka sáhla již po roce prodejů k inovacím. A jak jsme psali již na jaře, nepůjde jen o detaily.

Jak jsme již dříve zmínili, zcela radikální změna proběhla na přídi vozu. Původní tvarování masky chladiče, nárazníků a světlometů je pryč a vše je nyní nové, daleko uhlazenější a daleko klasičtější. Extravaganci tak vystřídal spíše silný konzervativizmus.

Jenže tvary facelift neskončil a pod kapotou se objevuje i upravený boxer o objemu 3,6 l, který vychází ze staršího motoru 3,0. Nově poskytuje výkon o 10 kW vyšší, tedy rovných 190 kW (258 k) a točivý moment 350 Nm. Vyšší výkon pak znamená lepší dynamiku a maximální rychlost.

Základní cena nové verze byla stanovena pro český trh na 1 249 800 Kč. Za tyto peníze získáte pětimístnou verzi, pětistupňový automat, automatickou dvouzonovou klimatizaci, stabilizaci, tempomat, rádio s CD a mp3, bi-xenony a další. Za 7místnou verzi se stejnou výbavou pak zaplatíte 1 320 800 Kč.

Za příplatek 149 000 si pak můžete pořídit výbavu Executive, která navíc nabídne kožené čalounění, navigační systém, multimediální systém s LCD o úhlopříčce 7", el.stavitelné sedadla a další.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Subaru Tribeca 08

 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků