Subaru Tribeca B9: lovec nomádů (test)

56 komentářů

Michal B
25. března • 12:08

Jen jsem se chtěl zeptat lidí, kteří v Tribece jeli - už má integrovaná navigace také českou mapu ? Nebo je to stejně jako u například Forestera "prázdný displej" ?

Mirko
25. března • 14:49

Fanatičtí Subaráci by ti to vysvětlili - Evropa (a už vůbec ne nějaká gubernie Česko) NENÍ pro Subaru hlavní trh. Proto žádný diesel a žádné mapy. Subaru to nemá zapotřebí. Proč se sem ovšem cpou, je mi záhadou ... :-D

skejpa
25. března • 17:12

docela mě překvapují ty militantní útoky na Subaru a jeho fanoušky.....
Mapa CR je i není - tedy realita je taková, že z CR je na mapě asi 23% pokrytí - v praxi to znamená pokrytí hlavních silničních tahů 1.třídy, města v úrovni ulic jen Praha, Brno, Ostrava.Diesel už asi příští rok bude, tak to s tím opomíjením Evropy nebude takové špatné, i když jim to trvalo déle než je zdrávo. Zase jsem rád, že zbrkle něco nekoupili a nerozdrbali Symmetrical AWD. Sám jsem moc zvědav na ten SBTD....

eReS
3. dubna • 16:35

Trochu poopravím, pokrytí je jen 21%, velká část Čech do úrovně silnic I. a II. třídy, zbytek + Morava jen hlavní tahy. Z měst na úrovni ulic je to nejen Praha, Brno, Ostrava, ale i Mladá Boleslav, Karlovy Vary, Plzeň a Josefův Důl :-) :-) :-)

rejpal
25. března • 19:27

Jaký útoky, subarčíci si o ně svým vypjatým fanatismem koledují sami ... :-D:-D:-D

lego
25. března • 22:21

...rejpal..., kýchal, dřímal, prófa......... a šmudla ;-)

vita
25. března • 11:50

Nikde nevidím zmínku ,že interier rozhodně neodpovídá té cenovce. Palubní deska tvrdá jak beton ,středový panel taky.

Antiautomat
23. března • 18:50

Hm, po technickej stranke zaujimave auto, to sa musi uznat. Bohuzial, ten design - konkretne predna cast - to sa dalo naozaj krajsie spravit.

Race
23. března • 9:05

Osobně musím říct velké zklamání - na Tribecu jsem se jel podívat už do Německa abych jí viděl co nejříve a svezl se s ní .. Závěry :* Motor na svůj výkon s autem nijak nehýbe - hodnoty zrychlení jsou průměrné
* Ani výborné odhlučnění motoru a zvuků z vnějšku nezakryje, že se automatická převodovka nechová příliš inteligentně a má pomalé reakce (kdo zkusil Mercedes 7 rychl, DSG, nebo i BMW 6 speed ví o čem řeč)
* Majitelé Subaru dřívějších modelů budou pravděpodobně zklamání jistou "tupou" zpětnou reakcí na pohyby volantu (včetně zpětné vazby)
* Cena, která útočí na premianty této příbuzných tříd je z mého pohledu více než sebevědomá a pro mne zcela nepřijatelná
* Na spotřebu cca 16/100 (najeto 800 km) je 67 litrová nádrž kriticky malá (mizerný dojezd)

Maro
23. března • 11:08

Motor: bylo auto zajete? To, o kterem pisu ja vyse, bylo a jak rikam, v primce je X5 rychlejsi, ale v na realne zatackovite okresce jsem ja rozdil nevidel (za predpokladu, ze byla prevodovka v rezimu Sport/Manual - ta v X5 je lepsi).Odhlucneni vyborne, souhlas - kamos dokonce tvrdil, ze hladina hluku je v testech nizsi nez u Lexus RX. Nevim, ale s X5 to srovnatelne urcite je.Volant ma sice silny posilovac, ale rizeni je presne a s dobrou zpetnou vazbou, s jinymi Subaru, jak uz jsem psal, ale nemuzu osobne srovnat.Cena je myslim pri stejne vybave o statisice nizsi, nektere prvky z premioveho segmentu ale Subaru nenabizi. Na druhou stranu je uz v zakladu vybava velmi bohata. Nevim s cim srovnavas ty, pokud jde o cenu. Treba Santa Fe je levnejsi, ale nema silny motor, srovnatelny pohon a taky kvalita bude podle meho horsi.Kamos jezdi dlouhodobe mezi 13 a 14 l/100km a rozhodne nijak nebrzdi provoz, denne jezdi mesto. Nadrz by ale nejakych 80 l mit urcite mohla, to je urcite nedostatek.Nevim, s jakymi ocekavanimi jsi do Nemecka jel, zda se, zes byl dost nazhavenej a protoze Tribeca neni sportak, je asi snadne byt zklamanej. Je to podle me dobre vybavene prakticke rodinne auto s nadprumernymi jizdnimi vlastnostmi a kontroverznim designem, to vse za dobrou cenu.

Croix
22. března • 20:05

Pane Vašíček, opravdu si myslíte, že světlá výška 213 mm je na SUV málo a proto je Tribeca omezená v pohybu (těžším) terénem ? Nepolemizuju o jejích schopnostech v těžším terénu, které ovlivňuje nejspíš víc kříživost náprav a přejezdové a nájezdové úhly, ale o Vašem konstatování o světlé výšce. To asi nemáte moc velký přehled o hodnotách světlé výšky běžné mezi SUV i off roady, když Vám těch 213 mm přijde na SUV málo....

Robert Vašíček
22. března • 21:55

Dobrý večer,světlá výška je obdobná jako u jiných SUV, jmenujme z těch, které jsem testoval: Kia Sorento, SsangYong Actyon, mohu uvést i Volvo XC90. Ale Tribeca z ní nedokáže vytěžit v terénu - je příliš citlivá - místo žebřinového rámu, který si vcelku bez následků sedne na břicho, posadit Tribecu nešikovně je trochu dražší. Rovněž vámi zmíněné nájezdové úhly nejsou slavné a pomohlo by snad jen Tribecu celou přizvednout. TO by pro změnu uškodilo jejím jízdním vlastnostem. A tak jen doufám, že to bude nyní správně pochopeno: Tribeca je fajn auto, ale at si jej nekupuje nikdo, kdo chce zdolávat trucktrialové tratě. Všudě jinde se neztratí. Díky za pochopení, snad to bude takto stačit. :-)PS Nejlepší zážitek v terénu jsme měl dosud s Ladou Nivou, která je kratší a s bezkonkurenčními nájezdovými úhly. Ale je to dnes už veterán.

Maro
23. března • 0:09

Ja jsem mel nejlepsi zazitek v terenu s Monikou, ale dnes uz je taky veteran. Jinak s kamosovou Tribecou jsem jezdil a je super. Pomer cena/uzitna hodnota je dle meho nazoru spickovej. Treba variabilita interieru u sedmimistne verze je skvela, jelo nas tam ctryri dospeli a dve deti plus kufry pres 1000 km a v pohode. Spotreba prakticky stejna jako u me X5 s trilitrovym benzinem, vyborne jizdni vlastnosti. Design vypada na zivo mnohem lip, nez fotky. Muzu ji vytknout v podstate jen drobnosti, prevodovka by v zakladnim rezimu mohla byt rychlejsi, ale staci posunout paku do rezimu Sport a je to jine kafe nebo kdo chce, muze radit sam. Doporucuju vyzkouset.

Petr
23. března • 8:55

3.0 Benzin bych si osobně do X5 nevybral, ale i tak jsi z 0-100 o vterinu rychlejší (v případě že máš manunál ještě o víc).
Upřímně řečeno měnil bys ? Chápu že X5 (zejména nová model 2007) je o docela jiných penězích, ale alepson já osobně vnímám tenhle automobil jako vůz z jiné kategorie než Tribeca (kolega už čeká koncem března až mu dorazá nová X5 - svezení na silnici je zase o mnoho lepší než u staršího modelu).
Nic proti Tribece - Subaru mám opravdu hodně rád a dodnes jsem třeba přesvědčený, že zejména poslední model Forestera s 2,5 Turbo motorem je velice nedoceněný vůz - ale po prvním svezení s Tribecou jsem byl rozpačitý. Když pominu pro mne těžko kousnutelný vnější design, je IMHO Tribeca krokem stranou od cesty, kterou doposud Subaru razilo.

Maro
23. března • 10:54

No, ja mam benzin radsi, nadhernej zvuk, kultivovanost, ale to je jedno. BMW je sice v primce rychlejsi, ale to neni vsechno. Tribeca me prekvapila, jak je velmi vyvazena (moje prvni zkusenost se Subaru) a na klikate okresce jsem s ni jel stejne rychle ja s X5. Podotykam ovsem, ze sice jezdim svizne, ale nejsem zavodnik a nejezdim bokem, nekdo jinej by to tudiz treba vnimal jinak. Podle me tedy prekvapive dobrej kompromis mezi komfortnim odpruzenim a skvelymi jizdnimi vlastnostmi. Prevodovka v X5 je lepsi, ale rezim Sport v Tribece mi pro svizne svezeni celkem vyhovoval, navic kdyz chci jet opravdu rychle, vyuzivam i manualni razeni a tam taky neni problem. A jestli bych menil? Pro me to sice neni aktualni, ale kdybych ted vybiral auto, tak by Tribeca byla jednim ze tri, mezi nimiz bych se rozhodl. Chte nechte si je treba uvedomit, ze cena toho auta je vzhledem k vybave vyborna. To, co priplatim jinde za znacku a napr. slusny diesel, nikdy pri mem rocnim najezdu za benzin neprojedu. Nadchla me prakticnost sedmimistne verze - posuv a sklapeni sedadel, odkladaci prostory atd. Kdybych mel dve nebo tri (a vice) deti, menil bych hned, v tom je soucasna X5 slaba. Uvidime, co nova X5, tesim se, ale cenove bude pri stejne vybave uplne jinde, coz neni spatne, jenom to asi je pro dost lidi taky dulezite - neni pravda, ze lidem, co kupuji auto za 1,5 - 2 miliony na penezich nezalezi. V realu mi design predku nijak nevadil, ale BMW je samozrejme hezci. A jestli je Tribeca stranou od cesty, kterou Subaru slo? Rekl bych, ze podle toho, co mam o Subaru zazite ja, to nejdulezitejsi tam stale je - skvele jizdni vlastnosti, vyborna koncepce pohonu, bezpecnost. K tomu ted pribyla prakticnost, pohodli. Kdo by ostatne pred lety veril, ze BMW bude s uspechem vyrabet sedmimistne auto a Porsche SUV. Foresterem 2,5 T jsem nejel, ale s chuti bych to zkusil.

PETULKA
22. března • 18:34

Me osobne se treba B9ka velice libila uz od doby, kdy byla uvedena na trh v USA a hodne vazne jsem o ni tehdy uvazoval. A ted se mi porad libi.. Samozrejme tady v Evrope bych si ji asi neporidil, vzhledem k cenam PHM apod., ale v USA, proc ne.. A pokud by ji zacali vyrybet jako hybrid, tak by se jeji sance na me pristi auto v americe prevelice zvysili..

Standa
22. března • 13:54

Když jsem poprvé okolo vystavený Tribecy, tak jsem myslel, že u nás otevřeli novej autosalon číňani...

Skyline
22. března • 14:01

Ssang Yong je korejsky.

Tomiku
22. března • 15:40

A není náhodou Ssang Yong vlastnění čínskou státní společností SAIC???;-)

Tomiku
22. března • 15:39

A není náhodou Ssang Yong vlastnění čínskou státní společností SAIC???;-)

Standa
22. března • 14:43

Fakt? Ale severokorejský ne? :-D Přece by nevyráběli takový obludy.

PHAN KIEN CUONG
22. března • 14:19

No dyť von to mislel jako lychotku. Dyby se Šubaru dotahlo na naš korejsky dýzl, tag bi se prodafalo lyp néé? :-D

h
22. března • 12:28

obavam se, ze se mi cayenne zacal libit ;-)

p
22. března • 11:42

chvili jsem o tom uvazoval, ale to jen diky cene, kterou mi nabidli, pri dovozu z USA to vychazelo na nejakych 850 000 s dph v nej. vybave + nejakych 30 za predelani blinkru a jeste nejakch drobnosti. Ovsem design v realu a ziznivost agregatu mou volbu zmenila.

xxx
22. března • 12:36

tribeca pre US a EU trh je uplne ine auto. O dovoze z US by som vobec neuvazoval

Pavel
22. března • 11:06

Mohl by mi prosim nekdo vysvetlit soucasnou oblibenost tehle aut? Vsechna SUV jsou hnusna, maji vysokou spotrebu, moc nejedou, smrdi a zabiraji strasne mista, takze do mesta jsou naprosto nevhodna, presto jich v Praze vsude vidim mraky. Pokud nekdo bydli na horach, budiz, potrebuje vyjet i zasnezenou lesni cestu, proc s tim ale ridici proboha denne lezou do mesta? To je nejaka nova moda vedoucich zamestnancu v marketingu, kterou musi davat najevo postaveni?

JanB
23. března • 10:04

Pavle, ja sam Tribecu vlastnim.
1. Design pominu, to je subjektivni, i kdyz rici, ze VSECHNA SUV jsou hnusna je trochu moc jednoduche (uznavam ovsem, ze Tribeca se rade lidi nemusi libit, to je ostatne kazdeho pravo, ale doporucuju posoudit nazivo, nejen podle fotek). Naposled me treba prekvapila Toyota Auris, o kolik lepe vypada ve skutecnosti, nez na fotkach.
2. Vysoka spotreba: z hlediska ekologie ji sice trilitrove turbodiesely v SUV maji o neco nizsi, ale az teprve od nedavna se pouzivaji filtry pevnych castic. Vetsina dieselu na nasich silnicich je tedy nema a tak tyto prokazatelne karcinogenni castice hlavne ve mestech dychame, coz je nejvetsi problem pro deti, protoze koncentrace jsou vyssi pri zemi. Kazda Octavia TDI bez filtru (cili prakticky vsechny) produkuje vice prokazatelne nebezpecnych zplodin, nez moderni benzinovy osmivalec. Proto maji take diesely v Evrope sve vlastni upravene emisni normy a proto v USA, kde toto protezovani dieselu neexistuje, je v rade statu vubec neprihlasite, protoze nesplni emise. Diesel je narocnejsi na servis, to stoji energii, coz take neni ekologicke.
Oproti malemu benzinovemu autu je spotreba Tribecy asi o 70% vyssi. Ale kdyz si uvedomite, ze kdyz nekolikrat rocne vezu na dlouhou cestu sest lidi (dovolena v Alpach apod., ale take treba cesty na chatu), kteri by jinak museli jet dvema auty, zacnete to snad cele videt v trochu jinem svetle.
Navic zakoupenim vetsiho mnozstvi benzinu odvedu vice dani statu, ktery z nich muze podporit napriklad vyvoj "zelenych" technologii, ulevy hybridum (jsou-li ovsem opravdu ekologictejsi po zapocteni spotreby energie nutne k vyrobe) - je to o prioritach nasich poslancu, takze doporucuji toho sveho navstvit s prislusnymi navrhy a pozadavky.
3. Moc nejedou a smrdi: zalezi na volbe motoru, me Tribeca prijde dynamicka dost, ale kdo chce ryze sportovni vykony, at voli treba Porsche nebo nejlepe at vubec nekupuje SUV, ktera jsou z principu kompromisem (coz samozrejme neni chyba). Smrdi? Pokud ano, tak jen ta naftova, kazda Skoda 120 a obecne kazde auto bez katalyzatoru (nakladni Avie apod.), kterych jsou u nas mraky, je na tom o hodne hur, nez moderni velkoobjemovy benzinovy motor splnujici aktualni normy. Tohle je vzhledem k poctu techto aut nesrovnatelne vetsi problem, nez vsechna SUV u nas.
4. Velikost: ze jsou SUV vyssi, je v podstate jedno, to snad nikomu nevadi. Na delku jsou srovnatelna s jinymi auty stredni a vyssi stredni tridy, ktera by si majitele koupili, kdyby nemeli SUV. Na sirku je to totez. SUV, ktera maji pres 5 metru na delku je naproste minimum. Neco jineho je, ze tato auta casto VYPADAJI vetsi, ale nepletme si dojmy s fakty.
5. S timhle autem denne lezu do mesta proto, ze nechci kupovat dalsi male, kdyz je nepotrebuju - to by taky nebylo moc ekologicke - dalsi vymeny oleje, gum... Navic, pokud do me nekdo naboura (ja jsem za tech cca 20 let, co ridim, nenaboural nikoho), mam vetsi sanci prezit, nez napr. v Golfu (nekde na webu byla simulovana srazka Golfa a Volva XC90 - oba maji pet hvezdicek, ale vysledek pro Golfa byl vyrazne horsi).
Zkuste me argumenty vyvratit pomoci faktu, tesim se. Ja jsem pred rokem a pul potreboval auto s pohonem vsech kol, sedmimistne, s vetsi svetlou vyskou a Tribeca mi vysla jako zdaleka nejlepsi volba. Mate jiny, prokazatelne ekologictejsi navrh, jak splnit tyto pozadavky?

Skyline
22. března • 13:05

Nejses ty nahodu dobytek ze strany Greedpeace? Navic natolik dementni, ze sis ani nezjistil rozmery, spotrebu a emise SUV, nenamahal se s porovnanim s ostatnimi auty a jen papouskujes, co ti nejakej kazatel zelene zavisti nazvanil?

Pavel
22. března • 14:38

Asi te to prekvapi, ale jen jsem se ptal, tak se prosim prestan chovat jako kreten, i kdyz te dneska vyjimecne pustili z klece na vychazku. Kde jsi nechal osetrovatelku? Jeste jednou a budu ji to hlasit!Pokud jde o emise: ono kdyz ma auto trilitrovy motor, tak to bude emisi vypoustet vic nez Fabie HTP nebo MPI, o tom se asi prit nemusime. To se samozrejme projevi predevsim ve meste, kde auta casto zastavuji a zase se rozjizdeji. S prihlednutim ke hmotnosti to je teprve narez.P.S. Od kdy je Greenpeace strana?

Marcel
22. března • 15:52

Souhlasim, ze SUV ve meste je mor. Ale co se tyce emisi nemuzes pouzivat selsky rozum, ze vetsi motor produkuje vice emisi. Zalezi na tom, jakou EURO normu motor splnuje. Pak muze dojit i k pripadu, ze ve znecistenem ovzdusi bude pracovat 15 litrovy motor kamionu jako pracka vzduchu :-D

brembo
22. března • 11:32

Ještě bych chtěl dodat, taková nová Honda CR-V (4x4), například, půdorysně zabírá méně místa než snobské BMW 5, podle testů NCAP je velmi ohleduplná k chodcům a emise produkuje nižší než Mini Cooper ... Pořídit si SUV tedy znamená být "zelený" a ohleduplný k ostatním účastníkům silničního provozu. Navíc v zimě určitě neblokuje silnice ...

WOLF
22. března • 18:25

snobske bmw5 ... mozna tak v CR... vubec bych tady neresil misto ale spotrebu a vahu... tak treba AUDI Q7 verzus AUDI allroad... jsou funkcne stejne stoji stejne jen ten kombik jede mnohem lip a daleko min zere... zkratka a dobre je to o pocitu... mam SUV zabiram spousta mista mam na to to zivit mam pocit ze jsem cisar protoze sedim vysoko utahnu karavan kdybych ho nekdy za 20let potreboval tahnout no a v neposledni rade ja na to proste mam

brembo
22. března • 11:20

Je to jasný, většina současných aut je hrozně dlouhých a širokých, takže zabírají hodně místa na parkovištích, ve městě na ulicích apod. Jediný rozměr, kam auta ještě mohou růst, je do výšky. Příšerná jsou například "kravská" auta Audi A8, BMW 7, Citroën C6, Honda Legend, Lexus GS300, Mercedes E-Class, Opel Omega, Peugeot 607, Renault Vel Satis, Saab 9-5, Toyota Camry, Volvo S80 apod. Podobné neštěstí jsou MPV - Chrysler Voyager, Ford S-Max, Opel Sintra, Peugeot 807, Renault Espace, Toyota Previa, VW Sharan apod. MPV jsou "velká jak kráva" a navíc nebezpečná, protože nemají 4x4 a tedy jsou náchylnější ke smyku. Když už velké auto, tak jedinou cestou je zvýšení aktivní bezpečnosti pro ostatní účastníky silničního provozu (4x4) a jejich růst do výšky, aby zabírali méně místa. Buďme rádi, že si SUVéčkáři připlácejí za pohon 4x4, pokud nejsou úplná telata, auto by se jim nemělo vymknout z rukou a pro nás zbyde více místa na zaparkování. V Americe, která je rozlohou velká, to už pochopili a váží si i života ostatních, kdežto evropský automobilový průmysl je zatím pozadu. Pokud jde o SUV, povinně by měli mít 4x4, 4x2 bych vůbec nepřipouštěl. Zaplať pámbu za tenhle trend

WOLF
22. března • 18:22

TOHLE JE NAPROSTA KRAVINA...ale pobavilo me to

xxx
22. března • 12:34

Ak to myslis vazne tak sa preboha chod liecit.

Johnnik
22. března • 11:29

To je jen optický klam výšky. Třeba předchozí Santa Fé ja milimetr stejně dlouhé jako oktávka liftbek, 4,5 metru. Jen je vyšší a o něco malinko širší.

JanB
23. března • 9:11

Je třeba si uvědomit, že pohonů 4x4 je řada a některé svým připojením v zatáčce mohou přetáčivý smyk dokonce vyvolat - viz třeba diskuze na alessio.blog@auto.cz - srovnání sedmi čtyřkolek...(a jinde), kde lze nalézt argumentaci ohledně jednotlivých typů pohonu všech kol. Ale u Subaru jednoznačně platí, že jejich systém opravdu aktivní bezpečnost výrazně zvyšuje, riziko smyku je o hodně nižší. I tahle auta je ale třeba řídit s tím, že nejvíce rizikovou součástí auta nejčastěji je ... sám řidič.

MT
25. března • 9:21

Jasně, jasně. A proto se Subaru tvrdošíjně drží předotopního systému tří diferenciálů se superpomalou pseudouzávěrou středního pomocí viskózní spojky, což už odložil na smetiště dějin i Mercedes.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
lego
25. března • 22:23

....je to blázen...., hoďte na něj síť....:-D

x12345678
26. března • 11:37

Není to blázen, má bohužel naprostou pravdu.

LK
22. března • 10:38

Gril masky testovaného vozu byl navíc vyveden v efektním sportovním provedení s drátěným výpletemDocela by mě zajímalo, o kolik se autu se "sportovním" výpletem zvýší maximálka či 0-100 nebo aspoň 100-0. Že by ničím? Tak co to pak znamená "sportovní"? Aha, "vypadá to jinak než v sérii". Rozumím.

Ghostyx
23. března • 13:21

Naprostej souhlas... B-]

Gringo
22. března • 10:18

Fuj, to je ale "krasavec"! Prý jim ten design dělal nějaký Řek, asi se předtím notně nalokal metaxy a ten, kdo to schvaloval, spolu s ním. Aspoň nemusíme mít pochybnosti o tom, že co je hnusné navenek, je hnusné i uvnitř. Ostatně, Subaru zaostalo někde v 80. letech, dodneška umí jen plýtvavé benzínové motory a o tom, dohnat aspoň Korejce, třeba aspoň v dieselech, si mohou nechat jen zdát ... já vím, nějakej diesel prý chystají, ale není to ostuda, asi 20 let po boomu? Snad ho okopčili dobře ... :-D

zelva
22. března • 15:50

Panebože o čem to tady plácáš.Jestli jsi zapřísáhlej chrocht motorama,tak si to nech pro sebe.Asi jako by jsi nadával ferrari,porsche atd,že uměj jen benzínové žrouty..........

brko
22. března • 16:26

He, he, he, srovnávat Subaru s Ferrari nebo Porsche ... není Subaru náhodou ještě nad nimi? V kterém marketingovém segmentu spolu prosimtě soupeří? V chalupářích? Dej si obklad na hlavu, sedni si ke krbu a usrkávej svůj oblíbený benzínek ... B-]

Krysa
23. března • 7:24

Tady nejde o nejake srovnavani, ale je pitomost hanit znacku za to, ze nema diesel. Proste si rekli, ze ho nepotrebujou a konec. Stejne tak by mohl zaprisahlej fanda znacky tvrdit, ze ostatni automobilky zas neumej poradnej benzin. To ze s necim prisli pozde jeste neznamena, ze to je spatny. Honda taky prisla s vlastnim dieslem nedavno a ten motor je super. Kdyz se to veme kolem a kolem tak poradny diesely se nedelaj zas tak dlouho a ty stary traktory nema ani cenu komentovat - vsichni vime jak vypadaly - nejely, zraly, rvaly :-D

_Teddy_
22. března • 13:52

Heh, dobry a trefny komentar. Pri autach od Subaru patri k bontonu, ze otazka spotreby sa prechadza velavravnym mlcanim...

Krysa
22. března • 12:15

To víš pro firmu, která dělá letadla je těžší udělat ke svému obrazu nafťák než firma, která dělá traktory. :-D Mě se třeba design tohohle auta taky nelíbí, ale měl jsem možnost s tim jeden víkend jezdit a je to naprosto super poježdění.

Dan
22. března • 10:48

Diesel je hotov a rozhodě to není kopie. Jedná se o boxer a Subaru je jediná firma na světě, která tuto konstrukci požívá. Tribeca je super auto a v podstatě nemá konkurenci. Design je malinko kontroverzní, to uznávám, ale chce to čas a navíc to auto vypadá ve skutečnosti o 100% lépe.

MT
25. března • 9:17

Ještě teď škytám smíchy. No máš pravdu, Tribeca skutečně nemá konkurenci. Ta je totiž o notný kus vepředu.

Jasoň
22. března • 10:11

Subare vcelku fandím... ale toto mohl pustit do výroby jen někdo vyšinutý... to si neudělali průzkum trhu??? :-O

Hany
22. března • 9:53

Tohle auto dava novy rozmer slovum "Hnusne auto".
Mam pocit, ze uz podobnych par oceneni ve svete pozbiralo ;).
H.

Lacco
22. března • 9:39

Redakcia zabudla na foto interieru.Kde je palubovka, ovladacie pristroje...:-(

Roman
22. března • 10:08

jj, souhlas. Kde jsou fota? Moc se za ne primlouvam.

Deli
22. března • 8:58

Neni nějak málo fotek?:-( Co třeba fotka místa řidiče a tak...;-)

Deli
22. března • 8:56

ten předek.... :-P:-D

Doporučujeme

Články odjinud