Subaru testuje prototyp s motorem uprostřed a pohonem všech kol

Subaru testuje prototyp s motorem uprostřed a pohonem všech kol

I když to tak možná na českých silnicích nevypadá, automobilce Subaru se v poslední době hodně daří. Mimochodem se jí daří tak, že začíná mít problémy s výrobní kapacitou. Jenže někteří chtějí kromě Foresterů, Imprez a Outbacků ještě něco speciálního. Přesně takový požadavek vzešel údajně z amerického trhu a protože ten je pro Subaru nejdůležitější, automobilka se rozhodla tomuto přání vyhovět.

Test Subaru Outback 2.0D Lineartronic: Velmi funkční prémiovka

Test Subaru Outback 2.0D Lineartronic: Velmi funkční prémiovka

Kolegové z Car and Driver přišli se zprávou, podle které Subaru testuje velmi zajímavé kupé. Prototyp používá uprostřed umístěný spalovací motor, který pohání kola zadní nápravy. V předu je pak u každého kola umístěn jeden elektromotor, což dává zajímavé možnosti z pohledu distribuce točivého momentu a jízdních vlastností.

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?  

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?  

Prototyp je údajně založený na BRZ. Za touto skutečností ale nemáme hledat nic speciálního. Ve výrobním programu je BRZ jediný model, který používá pohon zadní nápravy. Car and Driver se odvolává na zdroj přímo v automobilce a ten tvrdí, že by z tohoto prototypu mohlo vzejít dost zajímavé kupé, nebo také sportovní crossover. Kupé je ale údajně pravděpodobnější. Spekulace slibují výkon kolem 330 koní.

Kdy, respektive zda vůbec někdy, takový vůz opravdu zamíří do výroby, to se ještě neví. Smysl by ale podobný model dával.  

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 9 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 59 příspěvků