Subaru Stella STi: drsná krabice

11 komentářů

MP
15. ledna • 11:48

no to mas 121kW na litr, hold turbo je turbo. ale i tak je to brutalni hodnota

Jarda
15. ledna • 11:44

To je brutál. Jak dostali z 0,6ky 80 kW? To jsou mágové. Fandím Subaru. To Škodovka z 1,2ky dostala "brutáních" 47 kW (to je úpadek :-D)

HrdinaJan
15. ledna • 11:58

Ještě nějaký inteligentní porovnání, pěkně prosím. :(

Jarda
15. ledna • 12:08

To bylo jen tak na ukázku, že někdo umí a někdo jen čumí.

hhh
15. ledna • 21:44

132kw na 1.8 taky není špatný a pokud to umíš s motorama tak bez větších problémů máš ze staršího RS 250HP ale jde i přes 300 bez větších předělávek

krles
16. ledna • 11:59

kdyz ste uz zabrousil k ostrym verzim co treba impreza sti 2.0t 195 kw ??? tady je jednoznacne videt kdo umi a kdo ne ... jinak proti skodovce nic nemam ale argument na male auto nizsi stredni urcite neni vhodny kdezto u te fabie je to fakt.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dj
16. ledna • 23:42

A co teprv Mitsubishi Lancer Evo 2.0T a 206kW ;-)

Jarda
18. ledna • 14:50

Taky dobrý ;-)

Jarda
15. ledna • 22:16

To neřikám, že Škodovka neumí, ale u tý Fabie by to s tím 1,2 motorem měla zvážit. (Na tak těžký auto je to prostě málo)

R
15. ledna • 11:18

To je městskej dragster kterej v Tokiu na semaforu ujede určitě i M5. A má zajímavej interiér. Tolik budíků jsem dlouho neviděl pohromadě.

FISHkaa
15. ledna • 11:00

by mne zajimaly technicke specifikace toho motoru. 0,6l a 80kW! to neni mozny... :-))

Doporučujeme

Články odjinud