Subaru šetří a odnese to hmotnost modelů

Japonská automobilka Subaru je nucena z důvodu snižování nákladů přejít od drahé technologie hliníkových karosérii na levnější ocelové plechy. Cena hliníku jde výrazně nahoru a výroba se proto prodražuje. Vyšší náklady na výrobu pak znamenají při zachování ceny menší zisky a pro ně tu automobilky jsou.

Změna ve výrobní technologii započne již v druhém čtvrtletí příštího roku a automobilka postupně nahradí velké hliníkové díly (přední kapota ad.) za ocelové. Tím ovšem přibude pár kilogramů, které se určitě projeví na jízdních výkonech.

Tento krok se bude týkat všech modelů, které využívají hliník na karosérii, ovšem zatím není zcela jasné, zda u top modelů STi hliníkové díly nezůstanou i nadále s tím, že by automobilka mírně navýšila cenu.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků