Subaru šetří a odnese to hmotnost modelů

Japonská automobilka Subaru je nucena z důvodu snižování nákladů přejít od drahé technologie hliníkových karosérii na levnější ocelové plechy. Cena hliníku jde výrazně nahoru a výroba se proto prodražuje. Vyšší náklady na výrobu pak znamenají při zachování ceny menší zisky a pro ně tu automobilky jsou.

Změna ve výrobní technologii započne již v druhém čtvrtletí příštího roku a automobilka postupně nahradí velké hliníkové díly (přední kapota ad.) za ocelové. Tím ovšem přibude pár kilogramů, které se určitě projeví na jízdních výkonech.

Tento krok se bude týkat všech modelů, které využívají hliník na karosérii, ovšem zatím není zcela jasné, zda u top modelů STi hliníkové díly nezůstanou i nadále s tím, že by automobilka mírně navýšila cenu.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků