Subaru šetří a odnese to hmotnost modelů

Japonská automobilka Subaru je nucena z důvodu snižování nákladů přejít od drahé technologie hliníkových karosérii na levnější ocelové plechy. Cena hliníku jde výrazně nahoru a výroba se proto prodražuje. Vyšší náklady na výrobu pak znamenají při zachování ceny menší zisky a pro ně tu automobilky jsou.

Změna ve výrobní technologii započne již v druhém čtvrtletí příštího roku a automobilka postupně nahradí velké hliníkové díly (přední kapota ad.) za ocelové. Tím ovšem přibude pár kilogramů, které se určitě projeví na jízdních výkonech.

Tento krok se bude týkat všech modelů, které využívají hliník na karosérii, ovšem zatím není zcela jasné, zda u top modelů STi hliníkové díly nezůstanou i nadále s tím, že by automobilka mírně navýšila cenu.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků