Subaru šetří a odnese to hmotnost modelů

Subaru šetří a odnese to hmotnost modelů

Japonská automobilka Subaru je nucena z důvodu snižování nákladů přejít od drahé technologie hliníkových karosérii na levnější ocelové plechy. Cena hliníku jde výrazně nahoru a výroba se proto prodražuje. Vyšší náklady na výrobu pak znamenají při zachování ceny menší zisky a pro ně tu automobilky jsou.

Změna ve výrobní technologii započne již v druhém čtvrtletí příštího roku a automobilka postupně nahradí velké hliníkové díly (přední kapota ad.) za ocelové. Tím ovšem přibude pár kilogramů, které se určitě projeví na jízdních výkonech.

Tento krok se bude týkat všech modelů, které využívají hliník na karosérii, ovšem zatím není zcela jasné, zda u top modelů STi hliníkové díly nezůstanou i nadále s tím, že by automobilka mírně navýšila cenu.

bazar

Subaru Forester 2
Rok výroby: 2014
Stav: 56 765 km
Cena: 480 000 Kč
Subaru Impreza 2
Rok výroby: 2009
Stav: 120 198 km
Cena: 180 000 Kč
Subaru Legacy 2
Rok výroby: 2007
Stav: 204 909 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru Forester 2
Rok výroby: 2008
Stav: 123 793 km
Cena: 204 000 Kč
Subaru Forester 2
Rok výroby: 2009
Stav: 186 194 km
Cena: 165 000 Kč
Subaru Legacy 2
Rok výroby: 2007
Stav: 163 611 km
Cena: 140 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

dnes | Milan Lažanský
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků