Subaru připravuje Levorg STI. K nám se ale téměř jistě nepodívá

9 komentářů

Pavel
15. května • 22:39

Teď zvažuji koupi auta, kdyby toto bylo k mání, je to jasné, mám ho doma. Levorg je moc fajnové auto, ale ta 1.6turbo je prostě slabá, a na ten "výkon" moc žere. Alespoň ten 2L benzin 177 kW z Forestera by to chtělo...

Stíhač
13. května • 16:47

Podělaná EU, člověk tu za chvíli nekoupí pořádný auto, jen nějaký krámy s litrovým tříválcem 3-[

Brumla
14. května • 10:15

No jasně, ty vole, EU už může i za to, že Subaru neprodává STI v kombíku. Běž se nechat vyšetřit.

Tomáš
15. května • 11:44

:-) ano je to neuvěřitelné ale může. Zjistěte si něco o emisích u nových aut a o tom kolik každá automobila platí "pokutu" EU, za to že její flotila prodávaná na území EU nedosahuje nařízených norem na emise. Proč myslíte že se Subaru Outback prodává s šestiválcem v USA...proč se prodává v Kanadě? Proč se prodává v Rusku? A proč ne v EU?? Proč je Outback k dostání v Kanadě i v kombinaci 2,5l benzín a manuální převodovka??

Adam
13. května • 19:57

Nemyslím, že je problém v EU - subaru to přece STI prodává - takže EU normy splňuje...

Andrejlm
14. května • 17:56

To funguje trochu inak, emisie sa vypočítavajú (aj) z celkového objemu predaných áut a keďže subaru nemá žiadny malý vyložene ekomodel ťažko sa im tak predáva niečo čo má emisie vyššie.. .

OnlyTruth
13. května • 13:44

To by vam trebalo aby automobilky nerobili coupe sedany cabriolety sportove ale nova mentalita chce kombik , SUV, crossover v sportovom vydani najlepsie automat a este ktomu diesel !!! takyto smutok, uz fakt neviem kde smerujeme... spamätajte sa ludia uz...

Marex
13. května • 16:08

Proč vlastnit něco zajímavějšího pro zábavu a něco pro denní ježdění? Jsou to nemalé náklady navíc, tak proč to nespojit do jednoho zajímavého vozu. Když můžou být ostré hatche, tak proč ne ostré kombíky, tím spíše, že je tato karoserie vozu mnohem praktičtější. Automat zase ocení každý hlavně v městských kolonách. Také jsem se dříve díval na AT převodovky přes prsty, ale kdo jednou zkusí, velmi rychle zjistí, jak jízda i v kolonách nemusí být stresující a hlavně nemusí furt s něčím kvedlat a šlapat na spojkový pedál, prostě pohodička a pokud má tu potřebu existuje přece sekvenční řazení, buď přímo voličem nebo pádly pod volantem. Souhlasím v tom, že diesel ve sportovněji střižených vozech vypadá poněkud humorně tím spíše, jakou má tento motor charakteristiku a zvukový projev.

OnlyTruth
13. května • 21:30

suhlasim ,ale nemyslel som to v zlom, ze tie typy aut nemam rad ale v mojom pripade som radsej za ked je auto prakticke tak nech ma aj tu nizku spotrebu a je to auto na prevoz z bodu A do B a ked sportiaka tak toho vybrat na leto a zabavit sa lebo pri tom pol na pol, mal som take auto , vzdy potom vitazi verzia ECO pred Sport a potom zistim, ze sa zabavim raz za mesiac ale pri cistom sporte to je zase o inom, no ved kto nema rad zadny pohon manual (a jasneze pri bezpecnej jazde) - jazdu smykom :D ... takisto automat zboznujem ale pri pohodli nie sportovej jazde , urcite ma zabavilo riadenie na volante... jedina vynimka co som jazdil a bol celkom spokojny bol peugeot 508 gt co je diesel a automat a pri tych 450NM sa dalo aj zabavit trochu a takisto to je prakticke a usporne, ale inak som zastancom mojho nazora :D

Doporučujeme

Články odjinud