Subaru připravuje Levorg STI. K nám se ale téměř jistě nepodívá

Subaru připravuje Levorg STI. K nám se ale téměř jistě nepodívá

Subaru Levorg existuje i v provedení s dvoulitrovým benzinovým motorem o výkonu 221 kW (300 k), což určitě bude velmi zajímavé svezení. Japonská automobilka ale chystá ještě ostřejší verzi. Letos v létě dorazí Levorg STI. 

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa  

Test Subaru Levorg 1.6 GT-S: Výborná alternativa  

Subaru zveřejnilo tuto pro mnohé fanoušky radostnou novinku prostřednictvím videí na youtube. Kromě skutečnosti, že auto dorazí v létě letošního roku, ale zatím žádné bližší informace dostupné nejsou. 

Subaru Levorg dorazilo na český trh. Stojí minimálně 759 000 Kč

Subaru Levorg dorazilo na český trh. Stojí minimálně 759 000 Kč

Bohužel špatnou zprávou je fakt, že v Evropě tuhle verzi téměř jistě neuvidíme. Kvůli emisím se u nás už teď prodává pouze varianta osazená benzinovou šestnáctistovkou a automatickou převodovkou. Každopádně vzhledem k tomu, jak tato základní verze funguje, bude jízda s vyladěným provedení STI určitě stát za to. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků