Subaru představuje svůj naftový dvoulitr

16 komentářů

huascaran
23. ledna • 0:44

"Díky tomu, že motor je velmi nízký a navíc turbo bude umístěno pod motorem.."nebude to skor problem ? nie som technicky zdatny, neviem ako nizko bude ten motor, ale nebude to turbo nachylne na nejake poskodenie ?

Haya
23. ledna • 20:38

tak, tak, a to ještě nevíme co udělá po 150 tkm :-/ stará zlatá atmosféra B-]

Franta S.
22. ledna • 20:44

Zajímalo by mne, kolik vozů s tímto motorem plánuje Subaru prodat a jaký poměr bude mezi dieselem a stávajícími benzínovými motory. Osobně si myslím, že většinu obratu realizuje Subaru tak jako tak v USA a Japonsku, tudíž tento nový motor je pouze jakýmsi doplňkem pro evropské trhy, kde se můžou prodeje zvýšit, ale nic zásadního to pro Fuji Heavy Industries nebude znamenat. Většina příznivců Subaru si bude i nadále kupovat benzínové motory a třeba Němci si Subaru stejně nekoupí jen kvůli tomu, že má diesel. Za zásadnější inovaci považuju znovuzavedení motoru 2,5 s proměnným časováním, tam očekávám poměrně solidní prodeje.

Radek Ondrášík
22. ledna • 21:15

Já osobně mám za to, že mnohé kupce v EU odrazují pouze benzínové motory. Takže dle mého to vidím tak na rok-dva a prodeje daného modelu s naftový motorem budou hrubě na 50%.

alpacino
22. ledna • 18:08

Mate nekdo link na tu studii na Ceske Televizi ohledne diesel motoru a vlivu na rakovinu?

Jirka
22. ledna • 16:20

Četl jsem, že k tomu motoru bude i nová automatická převodovka - ale jen 5-ti stupňová...což mi přijde blbost, když v dnešní době vyvíjeli novou převodovku-na dálnici 6tý převod. stupeň dle mého názoru dokáže podstatně snížit spotřebu i hluk od motoru...toť můj názor. Ale legacy kombi v garáži bych si dovedl představit i s 5-ti stupňovou převodovkou:))

Zdenek Dostal
22. ledna • 16:18

A bude se davat i do Forestera? Tam by mohl ten max vykon v 3600ot/min byt velmi ku prospechu

Bořek Hudák (bhudak)
22. ledna • 12:53

Možná ten diesel se jim povedl, ale myslim, že by měli spíš zapracovat na benzinech a začít s přímým vstřikem.

Pavel
22. ledna • 14:07

Já bych se zas nechtěl tolik hádat, ale třeba ty foukané 2.0 a 2.5 se pravidelně umisťují na nejvyšších (5) místech motoru roku. Nefoukané nejsou tak dobré, ale třeba aktuální 2L vypadá velmi zajímavě.
Přímý vstřik je určitě správná cesta. Na druhou stranu, třeba bmw bez něj vydrželo de facto až donedávna - a bmw bych určitě nenadával, že dělá špatné motory ...
Takže jsem rád, že Subaru má konečně diesel. Ono se sice říkalo, že subaru dost žerou, ale aby ne, když máte benzin a (opravdu) permanentní 4x4 (pomineme-li, že některé motory mají přes 200 kW :-) ).

Bořek Hudák (bhudak)
22. ledna • 21:54

Jako motory v STi sou určo vynikajíci svým naladěním a tak. Ale myslim, že subaru chybí motory na běžný provoz. Třeba ta 3,6ka vypadá slibně, ale kolik lidi si koupi takovou krávu motor :) Myslim, že subaru chybí něco jako je v Octavii 1,8TSi.

rockblock
22. ledna • 11:35

no tych 5.6 je na 4x4 myslim si ze vynikajuca hodnota... keby som mal taku so svojim predohrabom, 2.0 TDCi Mondeo, tak by som sa tesil. Neviem, kde vzali nazor, ze tato hodnota je priemerna.

sti
22. ledna • 10:14

možná bys měl letět do japonska a ukázat jim jak se dělá pořádnej dýýýzl chytráku B-]

branoza
22. ledna • 7:16

snad to nebude tak chrochtak jako u VW B-]

Jofrey CRX
22. ledna • 8:33

Já jim v tom fandím!! Zákazníci v Evropě si to žádají, mají to mít, Subaru to dovede do zdárného konce. Ale já osobně diesel nepreferuju, není nad benzín s VTECem... B-]

John 77
22. ledna • 9:42

Vykon posadeni do 3600ot je blbost. Chlapci sa este maju co ucit.

Vantage
22. ledna • 11:18

Ano, hlavně u tebe. Myslím že celý tokyo žije očekáváním až tam přijedeš a ukážeš jim jak na to :P

Doporučujeme

Články odjinud