Subaru představuje novou platformu. Přijdou hybridy i elektromobily

Subaru oficiálně představilo novou modulární platformu. Ta se stane základem všech nových modelů, které postupně přijdou na trh. Jako první tuto techniku dostane natupující generace Imprezy, která se na některých trzích začne prodávat ještě letos.

Nové Subaru Impreza na modulární platformě se představí už letos

Nové Subaru Impreza na modulární platformě se představí už letos

Nová platforma Subaru má znamenat značný posun v mnoha směrech. Tak například přinese japonské automobilce výrazné zjednodušení výroby, protože umožní výrobu dílů pro všechny modely na jedné lince a přinese také snížení výrobních nákladů.

V budoucnu tento základ dostane každý model značky Subaru, přičemž se počítá jak s klasickou technikou, tak s hybridem, plug-in hybridem i čistě elektrickým nebo i jiným alternativním pohonem, který si bude zrovna trh žádat.

Ženeva 2016 živě: Subaru XV Concept se ukázalo ve světové premiéře  

Ženeva 2016 živě: Subaru XV Concept se ukázalo ve světové premiéře  

Globální platforma Subaru zajistí také lepší jízdní vlastnosti. Důvodem bude o pět milimetrů nižší těžiště nebo podstatně vyšší tuhost. Zároveň automobilka slibuje výrazné zlepšení ochrany posádky. S příchodem této platformy pak dojde rovněž ke zvýšení komfortu a snížení vibrací. Vzhledem k tomu, jak funguje třeba takové Subaru Levorg, se máme opravdu na co těšit.

Jak už bylo řečeno, první přijde s touto technikou nová Impreza. Ta se sice začne prodávat na některých trzích už letos, do Evropy ale dorazí až později. Jak bude tento model vypadat v oplastované verzi XV, to ukazuje na aktuálním autosalonu v Ženevě studie XV Concept.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků