Subaru představilo Imprezu pro rallye skupiny N

Jen před pár dny se objevily oficiální technické specifikace nové Imprezy a už zde máme její závodní verzi pro rallye skupiny N. Vůz nyní prochází certifikací FIA a je připraven pro první objednávky týmů pro sezónu 2008.

Mezi odlišnosti od sériové verze patří zesílené šasi, jiná geometrie kol s větším negativním odklonem, nová převodovka, ochranný rám uvnitř, mírně prodloužený rozvor nebo mnoho úprav na motoru, především pak odlehčení jednotlivých dílů. Přesné specifikace agregátu prozatím uvolněny nebyly.

Další zásahy směrovaly k lepšímu rozložení hmotnosti a zkrácení zadního převisu, co by se mělo pozitivně projevit na jízdních vlastnostech. Jen přednedávnem představilo Mitsubishi pro skupinu N svůj nový Lancer Evo X. Dlouholetá bitva tak nadále pokračuje...

Klepněte pro větší obrázek
Nová Impreza pro skupinu N

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků