Subaru představilo facelift pro WRX a WRX STI. Vylepšilo i brzdy

Japonská automobilka ukázala na zámořské show facelift dvou výkonných modelů. Vozy vypadají skvěle, i když doznaly jen několika drobných změn.

Subaru na autosalonu v Detroitu představilo nejnovější varianty modelů WRX a WRX STI. Sportovní automobily budou mít stejný výkon, ale nabídnou řadu technologických vychytávek. Hlavním cílem výrobce je udělat z těchto modelů vůz, který zaujme svým výkonem ve všech ročních obdobích.

Nového Subaru WRX se zatím nedočkáme. Brzy dostane alespoň facelift

Nového Subaru WRX se zatím nedočkáme. Brzy dostane alespoň facelift

Facelift vypadá ještě agresivněji a to zejména díky hranaté mřížce. Při jízdě pak zaujmou přepracované LED světlomety a outdooroví nadšenci ocení možnost montáže střešních nosičů.

Několika inovací se dočkal také interiér. Ten nově nabídne multifunkční 5,9" displej na přístrojové desce. Oba modely mají navíc lepší držáky nápojů v loketní opěrce. Cestující pak ocení kvalitnější odhlučnění automobilu, o které se postará lepší těsnění a silnější skla oken, včetně pěnové výplně.

Subaru zvažuje obnovení dovozu modelu Impreza do Česka

Subaru zvažuje obnovení dovozu modelu Impreza do Česka

I když jsou pohonné jednotky stejné, modely dostaly drobné technologické novinky, díky kterým se potenciál výkonu ještě zvyšuje. Například dřívější polomanuální ovládání mezinápravového diferenciálu bylo nahrazeno čistě elektronickým prvkem. Výsledkem má být rychlejší a hladší reakce vozu. Kromě toho se řidiči mohou těšit na vylepšené brzdy Brembo. Subaru posadilo své vrcholové modely na 19" kola s paprskovým vzhledem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků