Subaru představilo facelift pro WRX a WRX STI. Vylepšilo i brzdy

Japonská automobilka ukázala na zámořské show facelift dvou výkonných modelů. Vozy vypadají skvěle, i když doznaly jen několika drobných změn.

Subaru na autosalonu v Detroitu představilo nejnovější varianty modelů WRX a WRX STI. Sportovní automobily budou mít stejný výkon, ale nabídnou řadu technologických vychytávek. Hlavním cílem výrobce je udělat z těchto modelů vůz, který zaujme svým výkonem ve všech ročních obdobích.

Nového Subaru WRX se zatím nedočkáme. Brzy dostane alespoň facelift

Nového Subaru WRX se zatím nedočkáme. Brzy dostane alespoň facelift

Facelift vypadá ještě agresivněji a to zejména díky hranaté mřížce. Při jízdě pak zaujmou přepracované LED světlomety a outdooroví nadšenci ocení možnost montáže střešních nosičů.

Několika inovací se dočkal také interiér. Ten nově nabídne multifunkční 5,9" displej na přístrojové desce. Oba modely mají navíc lepší držáky nápojů v loketní opěrce. Cestující pak ocení kvalitnější odhlučnění automobilu, o které se postará lepší těsnění a silnější skla oken, včetně pěnové výplně.

Subaru zvažuje obnovení dovozu modelu Impreza do Česka

Subaru zvažuje obnovení dovozu modelu Impreza do Česka

I když jsou pohonné jednotky stejné, modely dostaly drobné technologické novinky, díky kterým se potenciál výkonu ještě zvyšuje. Například dřívější polomanuální ovládání mezinápravového diferenciálu bylo nahrazeno čistě elektronickým prvkem. Výsledkem má být rychlejší a hladší reakce vozu. Kromě toho se řidiči mohou těšit na vylepšené brzdy Brembo. Subaru posadilo své vrcholové modely na 19" kola s paprskovým vzhledem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků