Subaru představilo facelift pro WRX a WRX STI. Vylepšilo i brzdy

Japonská automobilka ukázala na zámořské show facelift dvou výkonných modelů. Vozy vypadají skvěle, i když doznaly jen několika drobných změn.

Subaru na autosalonu v Detroitu představilo nejnovější varianty modelů WRX a WRX STI. Sportovní automobily budou mít stejný výkon, ale nabídnou řadu technologických vychytávek. Hlavním cílem výrobce je udělat z těchto modelů vůz, který zaujme svým výkonem ve všech ročních obdobích.

Nového Subaru WRX se zatím nedočkáme. Brzy dostane alespoň facelift

Nového Subaru WRX se zatím nedočkáme. Brzy dostane alespoň facelift

Facelift vypadá ještě agresivněji a to zejména díky hranaté mřížce. Při jízdě pak zaujmou přepracované LED světlomety a outdooroví nadšenci ocení možnost montáže střešních nosičů.

Několika inovací se dočkal také interiér. Ten nově nabídne multifunkční 5,9" displej na přístrojové desce. Oba modely mají navíc lepší držáky nápojů v loketní opěrce. Cestující pak ocení kvalitnější odhlučnění automobilu, o které se postará lepší těsnění a silnější skla oken, včetně pěnové výplně.

Subaru zvažuje obnovení dovozu modelu Impreza do Česka

Subaru zvažuje obnovení dovozu modelu Impreza do Česka

I když jsou pohonné jednotky stejné, modely dostaly drobné technologické novinky, díky kterým se potenciál výkonu ještě zvyšuje. Například dřívější polomanuální ovládání mezinápravového diferenciálu bylo nahrazeno čistě elektronickým prvkem. Výsledkem má být rychlejší a hladší reakce vozu. Kromě toho se řidiči mohou těšit na vylepšené brzdy Brembo. Subaru posadilo své vrcholové modely na 19" kola s paprskovým vzhledem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků