Subaru představilo facelift pro WRX a WRX STI. Vylepšilo i brzdy

Japonská automobilka ukázala na zámořské show facelift dvou výkonných modelů. Vozy vypadají skvěle, i když doznaly jen několika drobných změn.

Subaru na autosalonu v Detroitu představilo nejnovější varianty modelů WRX a WRX STI. Sportovní automobily budou mít stejný výkon, ale nabídnou řadu technologických vychytávek. Hlavním cílem výrobce je udělat z těchto modelů vůz, který zaujme svým výkonem ve všech ročních obdobích.

Nového Subaru WRX se zatím nedočkáme. Brzy dostane alespoň facelift

Nového Subaru WRX se zatím nedočkáme. Brzy dostane alespoň facelift

Facelift vypadá ještě agresivněji a to zejména díky hranaté mřížce. Při jízdě pak zaujmou přepracované LED světlomety a outdooroví nadšenci ocení možnost montáže střešních nosičů.

Několika inovací se dočkal také interiér. Ten nově nabídne multifunkční 5,9" displej na přístrojové desce. Oba modely mají navíc lepší držáky nápojů v loketní opěrce. Cestující pak ocení kvalitnější odhlučnění automobilu, o které se postará lepší těsnění a silnější skla oken, včetně pěnové výplně.

Subaru zvažuje obnovení dovozu modelu Impreza do Česka

Subaru zvažuje obnovení dovozu modelu Impreza do Česka

I když jsou pohonné jednotky stejné, modely dostaly drobné technologické novinky, díky kterým se potenciál výkonu ještě zvyšuje. Například dřívější polomanuální ovládání mezinápravového diferenciálu bylo nahrazeno čistě elektronickým prvkem. Výsledkem má být rychlejší a hladší reakce vozu. Kromě toho se řidiči mohou těšit na vylepšené brzdy Brembo. Subaru posadilo své vrcholové modely na 19" kola s paprskovým vzhledem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků