Subaru představilo facelift pro WRX a WRX STI. Vylepšilo i brzdy

Japonská automobilka ukázala na zámořské show facelift dvou výkonných modelů. Vozy vypadají skvěle, i když doznaly jen několika drobných změn.

Subaru na autosalonu v Detroitu představilo nejnovější varianty modelů WRX a WRX STI. Sportovní automobily budou mít stejný výkon, ale nabídnou řadu technologických vychytávek. Hlavním cílem výrobce je udělat z těchto modelů vůz, který zaujme svým výkonem ve všech ročních obdobích.

Nového Subaru WRX se zatím nedočkáme. Brzy dostane alespoň facelift

Nového Subaru WRX se zatím nedočkáme. Brzy dostane alespoň facelift

Facelift vypadá ještě agresivněji a to zejména díky hranaté mřížce. Při jízdě pak zaujmou přepracované LED světlomety a outdooroví nadšenci ocení možnost montáže střešních nosičů.

Několika inovací se dočkal také interiér. Ten nově nabídne multifunkční 5,9" displej na přístrojové desce. Oba modely mají navíc lepší držáky nápojů v loketní opěrce. Cestující pak ocení kvalitnější odhlučnění automobilu, o které se postará lepší těsnění a silnější skla oken, včetně pěnové výplně.

Subaru zvažuje obnovení dovozu modelu Impreza do Česka

Subaru zvažuje obnovení dovozu modelu Impreza do Česka

I když jsou pohonné jednotky stejné, modely dostaly drobné technologické novinky, díky kterým se potenciál výkonu ještě zvyšuje. Například dřívější polomanuální ovládání mezinápravového diferenciálu bylo nahrazeno čistě elektronickým prvkem. Výsledkem má být rychlejší a hladší reakce vozu. Kromě toho se řidiči mohou těšit na vylepšené brzdy Brembo. Subaru posadilo své vrcholové modely na 19" kola s paprskovým vzhledem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků