Subaru představí speciál pro horské záchranáře

Na blížícím se autosalonu SEMA 2008 v Las Vegas již o několik dní zazáří upravené Subaru Forester v slušivé „záchranářské kombinéze“ a s potřebným vybavením pro záchranu lidských životů. Na jeho vývoj si automobilka přivzala specializující se společnost pro přestavbu podobných vozidel a výsledek vskutku zajímavý.

Pod kapotou tohoto off-roadu bije standardní 2,5 litrový boxer, který se svým maximálním točivým momentem 320 Nm při 2 800 ot./min. bude bohatě postačovat i pro náročnější „hrabání se“ do vrchu. Jednou z významných technických změn je ale použití vzduchových tlumičů Air Lift, které umožňují zvednout světlou výšku vozu až na hodnotu 355,6 mm (standardní světlá výška je 225 mm). Další nezbytnou součástí jsou vhodné pneumatiky Yokohama Geolandar, které si poradí s většinou povrchů.

Samozřejmostí jsou pak ochranné rámy v přední a zadní části, hledací a nouzová světla, střešní nosiče, naviják a kryty zadních svítilen. 

Klepněte pro větší obrázek
Subaru Forester NSP
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků