Subaru a motory to je příběh na knihu. Jejich nespolehlivost nekultivovanost spotřeba i hlučnost už je legendární
Motori Moderni rozhodně nebyla nějaká věhalsná značka, v letech 1985-1987 jejích motory poháněly monoposty Minardi a ty ani jednou nebodovaly, nejlepší výsledek 8. místo zajel hned v prvním roce Pierlugi Martini v GP Austrálie a stejné umístění zopakoval o rok později Andrea deCesaris v GP Mexika. Jinak většina závodů s těmito motory nedokončena pro technické problémy. Jen co v roce 1988 přeslo Minardi na motory Ford DFZ, tak hned bodovali 6. místem v GP USA (Detroit) - Pierluigi Martini. Takže asi tak no.Subaru si vybralo blbou firmu.
MM jsou věhlasné diesly do strojů a lodí, kde jsou držáky to jim jde.
.....v rally, kde je fenoménem..... No to už dávno není, dnes je to jen zaprášená historie, dnes v rally Subaru neznamená vůbec nic, to i škodule se svou R5 je v rally daleko známější značkou.
ale v okresním přeborech to hodně lidí kupuje pro levný provoz, třeba kámoš dal pryč lancii a závodí s imprezou.
..já se tady snad umachrujuB-] ..pojď si dát okresní přeborhttps://www.youtube.com/watch...
okresní přebor je o lásce k technice ne o penězích- https://www.youtube.com/watch...
Strašlivě povědomé.. ale všechno zlé bylo nakonec k něčemu dobré. To když se např. koncern nadchl do drag-racingového diagramu tak spustil serii výher v mezinárodní anketě Engine of the year, ale jen v Bolce to dotáhli v závěru vývoje kam bylo třeba. Škodovka tím potvrdila, že je to prostě rallyová značka B-]
To chce mět zkušenost když se skládá dvanáctiválec, já sem si třeba na ponk křídou napsal schéma, který píst kam vložit, to vážení a výběr zalomení není pro mladé, to chce mět k tomu vztah a jak sem odcházel mladí nevěděli, že na pístech jsou nějaký značky natož na kroužkách. Nás zachrání jen elektromobily a za vše můžou učitelé.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.