Subaru Outback v ČR dostalo speciální edici Limited. 150 kusů bude muset stačit

25 komentářů

Kliďas
1. července • 7:14

Předsudky k japonským autům to je místní kolorit.
Kolega v práci Subaru taky kritizuje a přemýšlí zda vyměnit Rapida za Scalu ;-)

Vasek
28. května • 8:48

Docela koukam, kolik kritickych komentaru na Subaru. Moc tomu nerozumim. By me zajimalo, kolik lidi tady s tim autem jelo. Ale to je presne dnesni doba, jak to nema hi-tech displeje (s kterym si budete hrat tak prvni tyden), facebooky, podsvetlene listicky, a cool design s obri tlamou, tak to nikdo nechce.

Tom
28. května • 9:24

No nevim, ale elektroniku tady nikdo moc nekomentuje (ok jedno vlakno o retro interieru), ale spise o spolehlivosti spodku (u boxeru boku :-) ) motoru. A tady je velka pravdepodobnost, ze zaklepe.
Nejvic me kdysi dostal jeden subaru fan, ktery napsal, ze no aco, po 180t km udela generalku motoru za 70t Kc a pak klidne jeste 100t km najede.

Vratidlo007
28. května • 21:52

Zivotnost u Outbacku? Nas ma najeto 208kkm, z cehoz 180kkm jako moje sluzebni auto za 3r. Nyni ma 4r a zatim nebyla jedina zavada. Absolvuje pouze pravidelne garancky po 15kkm. Naklady na provoz i servis jsou vyborne. Po Outbacku mam jako sluzebni auto STi-cko. Na nem mam za necele 2r najeto 93kkm. Opet pouze bezna udrzba. Provoz Subaru je zcela bezprobelmovy. A to rikam po zkusenostem s 3 predchozimi Toyotami (Corolla, Auris, Avensis). Outback povazuji za nejpovedenejsi universalni auto.

Vasek
28. května • 11:30

OK, o problemech nevim, mel jsme za to, ze je to minimalne prumer. Pravda je, ze kdyz se neco pokazi, vetsinou jsou to velke castky na opravu (to jsem zjistoval).
Jinak jsem to myslel spis obecne, jak lide vybiraji auta podle designu. Ale zase chapu, ze cloveku se to musi libit, osklive auto si asi opravdu nikdo nekoupi, ikdyz je sebelepsi.A take vidim vsude kolem sebe, jak lide kritizuji auta a pritom je ani nevideli nazivo, natoz aby s nima jeli, to je takovej neduh vsech tech diskuzi, si myslim.

Tomáš Fuk
28. května • 11:56

Průšvih non plus ultra je, že životnost agregátu i lowcostové Dacie, která stojí čtvrtinu peněz, je násobně delší, než u tohoto něpodarku.

koncernový antipíčus
27. května • 13:54

150 ks? Co hulí? Fakt si myslí, že na "jen 150 kusů, kupujte! Nebudou!" jim někdo skočí? A nebo je ten článek špatně a 150 kusů je pro celou Evropu, to by tak mělo smysl.

27. května • 11:24

Subaru znacka dobra kdyz se chcete odlisit od tech koncernu.

jogurt
27. května • 13:11

No rozhodně. Interiér, výbava, informatika, to je ještě víc retro, než Toyota

Jednabedna
27. května • 13:20

Souhlas, někomu to může vyhovovat, koupit si nového nejetého veterána čerstvě z výroby. Nemusí čekat 20 let, než to zestárne.

Tomasz
27. května • 9:36

Pěkný pěkný :-) Mám rád auta téhle kategorie. Počet ks by měl bohatě stačit. Snad převodovka i motor vydrží i druhým majitelům. ;-)

Nojono
27. května • 9:37

:-D:-D

Tomasz
27. května • 20:31

Čemu se směješ? Ano myslím si, že Honda CRV a Subaru Outback jsou super a v ČR trochu neprávem přehlížená auta. Že jsou pro mě jako nová dost drahá, takže aktuální je to jako ojetina po prvním majiteli je pravda a nic na tom není. Děláš jak by většina lidí měla fungl nové auto. Se podívej kolik se prodá nových a kolik ojetých. Ale všichni musí dělat, jak by druhá skupina neexistovala nebo byla něco prašivého. Je to tak, jak to je no co. ;-)

Dittrich
27. května • 9:25

Koukám do statistik, prodávají 11 kousků měsičně, takže i kdyby si všichni kupovali jenom tuto předraženou edici, tak to budou prodávat víc než rok. Komedianti.

Nojono
27. května • 9:35

Když uděláte po všech směrech zastaralému výrobku falešnou gloriolu kvality,chvíli to může fungovat i za přehnané peníze. Ale pak se to provalí a zůstanou už jen hluší a slepí fans. Akorát jich je jen pár.

Takurcite
27. května • 9:12

Ja myslim ze krasna nabidka. Subaru bez motoru za milion.
Jsem zvedav, jak rychle to "zmizi" :-D

Vratidlo007
28. května • 21:56

Ale ten motor je naprosto pohodovy! Skoda 2.4t, co maji v US, ale takova je holt doba. 2.5 k Outbacku je skvela volba. A o CVT clovek vetsinou ani nevi. Doporucuji vyzkouset.

kari
27. května • 8:54

Ono by to stačilo a byl by to moc příjený motor, KDYBY TO NEPODĚLALI TOU CVT.

Vasek
28. května • 8:42

To je u kazde diskuze se Subaru, achjo. Jel jsi s tim autem a tim CVT ? V cem je to spatne ? Tohle je porad dokola.

Tomáš Fuk
28. května • 11:51

Tak například v tom, že to auto je starý i když je úplně nový.

Tomáš Fuk
27. května • 9:12

CVT sice stojí za starou bačkoru, ale za větší problém bych považoval u těchto motorů tolik oblíbené zaklepání. Měl jsem dva Forestery, líbilo se mi na nich konzervativní pojetí, žádná moderna, prostě jsem si dvakrát pořídil úplně nové ale přesto vlastně staré auto. Jenže zaklepaly oba, tak jsem změnil lokál.

mattycz
29. května • 10:50

A nebyly náhodou ty Forestery s turbem ???

Ja
27. května • 9:23

Jako benzinove motory? Napis vic zajima me to. Dik.

Tomáš Fuk
27. května • 9:33

JJ, klasika, klikovka.

Nojono
27. května • 8:54

150ks bude bohatě stačit ... :-D

Doporučujeme

Články odjinud