Subaru Outback: šestiválce definitivně končí. Už v úterý…

Příští úterý 10. 4. bude u nás posledním dnem, kdy si budete moci do výroby objednat Subaru Outback s šestiválcovým motorem.
Subaru Outback: šestiválce definitivně končí. Už v úterý…

Shodou okolností těsně poté, co jsme publikovali test ojetého Subaru Legacy s motorem 3,0 l, musíme příznivcům vozů Subaru sdělit nepříjemnou novinku: šestiválcovým motorům Subaru v Evropě definitivně odzvonilo. Emisní limity si tedy vybírají další nevinnou oběť a model Subaru Outback 3,6 R v úterý 10. 4., tedy s několikaměsíčním předstihem před zahájením platnosti normy Euro VI, na českém trhu bez náhrady končí.

Klepněte pro větší obrázek
Poslední šestiválec Subaru v Evropě končí kvůli emisím

Pokud o nákupu tohoto vozu uvažujete, máte tedy poslední hodiny pro rychlé rozhodnutí, pak už se budou doprodávat pouze skladové zásoby. Připomeňme, že je řeč o jednotku se šesti protilehlými válci, objemem 3,6 l a výkonem 260 koní (191 kW), která byla dosud posledním šestiválcem v evropských vozech Subaru.  
 

Test: Subaru Outback CVT – rozvážný univerzál

Test: Subaru Outback CVT – rozvážný univerzál

 

bazar

Subaru Justy 1,3
Rok výroby: 2002
Stav: 128 442 km
Cena: 30 000 Kč
Subaru Outback 2
Rok výroby: 2008
Stav: 131 294 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru Legacy 2
Rok výroby: 2007
Stav: 204 909 km
Cena: 126 000 Kč
Subaru Forester 2
Rok výroby: 2008
Stav: 124 900 km
Cena: 220 000 Kč
Subaru Outback 2
Rok výroby: 2012
Stav: 106 357 km
Cena: 290 000 Kč
Subaru Outback 3,6
Rok výroby: 2012
Stav: 233 746 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků