Subaru Outback: šestiválce definitivně končí. Už v úterý…

Příští úterý 10. 4. bude u nás posledním dnem, kdy si budete moci do výroby objednat Subaru Outback s šestiválcovým motorem.
Subaru Outback: šestiválce definitivně končí. Už v úterý…

Shodou okolností těsně poté, co jsme publikovali test ojetého Subaru Legacy s motorem 3,0 l, musíme příznivcům vozů Subaru sdělit nepříjemnou novinku: šestiválcovým motorům Subaru v Evropě definitivně odzvonilo. Emisní limity si tedy vybírají další nevinnou oběť a model Subaru Outback 3,6 R v úterý 10. 4., tedy s několikaměsíčním předstihem před zahájením platnosti normy Euro VI, na českém trhu bez náhrady končí.

Klepněte pro větší obrázek
Poslední šestiválec Subaru v Evropě končí kvůli emisím

Pokud o nákupu tohoto vozu uvažujete, máte tedy poslední hodiny pro rychlé rozhodnutí, pak už se budou doprodávat pouze skladové zásoby. Připomeňme, že je řeč o jednotku se šesti protilehlými válci, objemem 3,6 l a výkonem 260 koní (191 kW), která byla dosud posledním šestiválcem v evropských vozech Subaru.  
 

Test: Subaru Outback CVT – rozvážný univerzál

Test: Subaru Outback CVT – rozvážný univerzál

 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků