Subaru Outback: nová generace představena, sází na prostor

Automobilka Subaru na newyorském autosalonu představila novou generaci svého modelu Outback.

Nový Outback byl teprve před několika minutami představen na autosalonu v New Yorku. Po únorové premiéře nového sedanu Subaru Legacy jde o další zásadní novinku z dílen Subaru. Outback navazuje na odkaz předchozích generací vozů Legacy Outback a Outback a zároveň se hlásí k novému sedanu Legacy. Sdílí s ním základní řešení přídě s protaženými svítilnami a výraznou maskou chladiče, ale nárazník je nový a masivnější a nepostrádá rozměrné kruhové mlhovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Legacy v nové generaci pro rok 2015

Nový Outback co do proporcí karoserie pokročil od běžných kombi ještě dále směrem k SUV než jeho předchůdci. Vyniká vysokou zádí, hliníkovou kapotou, větším čelním sklem, ochranným plastováním spodních hran nárazníků a prahů a světlou výškou 221 mm. Nad zadním oknem je decentní spoiler a kola mohou mít průměr 17, nebo 18 palců. Ve standardní výbavě základního provedení najdeme alespoň klimatizaci nebo zábavní systém s displejem o úhlopříčce 6,2 palce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Outback je připraven na nová dobrodružství...

Dražší verze nabídnou také všestranně elektricky stavitelná přední sedadla s vyhříváním, audiosoustavu Harman/Kardon, větší displej na středové konzole nebo „dřevěné“ dekory v interiéru. V USA, kde se nový Outback začne prodávat v průběhu letošního léta, budou k mání dva motory boxer, čtyřválec 2,5 l/130 kW a šestiválec 3,6 l/191 kW. Standardem jsou v obou případech pohon všech kol a bezstupňová převodovka CVT Lineartronic.

Předchozí KAPITOLY Následující
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků