Subaru Outback: nová generace představena, sází na prostor

Automobilka Subaru na newyorském autosalonu představila novou generaci svého modelu Outback.

Nový Outback byl teprve před několika minutami představen na autosalonu v New Yorku. Po únorové premiéře nového sedanu Subaru Legacy jde o další zásadní novinku z dílen Subaru. Outback navazuje na odkaz předchozích generací vozů Legacy Outback a Outback a zároveň se hlásí k novému sedanu Legacy. Sdílí s ním základní řešení přídě s protaženými svítilnami a výraznou maskou chladiče, ale nárazník je nový a masivnější a nepostrádá rozměrné kruhové mlhovky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru Legacy v nové generaci pro rok 2015

Nový Outback co do proporcí karoserie pokročil od běžných kombi ještě dále směrem k SUV než jeho předchůdci. Vyniká vysokou zádí, hliníkovou kapotou, větším čelním sklem, ochranným plastováním spodních hran nárazníků a prahů a světlou výškou 221 mm. Nad zadním oknem je decentní spoiler a kola mohou mít průměr 17, nebo 18 palců. Ve standardní výbavě základního provedení najdeme alespoň klimatizaci nebo zábavní systém s displejem o úhlopříčce 6,2 palce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Outback je připraven na nová dobrodružství...

Dražší verze nabídnou také všestranně elektricky stavitelná přední sedadla s vyhříváním, audiosoustavu Harman/Kardon, větší displej na středové konzole nebo „dřevěné“ dekory v interiéru. V USA, kde se nový Outback začne prodávat v průběhu letošního léta, budou k mání dva motory boxer, čtyřválec 2,5 l/130 kW a šestiválec 3,6 l/191 kW. Standardem jsou v obou případech pohon všech kol a bezstupňová převodovka CVT Lineartronic.

Předchozí KAPITOLY Následující
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků