Subaru Outback a Forester MY2015 přijíždějí na český trh

14 komentářů

petr
29. dubna • 19:40

mám poslední model Subaru s motorem 2.5 benzín, kde mi prasklo těsnění pod hlavou po 110 000km. Prý slabost 2.5 a k tomu dolití průběžně cca 3l oleje mezi výměnami, dnes bych šáhnul k jiné značce v segmentu 4x4....kde je vyhlášená spolehlivost, kterou se Subaru vždy ohánělo 3-[

jarecek
27. března • 6:52

zda se mi to, nebo kazde ze tech starych subaru je hezci nez ty nejnovejsi?

Franta
27. března • 18:34

Čím novější tím hnusnější. Nejhezčí byla 2008.

řidič
27. března • 8:33

tak tady této verzi křivdíte,

John
26. března • 22:25

Az dva motory. No bravo Subaru!!!!!! Toto je v 21. storoci uplny vysmech. Subaru ku baru.B-]

řidič
27. března • 8:37

Pro Subaru je EU se svými euroekonormami pouze okrajový trh, a v USA, Kanadě, Austrálii, Japonsku, kdeSubaru hlavně prodává, je těch motorů a výkonových variant více.
V Evropě se nejvíce Subaru prodá ve Švýcarsku, a tam jim to, kupodivu a na rozdíl od
"náročných a zkušných" Čechů stačí.. takže s 21 stoletím to nesouvisí.

John
27. března • 21:28

Tak trh kde sa rocne preda vyse 10mil aut je pre panov zo Subaru okrajovy????To srandujete!!! Subaru nie je schopne ponuknut alternativu k europskej konkurencii, tak je to.
Pozrite sa co ponukaju ostatni vyrobcovia. Ake vybavy, kolko motorizacii.
Inak ani v amerike nemaju nejak viac motorov a vybav. Kolko maju tri? Nech nezerem.B-]B-]

odbornik
28. března • 9:06

V americe sice maji v Outbacku o poradny motor (ten tu zarizla EU, pozdrav do Bruselu..) navic a to sestivalec 3.6, zato tam vsak neprudi s dieselem. A Subaru tam presto celkove proda desetinasobek (respektive to co se v EU proda rocne, to tam mesicne) toho co v EU, takze to snad lecos vysvetluje. http://www.subaru.com/vehicles/index.html...

noro
30. března • 11:53

No kaslu na EU trh, jedine co spravili bolo, ze maju ten jeden diesel, na rozdiel od druhych japoncov, ktory maju vacsinou aspon 2 vykonove verzie, ale uz povacsinou aj dva objemy.
Ale celkovo tie auta su charakterom take chladne, ale to je pre znacku charakteristicke. Skoda ze tam nieje aspon to benzinove turbo nejake, ked tak uz, alebo silnejsi diesel. Asi by to bola okrajova zalezitost, ale istotne 10-20 % predajov by to spravilo.

noro
27. března • 18:01

Tak keby spravili este dve varianty vykonove dieslu, dali tam zakladny 2 liter, pripadne novy 1.6 turbo vo viacerych variantach. Pripadne spravili vyrobu v Europe kvoli clu, tak by mohli mat nizsiu cenu, a vacsie sance aj v Europe. Spravit mozno vacsiu konfugurovatelnost vybavy atd.. Ako toto nove Legacy je konecne zase vydarene dizajnovo aj technicky. Ako v USA maju 2.5 a 3.6 V6 motor myslim..3 stupne vybavy a to je vsetko.

martin_MPS
26. března • 23:39

Já měl v autě vždycky jen jeden motor a stačilo to.

Daniel Šiška (vosisak)
26. března • 18:52

Co je na tom tak drahý? Vždyť je to ošklivé a koupí si to jen nějakej lesák nebo houbař :-D

noro
26. března • 18:35

Len nejak sa nikde neuvadza, ze klasicke Legacy sa nebude predavat, tak to vyzera. Ako Levorg je fajn, a Legacy mohli tiez nechat. Asi predaje Outbacku boli vacsie predpokladam v poslednych rokoch.

řidič
26. března • 18:40

..a impreza by taky nemusela být jen WRX :-(:-( se mi jeví, že na tuto třídu nějak kašlou...

Doporučujeme

Články odjinud