Subaru Outback a Forester MY2015 přijíždějí na český trh

noro  |  26. 03. 2015 18:35

Len nejak sa nikde neuvadza, ze klasicke Legacy sa nebude predavat, tak to vyzera. Ako Levorg je fajn, a Legacy mohli tiez nechat. Asi predaje Outbacku boli vacsie predpokladam v poslednych rokoch.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  26. 03. 2015 18:40

..a impreza by taky nemusela být jen WRX se mi jeví, že na tuto třídu nějak kašlou...

Odpovědět  |   | 

Co je na tom tak drahý? Vždyť je to ošklivé a koupí si to jen nějakej lesák nebo houbař

Odpovědět  |   | 
John  |  26. 03. 2015 22:25

Az dva motory. No bravo Subaru!!!!!! Toto je v 21. storoci uplny vysmech. Subaru ku baru.

Odpovědět  |   | 
martin_MPS  |  26. 03. 2015 23:39

Já měl v autě vždycky jen jeden motor a stačilo to.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  27. 03. 2015 08:37

Pro Subaru je EU se svými euroekonormami pouze okrajový trh, a v USA, Kanadě, Austrálii, Japonsku, kdeSubaru hlavně prodává, je těch motorů a výkonových variant více.
V Evropě se nejvíce Subaru prodá ve Švýcarsku, a tam jim to, kupodivu a na rozdíl od
"náročných a zkušných" Čechů stačí.. takže s 21 stoletím to nesouvisí.

Odpovědět  |   | 
noro  |  27. 03. 2015 18:01

Tak keby spravili este dve varianty vykonove dieslu, dali tam zakladny 2 liter, pripadne novy 1.6 turbo vo viacerych variantach. Pripadne spravili vyrobu v Europe kvoli clu, tak by mohli mat nizsiu cenu, a vacsie sance aj v Europe. Spravit mozno vacsiu konfugurovatelnost vybavy atd.. Ako toto nove Legacy je konecne zase vydarene dizajnovo aj technicky. Ako v USA maju 2.5 a 3.6 V6 motor myslim..3 stupne vybavy a to je vsetko.

Odpovědět  |   | 
John  |  27. 03. 2015 21:28

Tak trh kde sa rocne preda vyse 10mil aut je pre panov zo Subaru okrajovy????To srandujete!!! Subaru nie je schopne ponuknut alternativu k europskej konkurencii, tak je to.
Pozrite sa co ponukaju ostatni vyrobcovia. Ake vybavy, kolko motorizacii.
Inak ani v amerike nemaju nejak viac motorov a vybav. Kolko maju tri? Nech nezerem.

Odpovědět  |   | 
odbornik  |  28. 03. 2015 09:06

V americe sice maji v Outbacku o poradny motor (ten tu zarizla EU, pozdrav do Bruselu..) navic a to sestivalec 3.6, zato tam vsak neprudi s dieselem. A Subaru tam presto celkove proda desetinasobek (respektive to co se v EU proda rocne, to tam mesicne) toho co v EU, takze to snad lecos vysvetluje. http://www.subaru.com/vehicles/index.html...

Odpovědět  |   | 
noro  |  30. 03. 2015 11:53

No kaslu na EU trh, jedine co spravili bolo, ze maju ten jeden diesel, na rozdiel od druhych japoncov, ktory maju vacsinou aspon 2 vykonove verzie, ale uz povacsinou aj dva objemy.
Ale celkovo tie auta su charakterom take chladne, ale to je pre znacku charakteristicke. Skoda ze tam nieje aspon to benzinove turbo nejake, ked tak uz, alebo silnejsi diesel. Asi by to bola okrajova zalezitost, ale istotne 10-20 % predajov by to spravilo.

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  27. 03. 2015 06:52

zda se mi to, nebo kazde ze tech starych subaru je hezci nez ty nejnovejsi?

Odpovědět  |   | 
řidič  |  27. 03. 2015 08:33

tak tady této verzi křivdíte,

Odpovědět  |   | 
Franta  |  27. 03. 2015 18:34

Čím novější tím hnusnější. Nejhezčí byla 2008.

Odpovědět  |   | 
petr  |  29. 04. 2015 19:40

mám poslední model Subaru s motorem 2.5 benzín, kde mi prasklo těsnění pod hlavou po 110 000km. Prý slabost 2.5 a k tomu dolití průběžně cca 3l oleje mezi výměnami, dnes bych šáhnul k jiné značce v segmentu 4x4....kde je vyhlášená spolehlivost, kterou se Subaru vždy ohánělo

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A