Subaru Outback a Forester MY2015 přijíždějí na český trh

noro  |  26. 03. 2015 18:35

Len nejak sa nikde neuvadza, ze klasicke Legacy sa nebude predavat, tak to vyzera. Ako Levorg je fajn, a Legacy mohli tiez nechat. Asi predaje Outbacku boli vacsie predpokladam v poslednych rokoch.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  26. 03. 2015 18:40

..a impreza by taky nemusela být jen WRX se mi jeví, že na tuto třídu nějak kašlou...

Odpovědět  |   | 

Co je na tom tak drahý? Vždyť je to ošklivé a koupí si to jen nějakej lesák nebo houbař

Odpovědět  |   | 
John  |  26. 03. 2015 22:25

Az dva motory. No bravo Subaru!!!!!! Toto je v 21. storoci uplny vysmech. Subaru ku baru.

Odpovědět  |   | 
martin_MPS  |  26. 03. 2015 23:39

Já měl v autě vždycky jen jeden motor a stačilo to.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  27. 03. 2015 08:37

Pro Subaru je EU se svými euroekonormami pouze okrajový trh, a v USA, Kanadě, Austrálii, Japonsku, kdeSubaru hlavně prodává, je těch motorů a výkonových variant více.
V Evropě se nejvíce Subaru prodá ve Švýcarsku, a tam jim to, kupodivu a na rozdíl od
"náročných a zkušných" Čechů stačí.. takže s 21 stoletím to nesouvisí.

Odpovědět  |   | 
noro  |  27. 03. 2015 18:01

Tak keby spravili este dve varianty vykonove dieslu, dali tam zakladny 2 liter, pripadne novy 1.6 turbo vo viacerych variantach. Pripadne spravili vyrobu v Europe kvoli clu, tak by mohli mat nizsiu cenu, a vacsie sance aj v Europe. Spravit mozno vacsiu konfugurovatelnost vybavy atd.. Ako toto nove Legacy je konecne zase vydarene dizajnovo aj technicky. Ako v USA maju 2.5 a 3.6 V6 motor myslim..3 stupne vybavy a to je vsetko.

Odpovědět  |   | 
John  |  27. 03. 2015 21:28

Tak trh kde sa rocne preda vyse 10mil aut je pre panov zo Subaru okrajovy????To srandujete!!! Subaru nie je schopne ponuknut alternativu k europskej konkurencii, tak je to.
Pozrite sa co ponukaju ostatni vyrobcovia. Ake vybavy, kolko motorizacii.
Inak ani v amerike nemaju nejak viac motorov a vybav. Kolko maju tri? Nech nezerem.

Odpovědět  |   | 
odbornik  |  28. 03. 2015 09:06

V americe sice maji v Outbacku o poradny motor (ten tu zarizla EU, pozdrav do Bruselu..) navic a to sestivalec 3.6, zato tam vsak neprudi s dieselem. A Subaru tam presto celkove proda desetinasobek (respektive to co se v EU proda rocne, to tam mesicne) toho co v EU, takze to snad lecos vysvetluje. http://www.subaru.com/vehicles/index.html...

Odpovědět  |   | 
noro  |  30. 03. 2015 11:53

No kaslu na EU trh, jedine co spravili bolo, ze maju ten jeden diesel, na rozdiel od druhych japoncov, ktory maju vacsinou aspon 2 vykonove verzie, ale uz povacsinou aj dva objemy.
Ale celkovo tie auta su charakterom take chladne, ale to je pre znacku charakteristicke. Skoda ze tam nieje aspon to benzinove turbo nejake, ked tak uz, alebo silnejsi diesel. Asi by to bola okrajova zalezitost, ale istotne 10-20 % predajov by to spravilo.

Odpovědět  |   | 
jarecek  |  27. 03. 2015 06:52

zda se mi to, nebo kazde ze tech starych subaru je hezci nez ty nejnovejsi?

Odpovědět  |   | 
řidič  |  27. 03. 2015 08:33

tak tady této verzi křivdíte,

Odpovědět  |   | 
Franta  |  27. 03. 2015 18:34

Čím novější tím hnusnější. Nejhezčí byla 2008.

Odpovědět  |   | 
petr  |  29. 04. 2015 19:40

mám poslední model Subaru s motorem 2.5 benzín, kde mi prasklo těsnění pod hlavou po 110 000km. Prý slabost 2.5 a k tomu dolití průběžně cca 3l oleje mezi výměnami, dnes bych šáhnul k jiné značce v segmentu 4x4....kde je vyhlášená spolehlivost, kterou se Subaru vždy ohánělo

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A