Zbytečné emoce a osobní urážky. Nemám důvod nevěřit, že když někdo řekne, že má STI, tak ho prostě má. A názor nad spojením atmosféricky plněného čtyřválce kubatůry 2-2.5 litru a CVT podepisuju. Když se podíváš, za kolik normálně jezdíš s lesníkem XT s 240 čipernými koníky, tak Ti vyjde že o cca 1-1.5 l/100 km více než zoufalým atmo 2.0 se 150 koníky a mini elektromotůrkem. Při úplně jiném výkonu a možnosti se "svézt" když chceš...Nový Outback pojede při hrubě defenzivní jízdě o cca 1.5 litru/100 km úsporněji než 3.6 H6 v režimu Inteligent. Na dálnici při tempomatové 140 km/hod. bude rozdíl do 1 l/100 km a když auto naložíš, tak s 2.5 atmo 140 km/hod. ani do mírného kopce nepojedeš o spotřebě nemluvě.... Úplně stejně "blbě" jezdil Outback 2.0D se 110 kW a CVT... do kopce na dálnici nejel a to měl krouťák 350 Nm a relativně "žral"... Co naplat, že zbytek auta je fajn. Přeplněná 2.4 by mu jako vlajkové lodi seděla jak zadek na hrnec. Nezbývá než se slzou v oku zavzpomínat na doby krátce po roce 2000, kdy byl evropský "nejen" subarusvět ještě v pořádku :-)
Je to presne tak no :) Škoda, že Outback IV už mi moc nesadol designom a pod. a tak aby som sa úplne nezbavil subaru v garáži tak aspoň udržiavam 2004 H6, ikeď je Outback stále dobré auto tak sa to nedá porovnať s tým, čím bol Outback H6 keď som ho v tom roku 2004 kúpil. Na druhú stranu si v tých rokoch za to naozaj nechali zaplatiť, teraz stojí takýto outback milion a niekomu sa to ešte bude zdať moc ale H6 outback stál v tom roku 2004 okolo 1,9 mega slovenských korún a to vtedy bola slušná darda. S odstupom času a potom čo už ako daily používam dávno iné auto musím ale povedať, že to auto za to stálo a ešte stále keď doňho človek sadne tak vie za čo tie peniaze dal. BTW s tou spotrebou, mne ten outback pri 130kmh pri 450k nabehanych km berie cca 8,4 litra, to je len o málinko viac ako pri Stelviu 2,0t na ktorom jazdím bežne. Väčší rozdiel je pri týchto motoroch hlavne v meste, pri dialničnej rýchlosti mi zožerie pod 10 aj S500 s 4,7 a 530 konikmi.
konecne sa aj tento model dockal aspon ciastocnej modernizacie pristrojovky a uz to nie je minule storocie.
No, ty údaje o rozežraném H6 kubatury 3.0 resp. 3.6 jsou vyloženě výmysly autora. Když už nic jiného, tak existují historické testy, kde bral Outback 3.6 s poctivým permanentním 4x4 a 5AT stejně jako Superb 3.6 s Haldexem a 6DSG....tj., do 10 litrů v kombinaci :-)
Herbich je bezprecedentní nula a antitalent. Spolu s Míčkou jsou ostudou ......
a s tím současným dýchavičným boxermotůrkem se do deseti nevejde.......:-D
Popravdě, pokud se od minulé generace nezvedla dramaticky spotřeba, ta k bez problémů jezdí kolem 7-8.
Ano všiml jsem si, že Subaru začaly jezdit pouze v pravém pruhu.
Prostě benzín 2l+ při ustálené rychlosti 140tacho je 7-8l na sto u sedanu tak kolem 9 u Outbacku nebo suv.Pak aby dosáhli slušný spotřeby stejně jako hybridy hlavně Toyoty jedou tak 110-120(podle mého radaru).Hnedle je spotřeba o 2l dole.
Já ho nemám, ale kamarád (majitel) je překvapen, že při dálniční 140 je spotřeba lepší než u předchozí Kie 1.4. Tak to asi nebude taková tragédie....
Ty hlupáku ubohý. Buď rád, že si utřeš prdel po výkonu a nesnaž se o nějaký názor.
Poslouchej, abychom si rozuměli, já mám Imprezu a v STI a klidně si koupím další Subaru, ale bez CVT a s motorem co jede.
Tak to si musíš počkat na nějaký BEV. To bude mít stejně jako ostatní EV stálý redukční převod, žádnou CVT, a elektromotory budou mít narozdíl od těch atmosfér super zátah.
Ta s 1.5 motorem a polepy Sti , tak to jsi ty ten ubožák. Jen pokračuj , smíchu není nikdy dost
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.