TEST Subaru Outback 2.5i Lineartronic AWD: Tak nové, že to skoro nepoznáte

14 komentářů

Ondráš
1. června • 17:11

Zbytečné emoce a osobní urážky. Nemám důvod nevěřit, že když někdo řekne, že má STI, tak ho prostě má. A názor nad spojením atmosféricky plněného čtyřválce kubatůry 2-2.5 litru a CVT podepisuju. Když se podíváš, za kolik normálně jezdíš s lesníkem XT s 240 čipernými koníky, tak Ti vyjde že o cca 1-1.5 l/100 km více než zoufalým atmo 2.0 se 150 koníky a mini elektromotůrkem. Při úplně jiném výkonu a možnosti se "svézt" když chceš...
Nový Outback pojede při hrubě defenzivní jízdě o cca 1.5 litru/100 km úsporněji než 3.6 H6 v režimu Inteligent. Na dálnici při tempomatové 140 km/hod. bude rozdíl do 1 l/100 km a když auto naložíš, tak s 2.5 atmo 140 km/hod. ani do mírného kopce nepojedeš o spotřebě nemluvě.... Úplně stejně "blbě" jezdil Outback 2.0D se 110 kW a CVT... do kopce na dálnici nejel a to měl krouťák 350 Nm a relativně "žral"... Co naplat, že zbytek auta je fajn. Přeplněná 2.4 by mu jako vlajkové lodi seděla jak zadek na hrnec.
Nezbývá než se slzou v oku zavzpomínat na doby krátce po roce 2000, kdy byl evropský "nejen" subarusvět ještě v pořádku :-)

andrejlm
4. června • 14:31

Je to presne tak no :) Škoda, že Outback IV už mi moc nesadol designom a pod. a tak aby som sa úplne nezbavil subaru v garáži tak aspoň udržiavam 2004 H6, ikeď je Outback stále dobré auto tak sa to nedá porovnať s tým, čím bol Outback H6 keď som ho v tom roku 2004 kúpil. Na druhú stranu si v tých rokoch za to naozaj nechali zaplatiť, teraz stojí takýto outback milion a niekomu sa to ešte bude zdať moc ale H6 outback stál v tom roku 2004 okolo 1,9 mega slovenských korún a to vtedy bola slušná darda. S odstupom času a potom čo už ako daily používam dávno iné auto musím ale povedať, že to auto za to stálo a ešte stále keď doňho človek sadne tak vie za čo tie peniaze dal.
BTW s tou spotrebou, mne ten outback pri 130kmh pri 450k nabehanych km berie cca 8,4 litra, to je len o málinko viac ako pri Stelviu 2,0t na ktorom jazdím bežne. Väčší rozdiel je pri týchto motoroch hlavne v meste, pri dialničnej rýchlosti mi zožerie pod 10 aj S500 s 4,7 a 530 konikmi.

kolkyno
1. června • 12:47

konecne sa aj tento model dockal aspon ciastocnej modernizacie pristrojovky a uz to nie je minule storocie.

Ondráš
31. května • 21:17

No, ty údaje o rozežraném H6 kubatury 3.0 resp. 3.6 jsou vyloženě výmysly autora. Když už nic jiného, tak existují historické testy, kde bral Outback 3.6 s poctivým permanentním 4x4 a 5AT stejně jako Superb 3.6 s Haldexem a 6DSG....tj., do 10 litrů v kombinaci :-)

Arnie
1. června • 9:53

Herbich je bezprecedentní nula a antitalent. Spolu s Míčkou jsou ostudou ......

Jedna Bedna
31. května • 22:18

a s tím současným dýchavičným boxermotůrkem se do deseti nevejde.......:-D

ACE.
1. června • 5:09

Popravdě, pokud se od minulé generace nezvedla dramaticky spotřeba, ta k bez problémů jezdí kolem 7-8.

Kankunen
1. června • 7:30

Ano všiml jsem si, že Subaru začaly jezdit pouze v pravém pruhu.

Michal2
4. června • 8:20

Prostě benzín 2l+ při ustálené rychlosti 140tacho je 7-8l na sto u sedanu tak kolem 9 u Outbacku nebo suv.Pak aby dosáhli slušný spotřeby stejně jako hybridy hlavně Toyoty jedou tak 110-120(podle mého radaru).Hnedle je spotřeba o 2l dole.

ACE
1. června • 11:30

Já ho nemám, ale kamarád (majitel) je překvapen, že při dálniční 140 je spotřeba lepší než u předchozí Kie 1.4. Tak to asi nebude taková tragédie....

Arnie
1. června • 9:47

Ty hlupáku ubohý. Buď rád, že si utřeš prdel po výkonu a nesnaž se o nějaký názor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kankunen
1. června • 10:02

Poslouchej, abychom si rozuměli, já mám Imprezu a v STI a klidně si koupím další Subaru, ale bez CVT a s motorem co jede.

PK
4. června • 11:01

Tak to si musíš počkat na nějaký BEV. To bude mít stejně jako ostatní EV stálý redukční převod, žádnou CVT, a elektromotory budou mít narozdíl od těch atmosfér super zátah.

Arnie
1. června • 10:11

Ta s 1.5 motorem a polepy Sti , tak to jsi ty ten ubožák. Jen pokračuj , smíchu není nikdy dost

Doporučujeme

Články odjinud