Subaru omladilo oblíbené SUV Forester. Zásadní změny ale nečekejte

Změny na Foresteru jsou jen kosmetické, ovšem zlepšit by se měla například kultivovanost díky dodatečné hlukové izolaci.
Seznam kapitol
  1. Subaru Forester
  2. Fotogalerie: Subaru Forester

Japonská automobilka Subaru pro letošní rok omladila oblíbené SUV Forester. Na první pohled se toho moc nezměnilo, ale když se podíváte pořádně, uvidíte nové nárazníky, jinou masku chladiče a třeba také nová zadní LED světla. Změny se dotkly i interiéru, výbavy a barevných kombinací nebo kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Modernizace Subaru Forester se týká především výbavy v interiéru. Technika se nijak zásadně nemění. Zvenku nový Foretser poznáte podle jinak tvarované masky chladiče a trochu změněných nárazníků. V nabídce jsou i nové barvy a nová kola

Subaru zesílilo skla vozidla, upravilo těsnění kolem oken a dveří a k palubní desce doplnilo více izolačního materiálu. Výsledkem má být nižší aerodynamický hluk a také méně hluku od motoru či silnice. Forester by tak měl být kultivovanější, pohodlnější a pro řidiče méně únavný na delší cestě.

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Novinkou jsou třeba příplatková adaptivní přední světla, nový podvozek a řízení dostanete ale vždy. Subaru přeladilo tlumiče, aby bylo auto komfortnější na rozbitém povrchu. Rychlejší je převod řízení, který se změnil z 15,5:1 na 14,0:1.

V nabídce nadále zůstává klasický benzínový atmosférický dvoulitr o výkonu 150 koní, potom přeplňovaný motor 2,0 l s výkonem 241 koní ve Foresteru XT a plochý dvoulitrový turbodiesel o výkonu 147 koní. Diesel a atmosférický dvoulitr mají standardně šestistupňový manuál a modernizované CVT za příplatek. Turbo má CVT Lineartronic standardně.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Subaru Forester
  2. Fotogalerie: Subaru Forester
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 6 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky