Subaru oficiálně potvrdilo příchod systému EyeSight do Evropy

Subaru oficiálně potvrdilo příchod systému EyeSight do Evropy

Subaru oficiálně oznámilo věc, o které se už delší dobu mluví. Příští rok konečně dorazí do Evropy systém EyeSight. Jako první ho nabídne nová generace modelu Outback. Pro zájemce to znamená přítomnost adaptivního tempomatu, hlídání jízdních pruhů, přednárazový asistent nebo sledování únavy řidiče.

Subaru Outback: nová generace představena, sází na prostor

Subaru Outback: nová generace představena, sází na prostor

Japonská automobilka představila EyeSight už v roce 2008, přičemž tento systém navázal na systém ADA, který se dostal na trh přibližně o deset let dříve. Na rozdíl od jiných podobných systémů používá Subaru pouze dvě kamery, které nejsou doplněny o žádný radar.

Subaru EyeSight ve vylepšeném provedení pro rok 2015

Subaru EyeSight ve vylepšeném provedení pro rok 2015

Nové Subaru Outback dostane poslední vydání EyeSight z pořadovým číslem 3, které se představilo v Japonsku v červnu letošního roku. Outback bude sám brzdit (při rychlosti do 50 km/h srážce zabrání), od rychlosti 50 km/h bude sledovat jízdní pruhy, adaptivní tempomat pro změnu pracuje do 180 km/h a dokáže auto zcela zastavit a součástí je také hlídání situací, kdy byste se chtěli rozjet a před vámi je překážka. Tohle má zabránit například nehodám na křižovatkách, kdy si myslíte, že auto před vámi odjíždí, ale ono znovu zastaví. 

Mimochodem, pokud se nepleteme, tak přiložený snímek Outbacku je vůbec první, který ukazuje evropskou verzi nové generace tohoto modelu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků