Subaru odhalilo tajemství nového boxeru 1.8 Turbo. U nás by se rozhodně neztratil

!!!  |  05. 01. 2021 13:13

Evropa je v prdeli.
Zajezdit si v pořádném autě - nový typ zájezdů do USA ,AUSTRALIE, NOVÝ ZÉLAND,KANADA,CUBA-ano i tam to bude lepší a zajímavější.
Sláva EU. a nazdar výletu

Odpovědět  |   | 

joo, v austrálii max 110 a to jenom někde, nový zéland to samé, možná jenom na dálnici 100, v usa? Není co řešit. Co chceš rychlost nebo výkon? Jesli výkon, tak jdi jezdit kamionem, tam za tych 500koní ti budou ještě platit.

Odpovědět  |   | 
.;',-  |  05. 01. 2021 17:26

Mas osobni zkusenost anebo jen ty od klavesnice panacku
Ja teda vim,ze nic se neji tak horke ,jak se uvari

Odpovědět  |   | 

v austrálii nemám zkušenosti, ale s 550 konmi mám. Ty máš zkušenosti jaké? Já vím, že pokrm který se uvaří, je po ustátí více horký. Pán asi nevaří......

Odpovědět  |   | 
BorisSK  |  06. 01. 2021 11:15

V Australii sa mozes vyblaznit kolko chces. V state Severne Teritorium je neobmedzena max.rychlost. V roku 2005 som spravil Alice Springs - Ayers Rock cca 450 km za slabe 3 hodky

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  05. 01. 2021 14:15

Ó 4l náplň oleje no jestli dá interval výrobce na 15tkm nebo 1rok tak by to mohlo stačit.Pokuď ale 30tkm to bude karbon mít krásné prostředí pro tvorbu.

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 01. 2021 14:21

Pokud do toho liješ kvalitní paliva, např u Benziny nebo OMW, tak se není třeba karbonizace bát.

Odpovědět  |   | 
!!!  |  05. 01. 2021 14:26

Tvá hlava je ovšem plná pilin a tomu už nepomůže nic.
Jen dobré palivo karbonu nezabrání !!!!!!!!!!!!!!!

Odpovědět  |   | 
!!!  |  05. 01. 2021 14:35

V posledních letech se o karbonování motoru mluví stále častěji. Příčin je celá řada. Od stále řidších motorových olejů, které mnohem hůře snášet vysoké teploty, až po přímé vstřikování benzínu. To sice přináší úsporu paliva i snížení emisí, ovšem druhou stranou mince je zhoršení samočistící funkce

Odpovědět  |   | 
.  |  05. 01. 2021 14:44

Přímé vstřikování tu je řadu let, longlife oleje též. V drtivém množství případů dá motor plánovanou životnost. Neznám případy, kdy by motor dojel na karbonizaci.

Odpovědět  |   | 
!!!  |  05. 01. 2021 14:52

?????
Co tím chtěl říct

Odpovědět  |   | 
Martinecko  |  06. 01. 2021 16:32

Co znamena planovana zivotnost? 4 roky, nez podnikatel odpise na nakladoch?

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  08. 01. 2021 20:28

Auto sa zvykne odpisovať 5 r. , prečo ešte nepodnikáš aby si mohol odpisovať aj ty?

Odpovědět  |   | 
Martinecko  |  08. 01. 2021 20:33

Lebo prijem, s ktorym som spokojny, dokazem mat aj na TPP.
A nemam zaujem menit auto kazdych 5 rokov, kedze s tym svojim som spokojny a mienim si ho nechat aspon 8 rokov

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  09. 01. 2021 10:15

tak potom prečo prskáš?

Odpovědět  |   | 
Martinecko  |  09. 01. 2021 11:25

Neprskam, a urcite nie na podnikatelov. Co mi ale vadi je postoj vyrobcov, ktori z aut uz robia spotrebny tovar, pojazdis 4-5 rokov a uz ta ako vyrobcu netrapi kvalita, lebo tvoja cielova skupina po 4-5 rokoch uz aj tak kupi nove ... no a ten chudak co to kupi ojazdene, sak co nas tam po nom, ten nas nezaujima - tento postoj mi vadi.
Ale je mi jasne, ze velku cast v tom zohrava honba za emisiami, lebo holt vymena nahradnych dielov sa do emisii nerata.

Odpovědět  |   | 

za tohle moho ekooleje, když ho vypustíš je čistý, prostě neváže na sebe to svinstvo aby náhodou se potom nespálilo.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  05. 01. 2021 15:25

Subaru vždy mělo nešizené intervaly olejové výměny - 15tis. nebo rok. Nevěřím, že by to rušili. Toto se děje u aut firemních fleetových flotil, což vozu Subaru nikdy nebyly. Takže takto "šetřit" nebylo potřeba...

Odpovědět  |   | 
Dzordzik  |  06. 01. 2021 12:51

subaru předepisuje už x let interval 15k, což je jenom dobře a měli by to tak dělat všichni.

Odpovědět  |   | 
ludva  |  05. 01. 2021 14:17

no je fakt, že subaru je v evropě už velmi dlouho bez pořádného motoru a když se k tomu přidá variátor jako jediná možnost..bože můj, čeho jsme se to dožili? a to jsou ještě pořád auta ten nejmenší průser..

Odpovědět  |   | 
Maniak  |  05. 01. 2021 20:09

Tohle je ten pořádný motor? Pořádně špinavý myslíš?
https://www.autobild.de/bilder/adac-ecotest-nox-r... ...

Odpovědět  |   | 

Nalisovaný vložky jsou suché nebo mokré?

Odpovědět  |   | 
!!!  |  05. 01. 2021 16:33

Mokrosuchý zázrak

Odpovědět  |   | 

když jsem dělal motoráře, tak suché vložky jsem přebouchal za hodinu, s mokrýma jsem s tím mikrometrem aji spal.

Odpovědět  |   | 
"  |  05. 01. 2021 18:22

Jo, byl jsi takový odborník, že jsi skončil na vrakovišti. S mokrýma vložkama spala snad tvoje manželka, né? Nebo jsi bral vložky manželce a nechával je na noc místo plínek? Proč jsi k tomu ještě používal mikrometr, to je záhada. Že by na přeměřování penisu?

Odpovědět  |   | 
.;',-  |  05. 01. 2021 18:49

Ubozak ''I'' se nam prave predvedl pod tajnym nickem
Ze ten Petr te prevysuje znalostmi ,to je faktum
Ale on je i clovek ,to ty ne
A se vsadim,ze nemas ani takove financni zazemi ,jako on a to bude ta tvoje zavist.

Odpovědět  |   | 

zloděj nechce diskutovat o technice?

Odpovědět  |   | 
byvaly_subarista  |  05. 01. 2021 17:11

I zadarmo drahý.

Odpovědět  |   | 
Maniak  |  05. 01. 2021 20:02

https://www.autobild.de/bilder/adac-ecotest-nox-r... ...
Ať nám tohle už sem nevozí. Špinavých dieselů máme už plné zuby.

Odpovědět  |   | 
 |  05. 01. 2021 20:11

A proto Hyundai prodává diesel mild hybrid v roce 2021.
To je ukázka debility

Odpovědět  |   | 
Lades  |  06. 01. 2021 21:06

Ahoj kolego. Nevím, jestli jsi to postřehl, ale v tomto případě se nejedná o vznětový motor. Špinavé diesely sem tlačí sami frickove, kteří je donedávna vychvalovali. Z nás si však dělají pouze odpadiště, popř levnou pracovní silu

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  07. 01. 2021 12:03

Láďo a 2.0D je podle tebe benzín nebo elektro auto když né nafta?Stejně už to Subaru neprodává a nejspíš ty hodnoty nox jsou před dieselgate kde podvadeli všichni a ne jenom Vw.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

dnes | Jan Mička
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu. Měl 548 zlepšení, přesto jezdil mizerně

Favorit Silver line byl zrozen z blahobytu.…

Ze všech akčních modelů favoritu & formanu se největšímu zájmu těšil typ Silver line. Kombinace stříbrné metalízy, efektních litých disků a zelenomodrého loga si udržovala dlouhodobý zájem, což ukončení nabídky stále oddalovalo. Celkově si získal 20.481 zákazníků.

19.  12.  2020 | | 150 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FavoritRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta