Subaru odhalilo tajemství nového boxeru 1.8 Turbo. U nás by se rozhodně neztratil

32 komentářů

Maniak
5. ledna • 20:02

https://www.autobild.de/bilder/adac-ecotest-nox-r... ...
Ať nám tohle už sem nevozí. Špinavých dieselů máme už plné zuby.

Lades
6. ledna • 21:06

Ahoj kolego. Nevím, jestli jsi to postřehl, ale v tomto případě se nejedná o vznětový motor. Špinavé diesely sem tlačí sami frickove, kteří je donedávna vychvalovali. Z nás si však dělají pouze odpadiště, popř levnou pracovní silu

Michal2
7. ledna • 12:03

Láďo a 2.0D je podle tebe benzín nebo elektro auto když né nafta?Stejně už to Subaru neprodává a nejspíš ty hodnoty nox jsou před dieselgate kde podvadeli všichni a ne jenom Vw.

5. ledna • 20:11

A proto Hyundai prodává diesel mild hybrid v roce 2021.
To je ukázka debility

byvaly_subarista
5. ledna • 17:11

I zadarmo drahý.

petr r. (petrumr)
5. ledna • 16:12

Nalisovaný vložky jsou suché nebo mokré?

!!!
5. ledna • 16:33

Mokrosuchý zázrak

petr r. (petrumr)
5. ledna • 16:45

když jsem dělal motoráře, tak suché vložky jsem přebouchal za hodinu, s mokrýma jsem s tím mikrometrem aji spal.

"
5. ledna • 18:22

Jo, byl jsi takový odborník, že jsi skončil na vrakovišti. S mokrýma vložkama spala snad tvoje manželka, né? Nebo jsi bral vložky manželce a nechával je na noc místo plínek? Proč jsi k tomu ještě používal mikrometr, to je záhada. Že by na přeměřování penisu?:-D

petr r. (petrumr)
5. ledna • 20:04

zloděj nechce diskutovat o technice?

.;',-
5. ledna • 18:49

Ubozak ''I'' se nam prave predvedl pod tajnym nickem
Ze ten Petr te prevysuje znalostmi ,to je faktum
Ale on je i clovek ,to ty ne
A se vsadim,ze nemas ani takove financni zazemi ,jako on a to bude ta tvoje zavist.

ludva
5. ledna • 14:17

no je fakt, že subaru je v evropě už velmi dlouho bez pořádného motoru a když se k tomu přidá variátor jako jediná možnost..bože můj, čeho jsme se to dožili? a to jsou ještě pořád auta ten nejmenší průser..:-/

Maniak
5. ledna • 20:09

Tohle je ten pořádný motor? Pořádně špinavý myslíš?
https://www.autobild.de/bilder/adac-ecotest-nox-r... ...

Michal2
5. ledna • 14:15

Ó 4l náplň oleje no jestli dá interval výrobce na 15tkm nebo 1rok tak by to mohlo stačit.Pokuď ale 30tkm to bude karbon mít krásné prostředí pro tvorbu.

Dzordzik
6. ledna • 12:51

subaru předepisuje už x let interval 15k, což je jenom dobře a měli by to tak dělat všichni.

Marek
5. ledna • 15:25

Subaru vždy mělo nešizené intervaly olejové výměny - 15tis. nebo rok. Nevěřím, že by to rušili. Toto se děje u aut firemních fleetových flotil, což vozu Subaru nikdy nebyly. Takže takto "šetřit" nebylo potřeba...:-)

.
5. ledna • 14:21

Pokud do toho liješ kvalitní paliva, např u Benziny nebo OMW, tak se není třeba karbonizace bát.

!!!
5. ledna • 14:35

V posledních letech se o karbonování motoru mluví stále častěji. Příčin je celá řada. Od stále řidších motorových olejů, které mnohem hůře snášet vysoké teploty, až po přímé vstřikování benzínu. To sice přináší úsporu paliva i snížení emisí, ovšem druhou stranou mince je zhoršení samočistící funkce

petr r. (petrumr)
5. ledna • 16:09

za tohle moho ekooleje, když ho vypustíš je čistý, prostě neváže na sebe to svinstvo aby náhodou se potom nespálilo.

.
5. ledna • 14:44

Přímé vstřikování tu je řadu let, longlife oleje též. V drtivém množství případů dá motor plánovanou životnost. Neznám případy, kdy by motor dojel na karbonizaci.

Martinecko
6. ledna • 16:32

Co znamena planovana zivotnost? 4 roky, nez podnikatel odpise na nakladoch? :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
speedfred
8. ledna • 20:28

Auto sa zvykne odpisovať 5 r. , prečo ešte nepodnikáš aby si mohol odpisovať aj ty?

Martinecko
8. ledna • 20:33

Lebo prijem, s ktorym som spokojny, dokazem mat aj na TPP.
A nemam zaujem menit auto kazdych 5 rokov, kedze s tym svojim som spokojny a mienim si ho nechat aspon 8 rokov

speedfred
9. ledna • 10:15

tak potom prečo prskáš?

Martinecko
9. ledna • 11:25

Neprskam, a urcite nie na podnikatelov. Co mi ale vadi je postoj vyrobcov, ktori z aut uz robia spotrebny tovar, pojazdis 4-5 rokov a uz ta ako vyrobcu netrapi kvalita, lebo tvoja cielova skupina po 4-5 rokoch uz aj tak kupi nove ... no a ten chudak co to kupi ojazdene, sak co nas tam po nom, ten nas nezaujima - tento postoj mi vadi.
Ale je mi jasne, ze velku cast v tom zohrava honba za emisiami, lebo holt vymena nahradnych dielov sa do emisii nerata.

!!!
5. ledna • 14:52

?????
Co tím chtěl říct

!!!
5. ledna • 14:26

Tvá hlava je ovšem plná pilin a tomu už nepomůže nic.
Jen dobré palivo karbonu nezabrání !!!!!!!!!!!!!!!

!!!
5. ledna • 13:13

Evropa je v prdeli.
Zajezdit si v pořádném autě - nový typ zájezdů do USA ,AUSTRALIE, NOVÝ ZÉLAND,KANADA,CUBA-ano i tam to bude lepší a zajímavější.
Sláva EU. a nazdar výletu

petr r. (petrumr)
5. ledna • 16:38

joo, v austrálii max 110 a to jenom někde, nový zéland to samé, možná jenom na dálnici 100, v usa? Není co řešit. Co chceš rychlost nebo výkon? Jesli výkon, tak jdi jezdit kamionem, tam za tych 500koní ti budou ještě platit.

BorisSK
6. ledna • 11:15

V Australii sa mozes vyblaznit kolko chces. V state Severne Teritorium je neobmedzena max.rychlost. V roku 2005 som spravil Alice Springs - Ayers Rock cca 450 km za slabe 3 hodky :-D

.;',-
5. ledna • 17:26

Mas osobni zkusenost anebo jen ty od klavesnice panacku
Ja teda vim,ze nic se neji tak horke ,jak se uvari

petr r. (petrumr)
5. ledna • 20:00

v austrálii nemám zkušenosti, ale s 550 konmi mám. Ty máš zkušenosti jaké? Já vím, že pokrm který se uvaří, je po ustátí více horký. Pán asi nevaří......

Doporučujeme

Články odjinud