Subaru odhalilo nové XV: Předchůdci se jen podobá, stojí totiž na nové platformě

7 komentářů

sumi
8. března • 18:22

Povedený crossover !
I interier vypadá konečně dobře..
Snad bude větší kufr a s rezervou !

Mig
7. března • 15:13

Eyesight se poprvé objevil v Outbacku, v Levorgu je od MY 2017 ve vylepšené formě...

topan
7. března • 14:33

O jej jej. Pán Milan nedával pozor. Subaru zatiaľ hovorí o modernizovanom benzinovom motore o výkone 115 KW. Nie je to vznetový ako píše autor. CVT ponúkne 7 virtuálnych stupňov v tomto vydaní, nie je šesť ako opäť píše autor. O diesli zatiaľ žiadne info. A to ani nie som v Ženeve

Chyba
7. března • 14:33

Opravte si chybu v textu, ty parametry patří samozřejmě benzínovému motoru a ne vznětovému, jak je chybně uvedeno.

jcb
7. března • 14:19

Dvacetpet let jsme nekupovali jina auta nez Imprezy a Outbacky. V manualu a s redukci. Byla to nenapadna auta, ktera toho silnici umela vetsinou vice, nez ostatni. Dnesni portfolio Suba jsou kolotočářsky napadna auta, ktera uz toho vic jak ostatni neumi. Skoda. S variatorem a asistenty to jsou auta pro uplne jinou klientelu.

Switch007
7. března • 21:56

Kdyby vyráběli auta v manuálu a s redukcí, tak už možná značka ani neexistuje, neboť WRX STi, ani Forester s redukcí globální prodeje neuživí. Drtivá většina prodejů je v USA a tam bez automatu ani ránu. A Evropa se u větších aut tomuto trendu přibližuje. A přijít dneska s SUV v manuálu, s redukcí a bez jízdních asistentů? To si může dovolit tak GAZík nebo Dacia :-) Subaru je konzervativní, ale doba si bohužel žádá svoje. Navíc jsou to pořád auta, která se skvěle řídí.

čert
8. března • 7:05

Redukce bývaly u atmobenzínu v prvních dvou generacích Imprezy jen v kombících a ne ve všech. Takže v STI určitě nebyla. Dále jcb píše o Imprezách a Oubackcích, což to první rozhodně SUV není a to druhé je kombík s lehce zvýšeným podvozkem. Takže jako SUV asi taky ne. A dále, Subo prodávalo auta s automatem v Americe už v době, kdy se Suba ještě do Evropy ani nevozila. Takže obavy, že by konstrukčně a logisticky nezvládlo těch pár kousků manuálů pro konzervativce asi nejsou úplně na místě. Že jim to obchodně nic nepřinese, tak to asi ano, v tom se shodneme. Že se Suba skvěle řídí je sice pravda, ale ten odstup jaký měly jejich jízdní vlastnosti od ostatních aut před dvaceti lety, tak ten už dnes takový není. Ano, doba je jinde. A já se nostalgicky připojuji spíš k tomu bohužel. :-))

Doporučujeme

Články odjinud